تصویر تعمیر ضبط چانگان

تعمیر ضبط چانگان

از دیگر انواع تعمیراتی که بر روی پخش خودروهای ایرانی و خارجی در طنین سرویس انجام می شود، تعمیر ضبط چانگان است.این مالتی مدیای دودین نیز بمانند بسیاری دیگر از سیستم های صوتی و تصویری دودین دچار خرابی های متعددی می شود که بصورت تخصصی و کاملا ارزیابی شده در مرکز تعمیراتی پاسداران انجام می شود.

خرابی های مانند موارد زیر از خرابی های رایج در مالتی مدیا خودروی چانگان می باشد:
  • روشن نشدن ضبط چانگان
  • روی آرم موندن ضبط چانگان
  • از کار افتادن سنسور دنده عقب 
  • کار نکردن تاچ و مانیتور ضبط چانگان
  • خاموش شدن ناگهانی ضبط چانگان
  • تعمیر خرابی فلش ضبط  چانگان
  • سفید شدن صفحه نمایش 
  • نداشتن رادیو در پخش خودروی چانگان

مزایای ضبط و پخش چانگان

  • قابلیت پشتیبانی و ساپورت USB و کارت SD
  • پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی و تصویری
  • دارای ماژول بلوتوث
  • دارای GPS همراه
  • خروجی آمپلی فایر با تنظیم صدا
  • پشتیبانی از سنسور دنده عقب خودرو

تعمیر روشن نشدن ضبط چانگان

تصویر تعمیر روشن نشدن ضبط چانگان
یکی از موارد خرابی ضبطو پخش چانگان مربوط به روشن نشدن ضبط  می باشد که این مشکل در تعمیر ضبط دنا نیز وجود دارد.اولین مورد مربوط به شل شدن سوکت برق پخش می باشد.در صورتی که از صحت و سالم بودن سوکت اطمینان حاصل کردید می بایست ضبط خودرو برای بررسی دقیق باز شده و مورد ارزیابی مداری قرار بگیرد.توجه داشته باشید که این ارزیابی توسط نفر متخصص انجام شود.
طنین سرویس روشن نشدن ضبط ماشین چانگان را بصورت تخصصی ارزیابی کرده و مشکل آنرا رفع خواهد کرد.

روی آرم ماندن ضبط چانگان

یکی از مشکلات مربوط به تعمیر ضبط چانگان، روی آرم و لوگو ماندن سیستم مالتی مدیای خودروی چانگان است که بمانند تعمیر ضبط  mvm ، سیستم عامل پخش خودروی چانگان از نوع اندروید می باشد.همین عامل سبب بسیاری از مشکلات و خرابی های ضبط ماشین چانگان می شود.روی لوگو و آرم ماندن پخش خودروی چانگان اغلب به دلیل مشکل سیستم عامل می باشد که در مرکز طنین سرویس بصورت تخصصی، تعمیر روی لوگو ماندن سیستم صوتی و تصویری چانگان قابل انجام است.

از کار افتادن سنسور دنده عقب ماشین چانگان

سنسور دنده عقب خودرو برای ایمنی و هشدار برخورد با شی یا نفر در عقب خودرو قرار گرفته است که در ماشینهایی که دارای پخش با مانیتور می باشند تصاویر دنده عقب بر روی صفحه نمایش، قابل مشاهده می باشد.در بسیاری مواقع سیستم هشدار دهنده برخورد با شی خودروی چانگان از کار می افتد و این آلارم از بین رفته و در صفحه مانیتور فضای پشت ماشین دیگر نمایش داده نمی شود.بمانند تعمیر از کار افتادن سنسور دنده عقب ماشین برلیانس  و عدم نمایش تصویر بر روی مانیتور، در مرحله اول باید ارتباط سنسور با صفحه نمایش بررسی و در نهایت سالم یا خراب بودن سنسور تست گردد.در مرحله بعدی در صورتی که از سالم بودن سنسور مطمئن شدیم باید ارزیابی بر روی صفحه نمایش پخش مالتی مدیای چانگان بصورت تخصصی انجام شود.

تعمیر تاچ پخش ماشین چانگان

تصویر تاچ و صفحه نمایش چانگان

از مشکلات و خرابی های متعدد در خودروی چانگان صحبت کردیم اما یکی دیگر از مشکلات شایع در پخش ماشین چانگان،عدم کارکرد صحیح تاچ و صفحه نمایش پخش چانگان  و خودروهایی همچون هیوندا،دنا، مزدا ۳ و بسیاری از ماشین های دیگر می باشد.اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتر و بهتری در مورد ضبط دودین و مشکلات و ایرادات تاچ پخش ماشین بدست آورید، پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیر ضبط دودین بصورت تخصصی را مطالعه فرمایید تا بهتر بیشتر بتوانید مشکلات تاچ پخش انواع ماشین را بشناسید.

بروزرسانی و آپدیت ضبط changan

بسیاری از مشکلات و ایرادات رایج در ضبط و پخش ماشین مربوط به سیستم عامل می باشد.سیستم عامل های خودرو در دو نوع اندروید و ویندوز ce می باشد.در چانگان همانطور که گفته شد سیستم عامل آن از نوع اندروید است که در برخی مواقع به دلیل مشکل نرم افزاری ،  پخش changan دچار ایراد می گردد.
در مرکز طنین سرویس اگر خرابی و عیب دستگاه مربوط به سیستم عامل باشد ، سیستم عامل  را مورد بررسی قرار داده و ضبط خودرو را رفع عیب می نماییم.اما گاهی مشاهده شده که مشکل خرابی و ایراد ضبط مربوط به بروزرسانی سیتم عامل می باشد.طنین سرویس آپدیت  و بروزرسانتی ضبط چانگان را نیز بمانند بروزرسانی ضبط اچ سی کراس را بصورت تخصصی انجام می دهد.

ویروسی شدن ضبط فابریک چانگان

امروزه برای پخش موسیقی و ویدئو نیاز به سی دی و دی وی دی دیگر کمرنگ شده و حافظه های جانبی مانند فلش و هارد اکسترنال جای لوح های فشرده را گرفته اند.فلش ها و هاردهای اکسترنال علی رغم داشتن مزایای راحتی حمل،دارای مشکل بزرگی بنام ویروسی شدن می باشند.حافظه های جانبی با اتصال به کامپیوترها و دستگاه های ویروسی شده،براحتی به ویروس های مخرب آلوده شده و همین بدافزارها خسارات جبران ناپذیر به ضبط و پخش خودروها و حتی تلویزیون های هوشمند ببار می آورند.
یکی از این مشکلات،خرابی هایی است در ضبط و پخش خودرو اتفاق می افتد و برد اصلی دستگاه را درگیر می کند.ضبط و پخش خودروی چانگان نیز از این قضیه مستثنی نبوده و با انتقال ویروس از طریق فلش و هارد اکسترنال،برد اصلی ضبط دچار ایراد شده و باعث هنگ کردن یا حتی از کار افتادن کامل دستگاه می شود.
تعمیر ویروسی شدن ضبط چانگان در مرکز طنین سرویس  قابل انجام می باشد اما برای اینکه دچار این مشکلات و ایرادات نگردید و همچنین از فلش و هارد آلوده بخواهید مطلع شوید،پیشنهاد می کنیم مقاله اتصال فلش و هارد را بطور کامل مطالعه نمایید.

نمایندگی تعمیر پخش چانگان

مرکز طنین سرویس با بیش از ۲۰ سال سابقه تعمیرات تخصصی ، علاوه بر نمایندگی تعمیر ضبط هیوندا، بعنوان یکی از نمایندگان تعمیر ضبط و پخش چانگان بوده و بصورت کاملا تخصصی و کارشناسی شده ضبط خودرو شما را در صورت خرابی و عیب برطرف نموده و در مواقعی هم که نیاز به آپدیت و بروزرسانی داشته باشد، بطور کامل  بروزرسانی را انجام خواهد داد.

مراکز معتبر تعمیر ضبط در تهران

مرکز طنین سرویس علاوه بر تعمیر تلویزیون ال ای دی دوو ، سامسونگ و ال جی ، تعمیر ضبط و مانیتور دودین، به عنوان یکی از مراکز معتبر تعمیر ضبط changan در تهران شناخته شده است.این مرکز علاوه بر تعمیر، بروزرسانی و آپدیت ضبط ماشین در انواع مختلف وینکا، ویگو، لکسوس، سانتافه، دنا و بسیاری از خودروهای داخلی و خارجی را نیز انجام می دهد.

اگر بعد از خواندن این مقاله با انواع مختلفی از خرابی ها و عیوب در زمینه تعمیرات ضبط چاناگن روبرو شدید و هنوز با سوالات و ابهاماتی در رابطه با تعمیر ضبط ،آپدیت ضبط ماشین و یا سوالات دیگری روبرو هستید، کافیست در بخش نظرات و دیدگاه ها برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما پاسخ گوی شما باشند.همچنین اگر فکر می کنید این مقاله می تواند برای دوستان شما مفید باشد ، خواهشمندیم در شبکه های اجتماعی خود با دوستانتان به اشتراک بزارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *