تصویر تعمیر ضبط بی ام و

یکی از خودروهای لوکس و گران قیمت که طرفداران بسیاری در دنیا و از جمله در ایران دارد خودروی بی ام و (BMW) می باشد.این خودرو نیز بمانند خودروهای دیگر، ضبط و مالتی مدیای آن دچار ایراد و خرابی شده و نیاز به تعمیرات تخصصی پیدا میکند.تعمیر ضبط بی ام و ( bmw) بمانند تعمیر ضبط خودروی mvm ، کره ای و اروپایی در مرکز طنین سرویس بصورت کاملا تخصصی انجام میشود.

در پخش و مالتی مدیای ماشین های بی ام و بمانند دیگر ضبطو پخش های دودین،ایرادات و خرابی های شایعی مشاهده می گردد که شامل موارد زیر می باشد.

  • روشن نشدن ضبط و پخش BMW
  • روی آرم ماندن ضبط بی ام و
  • از کار افتادن سنسور دنده عقب 
  • کار نکردن تاچ و مانیتور مالتی مدیای بی ام و
  • خاموش شدن ناگهانی پخش خودروی بی ام و
  • تعمیر خرابی فلش ضبط و پخش 
  • سفید شدن صفحه نمایش

ما قصد داریم که در این مقاله کمک شایانی در رابطه با شفاف سازی مشکلات و حرابی های ضبط بی ام و کرده باشیم تا شاید خود شما بتوانید مشکلات معمولی و خرابی های ساده ضبط و مالتی مدیای خود را انجام دهید.

مشاوره و ارزیابی رایگان تعمیر ضبط و پخش بی ام و

مزایای ضبط و پخش بی ام و

در ابتدا بهتر دیدیم که با مزایا و ویژگی های ضبط فابریک خودروی BMW آشنا بشید.این مزایا شامل موارد زیر می باشند:

  • قابلیت پشتیبانی و ساپورت USB و کارت SD
  • پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی و تصویری
  • دارای ماژول بلوتوث
  • دارای GPS همراه
  • خروجی آمپلی فایر با تنظیم صدا
  • پشتیبانی از سنسور دنده عقب خودرو
  • متصل شدن به شبکه ی wifi برای استفاده از برنامه های آنلاین و دانلود دیگر برنامه ها
  • دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی
  • حافظه داخلی ۳۲ گیگا بایت
  •  قابلیت اتصال به تمام آپشن ها از جمله دوربین جلو ، دوربین دنده عقب ، دوربین ۳۶۰ درجه ، گیرنده دیجیتال ، آمپلی های حرفه ای و ساب ووفر و دارای ۸ کانال اکولایزر برای تنظیم صدای بسیار دقیق
  •  ذخیره آهنگ ها و برنامه های دلخواه به علت داشتن حافظه داخلی
  • دارای پردازنده ۴ هسته و بیشتر

نحوه ریست کردن ضبط بی ام و

در بسیاری موارد ضبط و مانیتور فابریک بی ام و هنگ کرده یا یک سری از تنطیمات سیستم به هم میخورد.در این موارد شاید گزینه ساده ای که شما را نجات بدهد ریست ضبط و پخش خودرو باشد.نحوه ریست کردن دستگاه پخش و مانیتور BMW  نیز بدین صورت می باشد که وارد قسمت set up دستگاه شده سپس وارد قسمت سیستم می شویم و درنهایت  گزینه reset factory را لمس کرده تا دستگاه شروع به ریست کردن کند.در نظر داشته باشید در مدت ریست کردن هیچکونه فعالیتی بر روی ضبط و پخش خودروی بی ام و انجام ندهید.

روی آرم ماندن مانیتور BMW

سیستم عامل پخش و مانیتور فابریک خودروی بی ام و  از نوع اندروید ۶ به بالا بوده و قابلیت بروزرسانی شدن را نیز دارا می باشد.همین سیستم عامل اندروید سبب بسیاری از مشکلات و خرابی های ضبط و مالتی مدیا می شود.روی لوگو و آرم ماندن پخش بی ام و به دلیل مشکل سیستم عامل می باشد که در مرکز طنین سرویس به عنوان یکی از مراکز تخصصی تعمیر ضبط دودین در شرق تهران ، تعمیر روی لوگو ماندن ضبط و مانیتور بی ام و انجام می شود.

خاموش شدن ناگهانی مانیتور بی ام و

در خودرو و ماشین BMW که دارای مانیتور و صفحه نمایش ۱۱ اینچی نیز می باشند،بیشترین ایراد مربروط به  خاموشی کامل مانیتور یا روی لوگو ماندن است.این عیب و خرابی بیشتر مربوط به خرابی برد ضبط و پخش دستگاه می باشد که در بیشتر موارد برد دستگاه می بایست تعویض گردد.
در مرکز طنین سرویس تعویض برد پخش بی ام و بمانند تعمیر ضبط تیگو ۵ و ۷ در صورتی که جایی باز نشده باشد با ۴ ماه ضمانت و کمترین هزینه انجام می شود.

بروزرسانی، آپدیت ضبط و مانیتور ماشین بی ام و

همانطور که گفته شد سیستم عامل پخش و مانیتور مالتی مدیای بی ام و از نوع اندروید ۶ به بالا می باشد و بمانند سیستم عامل های گوشی موبایل ورژن های جدیدی از این سیستم عامل درحال بروز شدن می باشند.اگر ضبط و پخش خودروی بی ام و شما نیاز به ارتقا و آپدیت سیستم عامل داشته باشد،بصورت کاملا تخصصی این امر در طنین سرویس قابل انجام می باشد.برای کسب اطلاعات  دقیق تر کافیست با شماره ۰۲۱۲۲۵۴۵۹۲۹ تماس حاصل نمائید.

تعمیر سفید شدن مانیتور

در برخی موارد دیده شده که صفحه نمایش مانیتور بی ام و در انواع مدل های مختلف  کاملا سفید شده و یا علامت مثبت (+) در وسط صفحه دیده می شود.این خرابی که بسیار در خودروهای هیوندا نیز قابل مشاهده می باشد مربوط به کالیبراسیون پخش ماشین می باشد.طنین سرویس تعمیر سفید شدن صفحه نمایش ضبط و پخش بی ام و را با کمترین هزینه  و کاملا تخصصی انجام می دهد.

تعمیر خرابی فلش ضبط و مانیتور BMW

یکی دیگر از مشکلاتی که امکان دارد در پخش و مانیتور فابریک خودرو BMW دیده شود،ایراد در قسمت فلش پخش می بالشد.این ایرادات عمدتا مربوط به خود فلش می باشد اما گاها دیده شده قسمت پورت فلش ضبط در اثر ضربه ریزی که به آن وارد شده از جای خود در آمده و به همین دلیل دیگر هیچ فلشی را نمی خواند.
در اینگونه مواقع می بایست پنل ضبط باز شده و پورت مورد بازدید قرار بگیرد.اگر امکان تعمیر جای فلشی باشد اینکار انجام خواهد شد در غیر اینصورت پورت فلش می بایست تعویض گردد.

نمایندگی تعمیر و آپدیت انواع ضبط ماشین بی ام و

مرکز طنین سرویس تعمیر ضبط و پخش بی ام و را بصورت تخصصی انجام می دهد.این مرکز به عنوان یکی از نمایندگان تعمیر ضبط بی ام و در شرق تهران، همانطور که آپدیت و تعمیر پخش خودروهای هیوندای آزرا، تعمیر ضبط توسان و سانگ یانگ را بطور کامل انجام می دهد،بصورت کاملا حرفه ای و با کمترین هزینه تعمیرات تخصصی ضبط بی ام را نیز انجام می دهد.
از دیگر خدمات تخصصی که در مورد ضبط و پخش BMW در طنین سرویس قابل انجام است می توان به تعمیر خرابی aux ،تاچ پخش BMW ،نصب گیرنده دیجیتال  بر روی پخش بی ام و  و عیب یابی مانیتور پخش ماشین بی ام و  اشاره کرد.

در پایان باید بگوئیم که ما سعی کردیم خرابی و مشکلات شایع در ضبط و پخش بی ام و را برای شما بازگو کنیم اما اگر با خواندن این مقاله هنوز با ابهامات و سوالاتی در ذهن خود روبرو هستید، کافیست در بخش دیدگاه ها و نظرات برای ما بنویسید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.همچنین اگر این مقاله برای شما مفید واقع شده خواهشممدیم در شبکه های اجتماعی خود با دوستانتان به اشتراک بزارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *