تصویر تعمیر ضبط بنز

از دیگر خدمات تخصصی که در مرکز طنین سرویس انجام می شود، تعمیر ضبط بنز می باشد.خودرو و ماشین بنز یکی از بهترین و قوی ترین خودروهای سواری و حتی سنگین در دنیا می باشد.کارخانه مرسدس بنز در شهر اشتوتگارت آلمان قرار دارد و سال تاسیس این شرکت خودروسازی به سال ۱۸۸۳ میلادی بر میگردد.
ضبط و مانیتور فابریک بنز نیز مشابه ضبط و پخش انواع خودروهای داخلی و خارجی دارای مزایا و ایراداتی می باشد.از ایرادات و خرابی های رایجی که در ضبط پخش بنز مشاهده می شود:
  • خرابی صدا و داشتن صدای اضافی در مانیتور بنز
  • کار نکردن فلش و AUX در مانیتور ضبط بنز
  • خاموش شدن ضبط و مانیتور بنز
  •  قطع شدن صدا در مانیتور و ضبط بنز بعد از روشن کردن 
  • خرابی در قسمت برد جی پی اس (GPS) مانیتور ضبط بنز
  • کار نکردن رادیو و نداشتن صدا در مانیتور ضبط بنز
  • خرابی و رفع اشکال در دوربین دنده عقب مانیتور ضبط و پخش بنز
  • تعمیر خرابی فلش ضبط 
  • سفید شدن صفحه نمایش
  • کار نکردن DVD و CD و اجرا نکردن آن در مانیتور ضبط بنز

این خرابی ها و ایرادات در انواع ضبط و پخش خودرو بنز در انواع مدل های c240,c200 و e240 بسیار دیده می شود.

ویژگی های ضبط فابریک benz

  • قابلیت پشتیبانی و ساپورت USB و کارت SD
  • پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی و تصویری
  • دارای ماژول بلوتوث
  • دارای مسیریابیو نقشه خوانی (GPS) همراه
  • خروجی آمپلی فایر با تنظیم صدا
  • پشتیبانی از سنسور دنده عقب خودرو
  • قابلیت نصب تلویزیون دیجیتال
  •  پشتیبانی از اتصال ipod( Classic, Nano & Shuffle) ، سازگار با iPhone 3G، iTouch و نیز شارژ آن
  •  طراحی بی نظیر و صد در صد منطبق با داشبورت

روشن نشدن ضبط بنز

یکی از خرابی های شایع در خودرو بنز، روشن نشدن ضبط و پخش ماشین می باشد که اولین مورد مربوط به شل شدن سوکت برق پخش می باشد.در صورتی که از صحت و سالم بودن سوکت اطمینان حاصل کردید می بایست ضبط خودرو برای بررسی دقیق باز شده و مورد ارزیابی مداری قرار بگیرد.توجه داشته باشید که این ارزیابی توسط نفر متخصص انجام شود.طنین سرویس روشن نشدن پخش را بمانند  عیب یابی و تعمیر ضبط جک ، بصورت کامل ارزیابی کرده و مشکل آن را رفع خواهد کرد.

تعمیر روی آرم و لوگو ماندن ضبط بنز

سیستم عامل پخش خودروی بنز در انواع مدل ها از نوع اندروید می باشد.همین عامل سبب بسیاری از مشکلات و خرابی های ضبط فابریک خودرو و ماشین بنز می شود.روی لوگو و آرم ملندن پخش خودروی بنز بیشتر مربوط به سیستم عامل می باشد که در مرکز طنین سرویس به عنوان یکی از مراکز تخصصی  تعمیر ضبط  در تهران  ، تعمیر روی لوگو ماندن ضبط بنز انجام می شود.

 رفع اشکال در دوربین دنده عقب مانیتور ضبط بنز

سنسور دنده عقب خودرو برای ایمنی و هشدار برخورد با شی یا نفر بر روی سپر عقب خودرو قرار گرفته است.در بسیاری مواقع در خودروی بنز این آلارم از بین رفته و در صفحه مانیتور نمایش نمی دهد.جهت تعمیر از کار افتادن سنسور دنده عقب ماشین بنز و عدم نمایش تصویر بر روی مانیتور، در مرحله اول باید ارتباط سنسور با صفحه نمایش بررسی و در نهایت سالم یا خراب بودن سنسور تست گردد.ما در مرکز طنین سرویس این آزمایشات را بصورت تخصصی و با کمترین هزینه انجام می دهیم.

خاموش شدن مانیتور بنز

در خودرو و ماشین بنز در انواع مدل های c200,c240  و e240 که دارای مانیتور و صفحه نمایش بزرگی نیز می باشند،بیشترین ایراد خاموشی کامل مانیتور یا روی لوگو ماندن بنز می باشد.این عیب و خرابی بیشتر مربوط به خرابی برد ضبط و پخش دستگاه می باشد که در بیشتر موارد برد دستگاه می بایست تعویض گردد.
در مرکز طنین سرویس این تعویض برد پخش  در صورتی که جایی باز نشده باشد با ۴ ماه ضمانت و کمترین هزینه انجام می شود.

آپدیت و بروزرسانی پخش فابریک بنز

تصویر آپدیت مالتی مدیا و ضبط بنز

 

همانطور که گفته شد سیستم عامل پخش بنز از نوع اندروید می باشد و بمانند سیستم عامل های گوشی موبایل ورژن های جدیدی از این سیستم عامل درحال بروز شدن می باشند.اگر ضبط و پخش فابریک خودروی بنز  شما نیاز به ارتقا و آپدیت سیستم عامل داشته باشد،بصورت کاملا تخصصی این امر قابل انجام می باشد.

ویروسی شدن ضبط و پخش فابریک بنز

امروزه انتقال اطلاعات از طریق حافظه های جانبی مانند هارد و فلش ممموری انجا می شود و از همین هارد اکسترنال و فلش مموری برای دیدن ویدئو و شنیدن موسیقی در پلیرهای ماشین و خودرو بکار برده می شود.اگر به هردلیلی هارد یا فلش مموری دچار ویروس شود و همان حافظه جانبی به ضبط و پخش خودرو اتصال پیدا کند،باعث خرابی و ویروسی شدن پخش ماشین می گردد.
یکی از ضبط و پخش هایی که بسیار از طریق ویروس خراب می شود،ضبط و پخش بنز می باشد.ویروسی شدن ضبط بنز باعث می شود سیستم عامل ضبط دچار خرابی شده و باعث خاموش شدن ناگهانی یا روشن نشدن ضبط  می گردد.مرکز طنین سرویس براحتی تعمیر ضبط بنز را که از طریق فلش مموری و هارد باشد در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.
اگر قبل از اتصال هارد و فلش به سیستم صوتی و پخش خودرو،حافظه های جانبی را به رایانه و کامپیوتر شخصی خود اتصال دهید و با یک آنتی ویروس فلش و هارد مورد نظر را اسکن کنید،در صورتی که حاوی فایل مخرب و ویروسی باشد،آنتی ویروس فایل مخرب و ویروسی شده را پاکسازی می کند.در صورت اینکه تمایل داشته باشید اطلاعات دقیق تری در مورد ویروسی شدن دستکاه های حافظه جانبی بدست آورید،پیشنهاد می کنیم مقاله فلش مموری ویروسی شده را بشناسیم را مطالعه نمایید.

رفع ایراد سفید شدن مانیتور ضبط  بنز

در برخی موارد دیده شده که صفحه نمایش و مانیتور پخش فابریک بنز بمانند صفحه نمایش ضبط چانگان  کاملا سفید شده و یا علامت مثبت (+) در وسط صفحه دیده می شود.این خرابی که بسیار در انواع خودروها شایع  می باشد مربوط به کالیبراسیون  پخش ماشین می باشد.طنین سرویس عیب یابی و رفع ایراد سفید شدن صفحه نمایش ضبط و پخش بنز را با کمترین هزینه انجام می دهد.

تعمیر خرابی فلش ضبط بنز

یکی دیگر از مشکلاتی امکان دارد در پخش خودرو بنز دیده شود،ایراد در قسمت فلش پخش می بالشد.این ایرادات عمدتا مربوط به خود فلش می باشد اما گاها دیده شده قسمت پورت فلش ضبط در اثر ضربه ریزی که به آن وارد شده از جای خود در آمده و به همین دلیل دیگر هیچ فلشی را نمی خواند.
در اینگونه مواقع می بایست پنل ضبط باز شده و پورت مورد بازدید قرار بگیرد.اگر امکان تعمیر جای فلشی باشد اینکار انجام خواهد شد در غیر اینصورت پورت فلش می بایست تعویض گردد..

تعمیر خرابی و ایرادات شایع ضبط و مانیتور بنز

تصویر روشن ندشن ضبط و پخش بنز

 

مواردی که در بالا گفته شد جزو ایرادات و خرابی های شایع در ضبط و مانیتور فابریک بنز است که بصورت مفصل توضیج داده شد.اما گاها ایرادات و خرابی های دیگری در انواع خودروهای داخلی و خارجی مشاهده می شود که در صورت مشاهده می توانید برای تعمیر، ضبط و مانیتور فابریک بنز را به مرکز طنین سرویس ارسال نمائید تا این مشکلات برطرف گردد.

  • کار نکردن DVD و CD و اجرا نکردن آن در مانیتور ضبط بنز
  • کار نکردن دکمه ها و کلیدهای روی مانیتور ضبط بنز
  • از کار افتادن دکمه EJECT در مانیتور ضبط
  • تعمیرات و نصب انواع مانیتورهای سری جدید اندروید برای ماشین بنز
  • ساخت سوکت و کنترل برای انواع گیرنده دیجیتال و مانیتور پشت صندلی

مرکز تعمیر و آپدیت انواع ضبط بنز

این مرکز به عنوان یکی از مراکز تعمیر ضبط سوزوکی ویتارا  در شرق تهران،آپدیت و تعمیر پخش ماشین بنز در انواع مدلهای مختلف، تعمیر ضبط توسان و اسپورتیج را نیز بصورت کاملا حرفه ای و با کمترین هزینه ممکن انجام می دهد.
این مرکز به عنوان یکی از مراکز معتبر تعمیرات ضبط و مانیتور انواع ماشین و خودرو خارجی و داخلی در تهران می باشد که ایرادات و خرابی های ضبط و پخش بنز را نیز بصورت کاملا تخصصی انجام می دهد.اگر شما در هر زمانی و هر مکانی که نیاز به مشاوره و رفع ایراد ضبطو مانیتور خود داشتید کافیست با ما تماس گرفته یا در بخش مشاوره رایگان از طریق واتس اپ، مشکلات خود را با ما در میان بزارید.

اگر شما همراه و دوست عزیز،هنوز با خواندن این مقاله در ذهن خود با سوالات و ابهاماتی در زمینه تعمیر ضبط بنز روبرو هستید،کافیست در بخش دیدگاه ها و نظرات با ما در میان بزارید تا پاسخگوی شما عزیزان باشیم.همچنین اگر احساس می کنید این مقاله می تواند برای دوستان شما مفید واقع شود خواهشمندیم با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *