تصویر تعمیر تلویزیون دوو

تعمیر تلویزیون دوو

در مرکز طنین سرویس تعمیر تلویزیون دوو در تهران و اصفهان بصورت کاملا تخصصی و با کمترین هزینه انجام می شود.تلویزیون های دوو در بین تلویزیون های داخلی از کیفیت بالایی برخوردار می باشند ولی همین نمایشگرهای دوو که بسیار در هتلها و لابی ساختمانهای تجاری بسیار بکار برده می شوند ، دچار خرابی و ایرادات عدیده ای می شوند.
تلویزیون های دوو بمانند بسیاری دیگر از تلویزیون های نسل جدید امروزی هوشمند بوده و مجهز به سیستم عامل اندروید می باشند و همانطور که گفته شد همین سیستم عامل اندروید باعث بوجود آمدن و خرابی هایی نظیر روی لوگو ماندن بر روی صفحه نمایشگر می شود.

قابلیت های تلویزیون دوو

  • طراحی منحصر بفرد 
  • تلویزیون (Ultra HD) 
  • کیفیت تصویر ۴K
  • مجهز به تکنولوژی IPS
  • گستره تصویری پویا با تکنولوژی HDR
  • قابلیت ارتقای تصاویر UHD Up Scaling 
  • قابلیت انطباق ۶۰۰ هرتز
  • تلویزیون هوشمند بر بستر اندروید نسخه ۵ 
  • قابلیت اتصال و اشتراک گذاری بی‌سیم به سایر دستگاه‌ها (Smart Share)
  • قابلیت اتصال به شبکه بی‌سیم(Built – in WIFI) 
  • مرورگر صفحات وب (Web Browser)
  • دارای ریموت کنترل هوشمند (Smart Remote Control)
  • ماشین زمان (Time Shift) 

مشکلات تلویزیون دوو

در این قسمت قصد داریم به مهم ترین مشکلات و نقاط ضعف تلویزیون های دوو بپردازیم.مهم ترین مشکلات تلویزیون دوو عبارتند از :

  1. ضعیف بودن پنل تلویزیون دوو
  2. نداشتن صدای قوی
  3. کم نور شدن و تاریک شدن تصویر در تلویزیون دوو
  4. بهم ریختگی رنگها در صفحه نمایش دوو

مشکل صدای ضعیف در تلویزیون دوو

یکی از نقاط ضعف کلیه تلویزیون و نمایشگرهای دوو به کیفیت پایین صدای تلویزیون برمیگردد.صدای ضعیف در تلویزیون های دوو یک ایراد در تمامی مدلهای کمپانی دوو می باشد و برای اینکه صدای قوی تر و فراگیر تری داشته باشید می بایست از مدل های تلویزیون led و هوشمند دوو خریداری نمائید یا اینکه نمایشگر خود را به سینمای خانگی اتصال دهید.

تعمیرات تخصصی تلویزیون دوو

مرکز طنین سرویس بصورت تخصصی تعمیر تلویزیون LED سونی را با کمترین هزینه  انجام می دهد همچنین این مرکز تعمیر تلویزیون دوو را بصورت تخصصی و دارای هر ایرادی که باشد برای شما انجام می دهد.این خرابی ها ممکن است در پنل تلویزیون،مدار منبع تغذیه یا مین برد تلویزیون دوو باشد.

علت بالا نیامدن و روشن نشدن تلویزیون دوو

برای خیلی از افراد پیش آمده که تلویزیون دوو خود را روشن کرده و تلویزیون بالا نیامده یا اصلا روشن نمی شود.براستی علت روشن نشدن تلویزیون دوو چیست و چه راهکاری برای تعمیر تلویزیون دوو به علت روشن نشدن پیشنهاد می شود؟
برای بررسی و رفع علت روشن نشدن تلویزیون دوو، ابتدا می بایست باطری های کنترل و  ریموت تلویزیون چک گردد و بعد از اینکه از صحت و سالم بودن  باتری،  MAIN BOARD تلویزیون دوو می بایست بررسی شود.
بیشترین علت روشن نشدن و بالا نیامدن تلویزیون دوو مربوط به مین برد تلویزیون دوو می باشد. ما در مرکز طنین سرویس ابتدا مین برد تلویزیون شما را بررسی کرده و در صورتی که بررسی حاکی از سالم بودن مین برد باشد ، برد پاور و دکمه برد پاور در مرحله بعدی بررسی می گردد و در نهایت کابل HDMI متصل شده به تلویزیون نیز در مرحله آخر ارزیابی شود بدلیل اینکه در برخی موارد نادر دیده شده کیفیت پایین کابل hdmi باعث روشن نشدن تلویزیون دوو شده است.

تعمیر مین برد تلویزیون دوو

یکی از مشکلات بزرگی که هر تلویزیون ممکن است به آن دچار شود ، مین برد دستگاه می باشد.در واقع مین برد دستگاه اصلی ترین قطعه تلویزیون می باشد که با تمامی قسمتهای صوتی و تصویری تلویزیون در ارتباط است.مین برد تلویزیون از قطعات الکترونیکی تشکیل شده و تمامی پردازش های تلویزیون را مدیریت می کند.از اینرو اگر در تعمیر تلویزیون دوو خرابی از جانب مین برد باشد، تلویزیون شما دچار خاموشی ناگهانی می شود.ما در طنین سرویس مین برد تلویزیون دوو را با گارانتی تعمیر می کنیم.

علت قطع شدن تصویر تلویزیون دوو

تصویر قطع شدن تصویر تلویزیون دوو
قطع شدن تصویر در تلویزیون خصوصا تلویزیون های هوشمند امری طبیعی می باشد ولی بدین معنا نیست که این مشکل را نادیده بگیریم.در واقع از دلایل قطع شدن تصویر در تلویزیون دوو می توان به مشکل و ایراد در بک لایت و آسیب دیدگی پنل تلویزیون دوو اشاره کرد.
با خرابی و ایراد در یکی از بک لایتهای تلویزیون، این ایراد و خطا به تمامی بک لایت های نمایشگر دوو سرایت کرده و باعث سیاه شدن صفحه نمایش تلویزیون می شود.
در مورد تعمیر پنل تلویزیون سونی بطور مفصل صحبت کردیم اما باید گفت به طور کلی آسیب هایی مثل شکستگی پنل، سوختن پنل، نفوذ مایعات به آن اجازه عملکرد درست را به دستگاه نمی دهند و باعث آسیب جدی به پنل و در نهایت قطع تصویر تلویزیون چه در سونی و چه در تلویزیون دوو می شود.

رفع ایراد پنل تلویزیون دوو

پنل تلویزیون LED دوو در واقع همان پنل تلویزیون LCD دوو است، با این تفاوت که برای تولید نور در آن بجای لامپ فلورسنت از سیستم نورافشانی LED استفاده شده است. بدین ترتیب که برای وضوح بهتر بر روی صفحه نمایش‌های بزرگتر، تلویزیون های LCD به نور پس زمینه LED مجهز شدند و رزولوشن را افزایش دادند.
عواملی که باعث خرابی و ایراد در پنل تلویزیون دوو می شود می نوان به نفوذ مایعات پاک کننده به داخل پنل،ضربه های محکمی که باعث شکستگی LED می شود و سولفاته شدن و سوختگی فیزیکی فلت پنل تلویزیون اشاره کرد.
از نشانه های تعمیر پنل تلویزیون دوو می توان به چشمک زدن چراغ استند بای تلویزیون، کند شدن تصویر یا به اصلاح اسلوموشن شدن تصویر تلوزیون ، دوتایی شدن تصویر یا درهم رفتن تصاویر قبلی و بعدی و تیره و سیاه شدن تصویر تلویزیون از یک طرف اشاره کرد.

ایجاد خط افقی در صفحه نمایش تلویزیون دوو

اغلب مشکلاتی که در تمامی تلویزیون های ایرانی و خارجی اتفاق می افتد به پنل تلویزیون برمیگردد.پنل تلویزیون دوو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مشکلاتی را برای تلویزیون و خریدار تلویزیون دوو بوجود می آورد.
یکی از مشکلات بزرگی که از پنل تلویزیون دوو بوجود می آید ،ایجاد خط افقی در صفحه نمایش تلویزیون دوو می باشد.پنل نلویزیون دوو اگر در معرض گرمای شدید قرار بگیرد دچار ایراد و مشکل شده و برای رفع عیب می بایست که پنل تلویزیون دوو تعویض گردد.
از دیگر علل خرابی پنل تلویزیون دوو،استفاده طولانی مدت از تلویزیون دوو و روشن بودن طولانی مدت تلویزیون می باشد.در واقع روشن ماندن بی مورد تلویزیون دوو عمر پنل تلویزیون را کم کرده و باعث خرابی پنل و در نهایت ایجاد و نمایش خط افقی در صفحه نمایش نمایشگر دوو می شود.

ویروسی شدن تلویزیون دوو

یکی از معضلاتی که تلویزیون های هوشمند با آن روبرو هستند،ویروسی شدن تلویزیون می باشد.اما تلویزیون های هوشمند از چه طریق وروش هایی ویروسی می شوند.ویروس ها در دنیای امروز از دو طریق به دستگاه هایی که امکان وصل شدن به اینترنت و حافظه های جانبی را دارند]قابل انتقال می باشند.
در تلویزیون دوو نیز به همین دو روش اینترنت و استفاده از درگاه و پورت usb ،ویروس ها وارد تلویزیون هوشمند دوو شده و مشکلاتی را برای تلویزیون ایجاد می کنند.در روش اینترنت که می بایست سعی کنید به وبسایتهایی بروسید که از لحاظ امنیتی مشکل نداشته باشند.اما بزرگترین عامل ویروسی کردن تلویزیون دوو هارد اکسترنال و فلش مموری می باشد.
برای اینکه ویروس از طریق هارد و فلش به تلویزیون انتقال پیدا نکند،می بایست قبل از اتصال حافظه های جانبی به درگاه usb از وجود یا عدم وجود ویروس مطمئن شوید و بهترین راه اتصال هارد و فلش به رایانه خود و اسکن کردن فایلهای قابل استفاده می باشد.بعد از اینکه از صحت و سلامتی هارد اطمینان پیدا کردید براحتی می توانید،هارد و فلش را به تلویزیون متصل کنید.
ویروسی شدن تلویزیون باعث آسیب به مین برد دستگاه شده و مشکلاتی را برای شما بوجود می آورد.اگر تمایل داشته باشید اطلاعات دقیق تر و کاملتری در رابطه با استاده درست از ابزارهای ارتباطی با تلویزیون بدست آورید،پیشنهاد ما خواندن مقاله اتصال هارد و فلش به تلویزیون می باشد.

رفع ایراد و مشکلات تلویزیون دوو مدل ۴۲e8008

تصویر تعمیر تلویزیون دوو 42E8008
تلویزون LED  سه بعدی دوو مدل ۴۲E8008 در رده صفحه نمایش های LCD با نور پس زمینه LED و پنل IPS  قرار میگیرد و مجهز به سیستم عامل اندروید ۴.۲.۱ و نیز امکانات متنوع دیگری از جمله پخش تصاویر سه بعدی نیز در اختیار کاربر قرار خواهد داد . Daewoo 42E8008 یکی از جذاب ترین نمونه های Smart TV تولید شده در بازار ایران است ، چرا که تقریبا عموم خانواده های ایرانی در هر مقیاس سنی و تحصیلی، از سیستم عامل اندروید در تلفن های همراه خود استفاده کرده اند و بهره گیری از این تلویزیون با سیستم عامل اندروید، می تواند نکته جذابی برای مصرف کننده باشد .
یکی از نقاط ضعف تلویزیون دوو ۴۲E8008 ، روی لوگو ماندن و به اصطلاح هنگ کردن صفحه نمایش را دارد و همین عامل یکی از خرابی های شایع در این مدل تلویزیون دوو می باشد.برای اینکه این مشکل برطرف شود می بایست ابتدا برد پاور تلویزیون مورد ارزیابی قرار بگیرد.بسیاری از افراد به اشتباه اقدام به آپدیت نرم افزار اندروید می کنند، امکان دارد که از این طریق این مشکل برطرف شود، اما درصد بسیار پایینی است و بیشترین و مهم ترین مسئله تعمیر برد پاور تلویزیون دوو می باشد.
اگر تلویزیون دوو ۴۲E8008 یا هرمدل دیگری دچار این ایراد گردید،تعمیر تلویزیون دوو مدل ۴۲E8008 خود را به ما بسارید.همکاران ما به صورت تخصصی تلویزیون شما را مورد ارزیابی قرار داده و اقدام به تعمیر نمایشگر می کنند.

 خاموش شدن ناگهانی تلویزیون DAEWOO

بیشترین علت در رابطه با خاموش شدن ناگهانی هر تلویزیونی مربوط به نوسانات برق می باشد که می بایست از محافظ برق با کیفیت استفاده کنید تا نوسانات برق باعث ایراد در تلویزیون شما نشود.دلایل دیگری همچون خرابی برد IC برد منبع تغذیه ، خرابی مین برد یا برد اصلی و مدار استند بای تلویزیون دوو باعث روشن و خاموش شودن اتوماتیک تلویزیون ال ای دی و LCD دوو می شود.
اگر به موقع اقدام به رفع مشکل و تعمیر تلویزیون ال ای دی دوو در این مورد کنید براحتی مشکل رفع خواهد شد اما در صورت سهل انگاری در رفع ایراد، قطعات دیگر نیز دچار مشکل شده و خرابی های دیگری را نیز ببار می آورد.

تعمیر بک لایت تلویزیون دوو

تیره شدن بخشی از تصویر، کم نور شدن کل صفحه نمایش تلویزیون دوو و نداشتن تصویر در صورتی که صدا وجود دارد از رایج ترین نشانه های خرابی بک لایت تلویزیون دوو می باشد.اگر شما تلویزیون LED دوو دارید و یکی یا چندین نشانه ای که در بالا ذکر شد را در تلویزیون خود مشاهده کردید، مطمئن باشید زمان تعویض بک لایت تلویزیون شما فرا رسیده است.
جالب است بدانید که بک لایت تعمیر شدنی نمی باشد و حتما می بایست به مراکز معتبر مراجعه کرده تا بک لایت تلویزیون بصورت تخصصی و اورجینال تعویض گردد.

عیب یابی پورت hdmi تلویزیون دوو

یکی از پورتهای مهم در هر تلویزیونی، پورت HDMI می باشد که در جهت وصل کردن لپ تاپ،تبلت و گیرنده دیجیتال بکار برده می شود تا تصویر بزرگ تر و در کیفیت بهتری نمایش داده شود.
آب خوردگی، ضربه خوردن و جا زدن نامناسب کابل HDMI در پورت، از اصلی ترین عواملی است که خرابی پورت HDMI را به دنبال دارند. از آنجا که این پورت به مین برد تلویزیون متصل شده است در اغلب مواقع امکان تعمیر آن وجود نداشته و برای استفاده از این قابلیت در تلویزیون می بایست مین برد تلویزیون تعویض گردد. اما در شرایطی که مشکل ناشی از خرابی اتصالات یا جرم گرفتگی پورت باشد کارشناسان طنین سرویس اقدام به تعمیر تلویزیون دوو خواهند کرد.

تعمیر تلویزیون دوو اصفهان

طنین سرویس یکی از مراکزی می باشد که تعمیر تلویزیون دوو در اصفهان را انجام می دهد.ما در اصفهان دارای نمایندگی کامل و متخصصی هستیم که تلویزیون دوو،سونی،سامسونگ و حتی ال جی شما را کاملا ارزیابی کرده و بعد از نگاه تخصصی ، ایردات و خرابی های تلویزیون کاملا مشخص شده و پس از اعلام برآورد هزینه،تعمیرات تخصصی تلویزیون شما انجام می گردد.

تعمیرات برد پاور دوو

بسیاری از قطعات اصلی الکتریکی تلویزیون بر روی برد پاور قرار دارد و خرابی آن باعث اختلال در عملکرد برخی از قطعات شده و در نهایت منجر به روشن نشدن تلویزیون دوو می شود.
برد پاور تلویزیون دوو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و خرابی آن باعث خاموشی ناگهانی تلویزیون یا روشن نشدن کامل نمایشگر ال ای دی دوو می گردد.از نشانه های خرابی برد پاور می توان به خاموش شدن ناگهانی تلویزیون،استند بای شدن صفحه نمایش و روشن نشدن نلویزیون دوو اشاره کرد.
در مرکز طنین سرویس با دیدن شواهد یاد شده در بالا سریعا برد پاور تلویزیون دوو مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورتی قابل تعمیر باشد،قطعات مورد نیاز تعویض می شود و در صورتی خرابی بسیار زیاد باشد که از لحاظ مالی صرفه اقتصادی نداشته باشد، با هماهنگی کاربر برد پاور در مرکز تعویض می گردد.

اگر با خواندن این مقاله هنوز در ذهن خود با سوالات و ابهاماتی در مورد تعمیر تلویزیون دوو ۴۲E8008 روبرو هستید کافیست در بخش دیدگاه،برای ما سوالات و ابهامات خود را بنویسید تا به آنها پاسخ داده شود.

۵۴ دیدگاه

  • سلام تلوزیون من مدل ۵۰اچ ۲۰۰۰ است صداونور داردحتی کانالخاتعویض میشوند منوهم دارم ولی تصویربصورت سیاه است خیلی به ندرت می ایدچندثائیه بعدقطع میشودلطفاراهنمایی بفرمایی ممنونم

    • سلام و عرض ادب خد مت شما دوست عزیز.آقای ضیایی مشکل احتمالا از بک لایت تلویزیون ممکن هست باشه اما برای جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان به مرکز طنین سرویس تماس گرفته یا با پشتیبانی و مشاوره که بر روی سایت قرار گرفته ارتباط برقرار کنید.

      • سلام..تلوزیون که روشن می کنم تصویر نمیاره بالا فقط ارم تلوزیون رو نشون میده و هی خاموش روشن میشه لطفا راهنماییم کنید..ممنون

      • تلویزیون اسمارت ۵۰ اینچ دوو خریدم,تازه روشنش کردم، وای فاش روشن نمیشه تا میزنم صفحه سیاه میشه و میپره بیرون، ممنون میشم کمکم کنین، فقط سیم انتنش هنوز وضل نیس،نمیدونم میتونه مرتبط باشه یا ن

  • سلام تلویزیون من دوو ۵۵ اینچ مدل هوشمنده زمانیکه خروجی صداش را وصل میکنم به باند خانگی یا اسپیکر کیفیت صدا خش دار وپایین داره هر کاری کردم درست نشد لطفا راهنمایی کنید چگونه مشکلش حل میشه

    • سلام پارسا جان و ممنونم بایت اینکه ما رو همراهی می کنید.در جهت اینکه صدای تلویزیون دوو شما به مشکل برخورده لطف کنید به کارشناسان ما وصل شده یا در واتس اپ مشاوره بگرید تا بطور کامل و رایگان مشاوره دریافت نمائید.

      • سلام تلوزیون دوو ۴۹ دارم که وقتی روشنش میکنم صدا میاد ولی تصویر بالا نمیاد تصویرش هیه به صفحه ۷ رنگی تبدیل میشه یا سفید یا سفید کم رنگ اینطوری بین این ۳ تا حالت هی تبدیل میشه میشه بگین مشکلش چیه ممنون میشم

  • سلام خسته نباشید وقت بخیر
    تلویزیون من ۵۵ اینچ مدل k5300 هستش
    دیشب دستگاه به ماهواره وصل بود و بعد خواستم بیارمش رو ورودی تلویزیون
    اسم کانال ماهواره خیلی کمرنگ رو صفحه تلویزوین سمت چپ بالا میموندش…. دلیلش چیه؟؟ لطفا راهنمایی

  • سلام وقت بخیر
    میشه بگید دلیل نداشتن تصویر HD در تلویزیون دوو چیه؟

    چون قبل اینکه بخواد کانال های جدید HD رو سرچ کنیم
    شبکه ۳ و شبکه ورزش و چندتا کانالی رو ما HD داشتیم

    البته ناگفته نمونه ما ۱روزی تمام کانال های HD رو با صدا و تصویر استفاده کردیم که بعد تصویر قطع و در حال حاضر فقط صداش رو دریافت میکنیم

    • سلام خسته نباشید در مرحله اول دستگاه یکبار ریست فکتوری یا بازگشت به تنظیمات کارخانه بزنید باید مشکلتون حل بشه اگه حل نشد ضعیف بودن آنتن و در نهایت خرابی خود تیونر برد مین می‌تونه باشه

    • با سلام و عرض خسته نباشید،مهندس جان من تلویزیون ۵۵اینچ دوو دارم که هنگام وصل شدن به اینترنت و استفاده از نماوا برای تماشای فیلم یک دفعه هنگ می کند و عملا هرچی با کنترل بالا و پایین یا صدا را کم و زیاد می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد و تا حدود ۳۰ثانیه در همان حالت هنگ می ماند و بعد می توان صدا را کم و زیاد کرد لطفا بفرمایید چه باید کرد؟

      • سلام این ایراد متاسفانه از ضعف های تلویزیون هست یکبار ریست فکتوری کنید اگه مشکل حل نشد باید باید مین تعویض بشه اگه دستگاه گارانتی داره اقدام کنید برای تعویض

  • یاسلام وعرض ادب
    یه ۴۳ اینچ دوو داریم از اول یه مشکل داشت که گه گداری خودبخود تصویر و صدا قطع میشه و کنترل هیچ عکس العملی نداره باید چند دقیقه از برق بکشید تا دوباره تصویر بیاد ولی حدیدا خیلی زیاد این حالت براش پیش میاد بنطرتون چقد هزینشه و چه قطعه ایی ازش خرابه ممنون میشم راهنماییم کنید

  • سلام و خسته نباشید، دوو ۵۵ دارم، چند روزیه که در حین روشن بودن، یکهو خاموش میشه و بلافاصله خودش آرم دوو رو میاره و روشن میشه مجدد، حالا هر از نیم ساعت و یابیشتر، خاموش روشن ناگهانی میشه، مشکل چی میتونه باشه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  • سلام دوو ۴۳دارم نیم ساعت که فیلم نگاه می کنیم یک دفعه شروع به قطع شدن تصویر می شود با کنترل خاموش. نمی شود باید سه راه تلویزیون خاموش کنیم و بعد روشن می کنیم سه راه باکنترل روشن می کنیم تصویر میاد بازهم بعدازنیم ساعت همین اتفاق می فتد

  • با سلام من یه تلویزیون ۴۹ دوو دارم موقعی که فلش وصل می کنم برای دیدن فیلم، فیلم بالا میاد و در حالت پیش نمایش قرار می گیره ولی تصویر بزرگ نمیشه که فیلم به اندازه صفحه تلویزیون دیده بشه. ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • سلام من یه تلویزیون دوو ۵۵اینچ مدلk5400دارم فیلم های ضبط شده بر روی فلش مموری رو نشون نمیده به فرمت های دیگه ای هم تبدیل کردم بازم درس نشد علت چیه ممنون میشم راهنماییم کنین.

  • سلام . چرا موس تلویزیون من فعال نمیشه ؟ وقتی روی دکمه ی موس میزنم چراغ قرمز کنترل روشن میشه ولی علامت موس نمیاد . باید چیکار کنم؟

  • سلام وقت بخیر
    تلویزیون من از دیروز خطای operation failed رو نشون می ده و بالا نمیاد.لطفا راهنمایی کنید.
    مشخصات تلویزیون:
    DLE3D-47F6200-DBP

    • سلام احتمال زیاد سیستم عامل دستگاه ایراد پیدا کرده و می‌تونه نرم افزاری باشه برای تشخیص بهتر باید دستگاه بررسی بشه کدوم شهر هستید

  • سلام بزرگوار
    تلویزیون من ۶۵ اینچ S8000EU هست وقتی که روی ماهواره میزارم بیصداست و هیچ صدایی نداره ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید البته لازم به ذکر هست که برای شبکه های ایران صدا هست اما برای ماهواره نیست

    • سلام روز بخیر این ایراد می‌تونه از خرابی خود ماهواره یا کابل hdmiباشه میتونید برای تست از یه دستگاه دیگه استفاده کنید ایرادتون مشخص میشه

  • سلام وقت بخیر تلویزیون ما ۵۰ اینچ دوو هست که امشب یه دفعه ناگهان خاموش شد و دیگه روشن نشد علتش چیه یعنی سوخته ؟؟؟

  • سلام و عرض ادب
    من یک تلویزیون دوو دارم که بعضی وقتا خود بخود خاموش میشه و هیچکدوم از دکمه های خودش و ریموت کنترلش کار نمیکنند و چراغش هم سبز می مونه که مجبور میشم برقش را بصورت دستی قطع کنم تا روشن بشه .
    ممنون میشم راهنمایی کنید .

  • سلام.
    من تلویزیون دوو اسمارت H5100 دارم ، چندوقتیه که وقتی میخام وای فاشو روشن کنم تا میخاد روشن بشه دوباره میره روی خاموشی !
    هرچی ام رفتم تو تنظیمات بی فایده بود .
    احتمال داره ویرووس گرفته باشه ، چیکار باید بکنم ؟

  • سلام وقت بخیر
    تلویزیون دوو دارم هوشمند نیست
    صداش خودکار زیاد میشه وقتی ریست فکتوری میزنم
    چند دقیقه خوبه به محض عوض کردن کانال باز خراب میشه ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید

  • تلوزیون ۵۵ اینچ دارم.ریست فکتوری کردم ورود رو میزنم تو صفحه اصلی دایره هی میچرخه و چیزی نمیاره . مشکل از کجاست؟ راهکار چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *