تصویر تعمیر ضبط کیا

از دیگر خودروها و ماشین های پرطرفدار کره ای موجود در ایران،ماشین کیا می باشد که پخش و مالتی مدیا این خودرو نیز حساس بوده و در بسیاری از موارد دارای ایراد و نقص میگردد.تعمیر ضبط کیا در انواع مدل های سراتو، اسپورتیج  و اپتیما یکی دیگر از خدمات تخصصی طنین سرویس می باشد که با ارزیابی دقیق و کاملا تخصصی در مرکز ما انجام شده و با کمترین هزینه ممکن رفع عیب می گردد.

در مالتی مدیای ضبط و پخش خودروی کیا نیز بمانند تعمیر ضبط سوزوکی،ایرادات و عیوب شایعی دیده می شود که شامل:

  • روشن نشدن ضبط کیا
  • روی آرم ماندن ضبط کیا 
  • از کار افتادن سنسور دنده عقب 
  • کار نکردن تاچ و مانیتور خودرو کیا
  • خاموش شدن ناگهانی ضبط و پخش کیا
  •  خرابی فلش پخش kia
  • سفید شدن صفحه نمایش 
  • نداشتن رادیو در پخش کیا

سعی داریم به این مشکلات و حتی ایرادات دیگری نیز در این مقاله بپردازیم.

ویدئو و فیلم تعمیر ضبط کیا

ویدئوی زیر نمونه تعمیر ضبط موهاوی کیا است که در مرکز تعمیر طنین سرویس با کمترین هزینه انجام شده است که در صورت تمایل می توانید، مشاهده نمائید:

تصویرلوگوی مرکز طنین سرویس

مزایای ضبط و پخش کیا

کیا (KIA) شرکت خودروسازی کره ای است که تمرکز اصلی آن بر تولید خودروهای چهارچرخ محرک و خودروهای همه‌ جارو معطوف می‌باشد.شرکت خودروسازی کیا توسط شرکت اطلس خودرو ،ماشینهای خود را به ایران وارد می کرد که به دلیل تحریم های اعمال شده،واردات این خودرو متوقف شد.ضبط و پخش ماشین مالتی مدیای فابریک کیا دارای ویژگی هایی می باشد.

 ویژگی ها و امتیازات ضبط  و مالتی مدیای فابریک کیا عبارتند از:

  • قابلیت پشتیبانی و ساپورت USB و کارت SD
  • پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی و تصویری
  • دارای ماژول بلوتوث
  • دارای GPS همراه
  • خروجی آمپلی فایر با تنظیم صدا
  • پشتیبانی از سنسور دنده عقب خودرو
  • قابلیت پخش انواع موسیقی و ویدئو 

روشن نشدن ضبط  کیا

تصویر روشن نشدن ضبط و پخش کیا
یکی از موارد خرابی ضبط کیا مربوط به روشن نشدن ضبط  می باشد که این مشکل در تعمیر ضبط لیفان  نیز وجود دارد.اولین مورد مربوط به شل شدن سوکت برق پخش می باشد.در صورتی که از صحت و سالم بودن سوکت اطمینان حاصل کردید می بایست ضبط خودرو برای بررسی دقیق باز شده و مورد ارزیابی مداری قرار بگیرد.توجه داشته باشید که این ارزیابی توسط نفر متخصص می بایست انجام شود و از انجام خودسر و سپردن به افراد غیر متخصص اجتناب شود.
طنین سرویس روشن نشدن ضبط ماشین کیا را بصورت تخصصی ارزیابی کرده و پس از اعلام موارد ایراد و هزینه های مورد نظر، مشکل آنرا رفع خواهد کرد.

روی آرم ماندن پخش کیا سراتو

سیستم عامل پخش خودروی کیا از نوع اندروید  بوده و همین عامل سبب بسیاری از مشکلات و خرابی های ضبط ماشین فابریک کیا بمانند خرابی در پخش هیوندا نیز می شود.روی لوگو و آرم ملندن پخش عموم ماشینها به احتمال بسیار زیاد،ایراد سیستم عامل می باشد که در مرکز طنین سرویس بصورت تخصصی، روی لوگو ماندن ضبط کیا رفع عیب می گردد.

تعمیر از کار افتادن سنسور دنده عقب ماشین کیا

سنسور دنده عقب خودرو برای ایمنی و هشدار برخورد با شی یا نفر در قسمت عقب خودرو قرار گرفته است که در ماشینهایی که دارای پخش با مانیتور می باشند تصاویر دنده عقب بر روی صفحه نمایش، قابل مشاهده می باشد.در بسیاری مواقع در پخش و مالتی مدیا کاشن کیا بمانند عدم پخش و نمایش دنده عقب دنا،تصویر و ویدئوی پخش دنده عقب که با آلارمی همراه می باشد از بین رفته و در صفحه مانیتور فضای پشت ماشین دیگر نمایش داده نمی شود.جهت تعمیر از کار افتادن سنسور دنده عقب ماشین کیا و عدم نمایش تصویر بر روی مانیتور، در مرحله اول باید ارتباط سنسور با صفحه نمایش بررسی و در نهایت سالم یا خراب بودن سنسور تست گردد.در مرحله بعدی در صورتی که از سالم بودن سنسور مطمئن شدیم باید ارزیابی بر روی صفحه نمایش پخش و مالتی مدیای ماشین، بصورت تخصصی ایراد مرتفع می گردد.

تعمیر تاچ پخش و مالتی مدیا کیا

تصویر تعمیر تاچ مولتی مدیا و پخش KIA سراتو

از مشکلات و خرابی های متعددی در انواع خودروی کیا صحبت کردیم اما یکی دیگر از مشکلات شایع در پخش ماشین ،عدم کارکرد صحیح تاچ پخش ماشین کیا و خودروهایی همچون هیوندا ،دنا، مزدا ۳ و بسیاری از ماشین های دیگر می باشد.اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتر و بهتری در مورد ضبط دودین و مشکلات و ایرادات تاچ پخش ماشین بدست آورید، پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیر ضبط دودین بصورت تخصصی را مطالعه فرمایید تا بهتر بیشتر بتوانید مشکلات تاچ پخش انواع ماشین را بشناسید.

آپدیت ضبط ماشین کیا

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم ، بسیاری از مشکلات و ایرادات رایج در ضبط و پخش ماشین مربوط به سیستم عامل می باشد.سیستم عامل های خودرو در دو نوع اندروید و ویندوز می باشد.در خودروی کیا سراتو، اسپورتیج و اپتیما نیز همانطور که گفته شد سیستم عامل آن از نوع اندروید بوده  که در برخی مواقع به دلیل مشکل نرم افزاری ،  پخش و مالتی مدیای انواع خودرو کیا را دچار ایراد می کند.
در مرکز طنین سرویس اگر خرابی و عیب دستگاه مربوط به سیستم عامل باشد ، سیستم عامل  را مورد بررسی قرار داده و ضبط خودرو را رفع عیب می نماییم.اما گاها مشاهده شده که مشکل خرابی و ایراد ضبط و مالتی مدیا کیا مربوط به بروزرسانی سیتم عامل می باشد.طنین سرویس آپدیت ضبطو پخش کیا را نیز بمانند آپدیت و به روز رسانی ضبط و پخش تیگو،  بصورت تخصصی انجام می دهد.

تعمیر سفید شدن مانیتور و صفحه نمایش KIA

در برخی موارد دیده شده که صفحه نمایش پخش کیا کاملا سفید شده و یا علامت مثبت (+) در وسط صفحه دیده می شود.این خرابی که بسیار در خودروهای h30 cross ولوم بالا هم دیده می شود،  مربوط به کالیبراسیون ضبط و پخش می باشد.طنین سرویس تعمیر سفید شدن صفحه نمایش ضبط و پخش کیا را با کمترین هزینه انجام می دهد.

ویروسی شدن ضبط و پخش کیا

امروزه برای پخش موسیقی و ویدئو نیاز به سی دی و دی وی دی دیگر کمرنگ شده و حافظه های جانبی مانند فلش و هارد اکسترنال جای لوح های فشرده را گرفته اند.فلش ها و هاردهای اکسترنال علی رغم داشتن مزایای راحتی حمل،دارای مشکل بزرگی بنام ویروسی شدن می باشند.حافظه های جانبی با اتصال به کامپیوترها و دستگاه های ویروسی شده،براحتی به ویروس های مخرب آلوده شده و همین بدافزارها خسارات جبران ناپذیری به ضبط و پخش خودرو ها و حتی تلویزیون های هوشمند ببار می آورند.
یکی از این مشکلات،خرابی هایی است در ضبط و پخش خودرو  اتفاق می افتد و برد اصلی دستگاه را درگیر می کند.ضبط و پخش خودرو کیا  نیز از این قضیه مستثنی نبوده و با انتقال ویروس از طریق فلش و هارد اکسترنال،برد اصلی ضبط دچار ایراد شده و باعث هنگ کردن یا حتی از کار افتادن کامل دستگاه می شود.
تعمیر ضبط KIA سراتو، اسپورتیج و اپتیما از لحاظ ویروسی شدن در مرکز طنین سرویس  قابل انجام می باشد اما برای اینکه دچار این مشکلات و ایرادات نگردید و همچنین از فلش و هارد آلوده بخواهید آگاهی کامل کسب کنید،پیشنهاد می کنیم مقاله اتصال فلش و هارد به تلویزیون  را بطور کامل مطالعه نمایید.

مرکز تعمیر انواع پخش خودرو KIA

مرکز طنین سرویس با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی دوو ، سامسونگ و ال جی ، تعمیر ضبط و مانیتور دودین، به عنوان یکی از مراکز معتبر تعمیر ضبط کیا در تهران شناخته شده است.این مرکز علاوه بر تعمیر، بروزرسانی و آپدیت انواع ضبط و پخش ماشین در انواع مختلف وینکا،ویگو،لکسوس،سانتافه،دنا و بسیاری از خودروهای داخلی و خارجی را انجام می دهد.

تعمیر از کارافتادن خواندن سی دی و دی وی دی پخش ماشین،تعمیرات تخصصی برد بلوتوث،عدم اتصال بلوتوث ضبط و پخش خودروی کیا سراتو به گوشی همراه، تعمیرات خرابی قسمت aux ضبط اسپورتیج و رفع خرابی gps و رهیاب ضبط ماشین اپتیما را نیز بصورت کاملا تخصصی انجام می دهد.

اگر هنوز با سوالات و ابهاماتی در رابطه با تعمیر ضبط ،آپدیت ضبط ماشین و یا سوالات دیگری در مورد خودرو اسپورتیج،اپتیما،سراتو و کادنزا روبرو هستید، کافیست در بخش نظرات و دیدگاه ها برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما پاسخ گوی شما باشند.همچنین اگر فکر می کنید این مقاله می تواند برای دوستان شما مفید باشد ، خواهشمندیم در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بزارید.

۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *