تصویر تعمیر تلویزیون led سامسونگ

تعمیر تلویزیون LED ساسونگ

مرکز طنین سرویس تعمیر تلویزیون LED سامسونگ را همچون تعمیر تلویزیون led سونی ، بصورت تخصصی و با کیفیتی متمایز در تهران انجام می دهد.بیشترین خرابی و ایرادات تلویزیون led سامسونگ مربوط به مین برد و بک لایت LED ها می باشد، ولی بطور قطع نمی توان این دلایل را دلیلی قطعی برای عیب یابی و رفع مشکلات تلویزیون ساسونگ دانست.بهمین جهت باید برای رفع ایراد حتما متخصصین مبی بایست تلویزیون را بررسی کرده تا دلیل قطعی ایراد را متوجه شوند.
در این مطلب با تاریخچه تاسیس شرکت سامسونگ آشنا شده و در ادامه به ایرادات و خرابی های تلویزیون ال ای دی سامسونگ همچون، تعمیر مین برد,تعمیر بک لایت،تعمیر سیاه دیده شدن تصویر،نداشتن تصویر و ایرادات دیگر خواهیم پرداخت.

تاریخچه تولید تلویزیون سامسونگ

آقایلی بیونگ چول تنها با ۲۷ دلار، سامسونگ را با عنوان یک شرکت بازرگانی مستقر در تایگو کره، در اول مارس سال ۱۹۳۸ بنیان نهاد. این شرکت کوچک در ابتدا تنها ۴۰ کارمند داشت و به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی و صادر کننده ی کالاهایی که در داخل و اطراف شهر تولید می شد مانند سبزیجات و ماهی خشک شده کره ای و همچنین رشته فرنگی، فعالیت می کرد.
شرکت سامسونگ  در دهه ۱۹۶۰ با تشکیل چند بخش الکترونیکی وارد صنعت الکترونیکی شد. بخش های اولیه ی الکترونیکی شامل دستگاه های الکترونیکی سامسونگ، سامسونگ الکترومکانیک، سامسونگ کورنینگ و بخش نیمه هادی و مخابرات سامسونگ بود. شرکت سامسونگ، تاسیسات اولیه خود را در سال ۱۹۷۰ در شهر سووان کره جنوبی ساخت و از همانجا بود که شروع به تولید تلویزیون های سیاه و سفید کرد.

بیشترین خرابی های LED سامسونگ

از بین ایرادات و مشکلات تلویزیون LED سامسونگ،برخی از این ایرادات بسیار مشاهده می شود که  در زیر به این موارد اشاره شده است:

  • تلویزیون خود بخود روشن و خاموش می شود
  • LED سامسونگ بصورت مداوم خود بخود روشن و خاموش می شود
  • تلویزیون سامسونگ صدا دارد ولی تصویر ندارد
  • صدای LED سامسونگ قطع شده است
  • تلویزیون اصلا روشن نمی شود
  • خاموش شدن ناگهانی LED سامسونگ
  • صفحه نمایش تلویزیون دچار بهم ریختگی رنگ شده است
  • نیمی از صفحه خالی است و تلویزیون تصویر ندارد در حالی که نیمی دیگر عادی است
  • تصویر نگاتیوی (Negative)
  • دیر روشن شدن LED سامسونگ
  • تعمیر WIFI ال ای دی سامسونگ

تعمیر خود بخود روشن و خاموش شدن تلویزیون LED سامسونگ

خرابی خودبخود رشون و خاموشن شدن تلویزیون ال ای دی سامسونگ  بیشتر مربوط به خرابی برد پاور می باشد که از طریق نوسانات برق این اتفاق رخ داده است.برای اینکه این مشکل پیش نیاید در قدم اول خوب است که  از محافظ برق استفاده کرد تا دیگر مین برد پاور LED سامسونگ دچار مشکل نشود.در صورتی که محافظ برق مشکلی نداشت و ایراد مربوط به برد پاور باشد می توانید برای تعمیر با مرکز طنین سرویس تماس حاصل نمایید.

تعمیر ال ای دی سامسونگ به دلیل خود بخود روشن و خاموش شدن بطور مداوم

تصویر تعمیر تلویزیون سامسونگ

خاموش و روشن شدن تلویزیون به چند صورت است. یکی اینکه تلویزیون وقتی روشن می شود بعد از یک مکث چند ثانیه ای دوباره خاموش شود که این عیب مربوط به MAIN BOARD تلویزیون می باشد و معمولا مین برد قابل تعمیر می باشد. این خرابی بیشتر در مدل های UA40D5500 , ۴۰D5000 اتفاق می افتد. دومین دلیل این اتفاق در تلویزیون LED سامسونگ ، معمولا این خرابی مربوط برد پاور تلویزیون می باشد. این عیب در مدل های ۴۰F5500 , 40H5000 شایع است. و در اکثر موارد برد پاور قابل تعمیر است.

تعمیر تلویزیون LED سامسونگ بدلیل داشتن صدا و نداشتن تصویر

خراب بودن پنل تلویزیون یا برد تصویر تلویزیون باعث می شود که تلویزیون ال ای دی تصویر نداشته ولی صدا وجود داشته باشد یا اینکه  به علت آب خوردگی صفحه تلویزیون می باشد. در صورتی که تلویزیون دچار آب خوردگی شد به هیچ عنوان تلویزیون را روشن نکنید و سریعا با مراکز تخصصی تعمیر تلویزیون تماس بگیرید.
علت شایع در بین ال سی دی و LED سامسونگ برای نداشتن تصویر و داشتن صدا، خرابی بک لایت تلویزیون می باشد،که یا باید تعویض شود و یا اینکه بصورت تخصصی تعمیر شود.

تعمیر قطعی صدا در تلویزیون LED سامسونگ

نداشتن صدا در تلویزیون بیشتر به باندها و بلندگوهای تلویزیون مربوط می شود، و این بیشتر به قدیمی بودن و بالا بودن سن ساخت تلویزیون می باشد که در این صورت می بایست بلندگوها تعویض شوند.ایراد دیگری که باعث قطعی صدا در تلویزیون سامسونگ می شود مربوط به آپلی فایرهایی می باشد که بر روی برد اصلی تلویزیون واقع شده و می بایست تعمیر گردد.
اگر ایراد در این موارد یاد شده نبود، دلیل سوم خرابی CPU مین برد LED سامسونگ می باشد که با تعویض مین برد مشکل برطرف می گردد.
#

تعمیر مین برد تلویزیون LED سامسونگ

مین برد یکی از قطعات اصلی و در واقع مادر در تلویزیون می باشد.ایراد این قطعه باعث بوجود آمدن خرابی هایی نظیر خاموش شدن تلویزیون بصورت ناگهانی و استند بای شدن تصویر تلویزیون می گردد.برای تعمیر مین برد تلویزیون ال سی دی و LED سامسونگ می توانید با مرکز طنین سرویس تماس حاصل فرمایید.

#

تعمیر بک لایت تلویزیون LCD و LED سامسونگ

بک لایت در انواع تلویزیون متفاوت می باشد.به عنوان مثال بک لایت در تلویزیون LCD از لامپ فلورسنت و در تلویزیون LED از لامپ های ال ای دی ساخته شده است.ایراداتی که بواسطه خرابی بک لایت بوجود می آید شامل بهم ریختگی رنگ تصویر و سیاه شدن صفحه و فقط صدای تلویزیون را داشتن می باشد.ما در طنین سرویس بک لایت بصورت تخصصی تعمیر می کنیم.

تعمیر روشن نشدن ال ای دی سامسونگ

در هنگام مواجه شدن با این ایراد، ابتدا به چراغ استند بای تلویزیون نگاه کنید،اگر لامپ خاموش بود کابل یا ورودی برق ایراد پیدا کرده اما اگر لامپ استند بای LED روشن بود ولی با فشردن دکمه پاور تلویزیون روشن نمی شود ، برد LED ایراد پیدا کرده است.
همانطور که در مطب تعمیر ال سی دی و ال ای دی تلویزیون گفته شد،مین برد تلویزیون LCD و LED بسیار دچار مشکل می گردد که می بایست برد اصلی تعمیر شده و اینکار فقط می بایست در مراکز معتبر انجام شود.

تعمیر خاموش شدن ناگهانی تلویزیون  LED سامسونگ

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون مربوط به نوسانات برق می باشد که ایراد کار به مین برد ال ای دی برمیگردد.نوسانات برد منبع تغذیه را از بین می برد یا دچار ایراد می گرداند که می بایست مین برد تویزیون LED سامسونگ تعمیر شده و اگر کلا از بین رفته باشد، تعویض گردد.برای جلوگیری از این اتفاق حتما از محاظف برق با کیفیت استفاده نمایید.
علت دیگر خاموش شئن ناگهانی ال ای دی سامسونگ کابل HDMI می باشد که اگر از کابل های بی کیفیت استفاده گردد موجبات ضعیف شدن برد منبع تغذیه شده و آنرا از بین می برد.
دلیل سومی که باعث از بین رفتن برد پاور می گردد، فلش های ویروسی می باشد که اغلب برای تماشای فیلم و گوش دادن موسیقی بکار برده می شود.این قطعه نیز باعث تضعیف برد منبع تغذیه می گردد.
فقط باید توجه داشت حتما حتما برد پاور توسط متخصص تعمیر نلویزیون LED سامسونگ می بایست تعویض یا تعمیر گردد.

تعمیر بهم ریختگی رنگ در تلویزیون LED سامسونگ

علت بهم ریختگی رنگها در تلویزیون سامسونگ ، یکی ضربه خوردن پنل تلویزیون بوده که باعث شده کریستال مایع در کل صفحه پخش شده و دچار رنگین کمانی شدن صفحه تلویزیون می گردد و دیگری آبخوردگی پنل ال ای دی می باشد.برای اینکه پنل از آسیب محفوظ بماند یا در صورت آب خوردگی دچار مشکل نگردد،پیشنهاد می کنیم از محافظ صفحه نمایش استفاده شود.
علت دیگر بهم ریختگی رنگ LED سامسونگ، برد تیکان یا همان برد تصویر می باشد که می بایست در صورت نیاز تعمیر گردد.

تعمیر تلویزیونLED SAMSUNGدر طنین سرویس

ایراد نیمه نیمه شدن تصویر در ال ای دی سامسونگ

عمده خرابی های نیمه نیمه شدن تصویر ( نصف تصویر عادی است و نصف دیگر تصویری وجود ندارد) مربوط به کابل های FPC می باشد.در صورتی که پس از تعویض مشکل همچنان باقی بود می بایست برد تیکان تلویزیون و برد راه انداز(SOURCE DRIVE) بررسی گردد چرا که ممکن است این قطعات دچار عیب شده و نیاز به تعمیر داشته باشند،که در صورت نیاز به تعمیر با همکاران ما در مرکز طنین سرویس می بایست تماس گرفته شود.

تعمیرات تصویر نگاتیوی در تلویزیون سامسونگ

علت بوجود آمدن تصویر نگاتیوی در تلویزیون های سامسونگ، ایراد  مدار گاما می باشد.مدار گاما در برد تیکان یا همان برد تصویر تلویزیون قرار گرفته و نیاز به تعمیر دارد.در بعضی مواقع تعمیر راه گشا نبوده و می بایست برد تیکان تعویض گردد.

عیب یابی دیر روشن شدن تلویزیون LED سامسونگ

این ایراد مربوط به برد تغذیه LED می باشد که برای رفع مشکل یا تعمیر تلویزیون LED سامسونگ می بایست با مرکز طنین سرویس تماس حاصل نمایید.

تعمیرات WIFI تلویزیون ال ای دی سامسونگ

اکثر ایرادات و مشکلات بوجود آمده در وای فای تلویزیون مربوط به آپدیت نشدن فریمور (Firmware) دستگاه می باشد.برای آپدیت کردن آن می بایست به منوی تلویزیون رفته و آنرا آپدیت فرمایید اما اگر هنوز مشکلات مربوط به وای فای حل نشد می بایست برد سخت افزاری WIFI تلویزیون بررسی گردد تا در صورت لزوم تعمیر شده یا بکلی تعویض شود.

مراکز معتبر تعمیر تلویزیون LED سامسونگ

طنین سرویس با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر تلویزیون led ال جی ، تعمیر سینمای خانگی  و تعمیر ضبط و مانیتور دودین ماشین یکی از مراکز معتبر تعمیر تلویزیون LED سامسونگ می باشد و در این مسیر توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید.

در پایان باید خاطر نشان کنیم،اگر هنوز در رابطه با تعمیر تلویزیون LCD و LED سامسونگ ، با ابهامات و سوالاتی روبرو هستید در بخش دیدگاه ها و نظرات با ما درمیان بزارید تا کارشناسان طنین سرویس پاسخ گوی شما باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *