تصویر تعمیر تلویزیون سونی 55w800c

تعمیر تلویزیون سونی ۵۵w800c

در مرکز طنین سرویس تعمیر تلویزیون سونی ۵۵w800c  بصورت تخصصی و با کمترین قیمت انجام می شود.این تلویزیون سونی از نوع LED بوده و مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد.تلویزیون سونی ۵۵w800c از نوع براویا سونی بوده و سری LED سونی می باشد.این تلویزیون علی رغم میان رده بودن برند سونی دارای امکانات ویژه ای می باشد که در بین طرفداران خاص سونی پرطرفدار می باشد.
 نمایشگر سونی مدل KDL-55W850c دارای صفحه LED HD 1080p است و دارای کیفیت تصویر در مرکز است، اما شامل نمایشگر تریلومینوس و پیشرفتهای طیف پویا با رنگهای گسترده نمی باشد. انتقال رنگ زیاد دقیق نیست و امکان دارد  رنگ تیره و خاکستری در DVD های بی کیفیت بطور واضحی نشان داده شود.
تلویزیون led سونی مدل ۵۵w800c دارای ۱۴ حالت مختلف تصویر می باشد که از بین آنها یک تصویر با کیفیتی را برای بهینه کردن صفحه نشان می دهد. زمانی که کالیبراسیون صورت می گیرد کیفیت تصویر در W800C از منابع تعریف استاندارد و HD بسیار خوب است، هرچند قویتر نمی باشد و جریان نور کاملا از طریق صفحه صورت می گیرد.

خرابی های متداول تلویزیون سونی سری w

تصویر رفه ایراد روی لوگو ماندن تلویزیون سونی

تلویزیون سونی سری w  در اندازه های مختلف دارای ایرادات و خرابی های متداولی می باشد که در زیر به این موارد اشاره شده است:

۱- خرابی تصویر تلویزیون سونی

۲- نمایش لوگو و روی لوگو ماندن سونی در تلویزیون sony سری w

بسیاری از مراجعه کنندگان به طنین سرویس یا تماس هایی که با این مرکز گرفته می شود در رابطه با این وارد فوق سوال داشته و مراجعه می کنند.

قابلیت های تلویزیون سونی ۵۵w800c

تلویزیون سونی مدل ۵۵w800c دارای دو ویژگی برای تشخیص دید ضعیف زوایه جانبی در تلویزیونهای LCD نور پس زمینه LED دارد.ویژگی عرض خودکار و ویژگی دید جانبی تلویزیون به کاهش کنتراست دید جانبی کمک می کند. بنابراین ۸۰۰C در رقابت با سری های دید خارج از مرکز اندکی بهتر است.
۵۵w800c دارای موتور ویدئویی Pro یک پالس اصلی است.این موتور اطلاعات رنگ و لبه های تصویر را با تصویر احتمالی اصلاح می کند.از دیگر قابلیت های دیگر تلوزیون ۵۵w800c سونی می توان به اجرا شدن مستقیم بازیهای ps با کیفیتی بالا می باشد.

تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی KDL-55w800c

مرکز طنین سرویس بصورت تخصصی تعمیر تلویزیون LED سونی را با کمترین هزینه  انجام می دهد.این مرکز تعمیر تلویزیون سونی KDL-55w800c را بصورت تخصصی و دارای هر ایرادی که باشد برای شما انجام می دهد.این خرابی ها ممکن است در پنل تلویزیون،مدار منبع تغذیه یا مین برد تلویزیون سونی باشد.

تصویر تعمیر مین برد تلویزیون سونی w800

تعمیر مین برد تلویزیون سونی ۵۵w800c

یکی از مشکلات بزرگی که هر تلویزیون ممکن است به آن دچار شود ، مین برد دستگاه می باشد.در واقع مین برد دستگاه اصلی ترین قطعه تلویزیون می باشد که با تمامی قسمتهای صوتی و تصویری تلویزیون در ارتباط است.مین برد تلویزیون از قطعات الکترونیکی تشکیل شده و تمامی پردازش های تلویزیون را مدیریت می کند.از اینرو اگر در تعمیر تلویزیون سونی  KDL-55w800c خرابی از جانب مین برد باشد، تلویزیون شما دچار خاموشی ناگهانی می شود.

در صورتی که تمایل داشته باشید اطلاعات دقیق تر و کاملتری نسبت به قطعه مین برد تلویزیون سونی کسب کنید، پیشنهاد میکنم مقاله تعمیر مین برد تلویزیون سونی را مطالعه فرمایید.

علت قطع شدن تصویر تلویزیون سونی ۵۵w800c

قطع شدن تصویر در تلویزیون خصوصا تلویزیون های هوشمند امری طبیعی می باشد ولی بدین معنا نیست که این مشکل را نادیده بگیریم.در واقع از دلایل قطع شدن تصویر در تلویزیون سونی می توان به مشکل و ایراد در بک لایت و آسیب دیدگی پنل تلویزیون سونی اشاره کرد.
با خرابی و ایراد در یکی از بک لایتهای تلویزیون، این ایراد و خطا به تمامی بک لایت های نمایشگر سونی سرایت کرده و باعث سیاه شدن صفحه نمایش تلویزیون می شود.
در مورد پنل تلویزیون سونی بطور مفصل صحبت کردیم اما باید گفت به طور کلی آسیب هایی مثل شکستگی پنل، سوختن پنل، نفوذ مایعات به آن اجازه عملکرد درست را به دستگاه نمی دهند و باعث آسیب جدی به پنل و در نهایت قطع تصویر تلویزیون سونی می شود.

تعمیر پنل تلویزیون سونی ۵۵w800c

پنل تلویزیون LED سونی در واقع همان پنل تلویزیون LCD سونی است، با این تفاوت که برای تولید نور در آن بجای لامپ فلورسنت از سیستم نورافشانی LED استفاده شده است. بدین ترتیب که برای وضوح بهتر بر روی صفحه نمایش‌های بزرگتر، تلویزیون های LCD به نور پس زمینه LED مجهز شدند و رزولوشن را افزایش دادند.
عواملی که باعث خرابی و ایراد در پنل تلویزیون سونی می شود می نوان به نفوذ مایعات پاک کننده به داخل پنل،ضربه های محکمی که باعث شکستگی LED می شود و سولفاته شدن و سوختگی فیزیکی فلت پنل تلویزیون اشاره کرد.
از نشانه های تعمیر پنل تلویزیون سونی ۵۵w800c می توان به چشمک زدن چراغ استند بای تلویزیون، کند شدن تصویر یا به اصلاح اسلوموشن شدن تصویر تلوزیون ، دوتایی شدن تصویر یا درهم رفتن تصاویر قبلی و بعدی و تیره و سیاه شدن تصویر تلویزیون از یک طرف اشاره کرد.
اگر تمایل داشته باشید که اطلاعات دقیق تر و جامع تری در مورد پنل تلویزیون سونی بدانید،کافیست مقاله تعمیر پنل تلویزیون سونی را مطالعه فرمایید.

ویروسی شدن تلویزیون سونی سری w

مشاهده فایل ویدئویی و تسویر در تلویزون های هوشمند بسیار گسترش پیدا گرده است اما مشکلی که در این راستا وجود دارد بحث ویروسی کردن تلویزیون هوشمند می باشد. اگر شما قصد دارید هارد اکسترنال یا فلش مموری خود را به تلویزیون متصل کنید پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام،هارد و فلش را به رایانه و کامپیوتر اتصال داده و توسط آنتی ویروس آنرا بررسی کنید تا با خیالی راحت حافظه های جانبی را به تلویزیون خود اتصال دهید.
اگر به هر دلیلی هارد و فلش ویروسی به تلویزیون خود متصل کنید،اولین اتفاقی که می افتد خراب شدن مین برد تلویزیون سونی شما می باشد.این اتفاق باعث پرش تصویر یا هنگ کردن و روی لوگو ماندن تلویزیون می گردد.در صورتی تمایل داشته باشید اطلاعات کامل تر و د قیق تری در متصل کردن حافظه های جانبی به درگاه usb تلویزیون بدست آورید،پیشنهاد می کنیم مقاله اتصال هارد و فلش به تلویزیون را مطالعه نمایید.

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی ۵۵w800c

تیره شدن بخشی از تصویر، کم نور شدن کل صفحه نمایش تلویزیون سونی و نداشتن تصویر در صورتی که صدا وجود دارد از رایج ترین نشانه های خرابی بک لایت تلویزیون سونی می باشد.اگر شما تلویزیون LED سونی سری w را دارید و یکی یا چندین نشانه ای که در بالا ذکر شد را در تلویزیون خود مشاهده کردید، مطمئن باشید زمان تعویض بک لایت تلویزیون شما فرا رسیده است.
جالب است بدانید که بک لایت تعمیر شدنی نمی باشد و حتما می بایست به مراکز معتبر مراجعه کرده تا بک لایت تلویزیون بصورت تخصصی و اورجینال تعویض گردد.

تعمیر پورت HDMI تلویزیون سونی kdl-55w800c

تصویر تعمیر پورت hdmi تلویزیون سونی
یکی از پورتهای مهم در هر تلویزیونی، پورت HDMI می باشد که در جهت وصل کردن لپ تاپ،تبلت و گیرنده دیجیتال بکار برده می شود تا تصویر بزرگ تر و در کیفیت بهتری نمایش داده شود.
آب خوردگی، ضربه خوردن و جا زدن نامناسب کابل HDMI در پورت، از اصلی ترین عواملی است که خرابی پورت HDMI را به دنبال دارند. از آنجا که این پورت به مین برد تلویزیون متصل شده است در اغلب مواقع امکان تعمیر آن وجود نداشته و برای استفاده از این قابلیت در تلویزیون می بایست مین برد تلویزیون تعویض گردد. اما در شرایطی که مشکل ناشی از خرابی اتصالات یا جرم گرفتگی پورت باشد کارشناسان طنین سرویس اقدام به تعمیر تلویزیون سونی ۵۵w800c خواهند کرد.

هنگ کردن و روی لوگو ماندن تلویزیون سونی

در برخی موارد وقتی تلویزیون سونی خود که از سری w مدل ۸۰۰c را روشن می کنیم،تلویزیون هنگ کرده و لوگو سونی روی صفحه نمایش باقی می ماند.این ایراد نیز از مشکلات و خرابی های رایج تلویزیون ال ای دی سونی می باشد.در بررسی هایی که در مرکز طنین سرویس و توسط کارشناسان خبره این مرکز صورت گرفته،مشخص شده بیشترین علت پیش آمدن این ایراد مربوط به اتصال یک فلش مموری ویروسی به تلویزیون led سونی می باشد.
مورد دیگر که باعث بوجود آمدن هنگ کردن و روی لوگو ماندن تلویزیون led سونی سری w می شود،ایراد در قطعه مین برد می باشد.برای اینکه مشکل هنگ کردن و روی لوگو ماندن تلویزیون سونی را براحتی حل کنید،بهترین راه ارزیابی و کارشناسی تلویزیون هوشمند سونی می باشد و نیازی هم نیست که تلویزیون را به مرکز ما بیاورید،ما بمحض تماس شما با مرکز کارشناس مربوطه را به منزل شما برای بررسی دقیق میفرستیم.

چشمک زدن نشانگر تلویزیون سونی ۵۵w800c

یکی دیگر از نشانه های خرابی و تعمیر تلویزیون سونی ۵۵w800c، چشمک زدن نشانگر پنل تلویزیون سونی می باشد.جالب است بدانید تعداد چشمک زدن نشانگر، گویای خرابی قسمت معیوب تلویزیون می باشد.به عنوان مثال ۲ بار چشمک زدن نشانگر تلویزیون سونی،نشان از خرابی پاور تلویزیون سونی می باشد.
در صورت اینکه تمایل داشته باشید که با تعداد چشمک زدن چه قسمتی از تلویزیون سونی دچار خرابی شده است،پیشنهاد می کنیم مقاله چشمک زدن تلویزیون سونی نشانه چیست را مطالعه فرمایید.

تعمیر برد پاور تلویزیون سونی ۵۵w800c

بسیاری از قطعات اصلی الکتریکی تلویزیون بر روی برد پاور قرار دارد و خرابی آن باعث اختلال در عملکرد برخی از قطعات شده و در نهایت منجر به روشن نشدن تلویزیون سونی می شود.
برد پاور تلویزیون سونی KDL-55w800c نیز از این قاعده مستثنی نبوده و خرابی آن باعث خاموشی ناگهانی تلویزیون یا روشن نشدن کامل نمایشگر ال ای دی سونی می گردد.از نشانه های خرابی برد پاور می توان به خاموش شدن ناگهانی تلویزیون،استند بای شدن صفحه نمایش و روشن نشدن نلویزیون سونی اشاره کرد.
در مرکز طنین سرویس با دیدن شواهد یاد شده در بالا سریعا برد پاور تلویزیون براویا سونی مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورتی قابل تعمیر باشد،قطعات مورد نیاز تعویض می شود و در صورتی خرابی بسیار زیاد باشد که از لحاظ مالی صرفه اقتصادی نداشته باشد، با هماهنگی کاربر برد پاور در مرکز تعویض می گردد

اگر با خواندن این مقاله هنوز در ذهن خود با سوالات و ابهاماتی در مورد تعمیر تلویزیون سونی ۵۵w800c روبرو هستید کافیست در بخش دیدگاه،برای ما سوالات و ابهامات خود را بنویسید تا به آنها پاسخ داده شود.

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *