تصویر ضبط سوزوکی

یکی از خودروها و ماشینهای پرطرفدار در ایران سوزوکی ویتارا و کیزاشی می باشد که تعمیر ضبط سوزوکی در مرکز طنین سرویس بصورت تخصصی بمانند ضبط برلیانس،هیوندا،اچ سی کراس و هزاران خودروی دیگر انجام می شود.در پخش خودروی ویتارا و کیزاشی بمانند بسیاری از ماشین های دیگر خرابی های شایعی دیده می شود.خرابی هایی همچون:
  • روشن نشدن ضبط سوزوکی
  • روی آرم ماندن ضبط سوزوکی ویتارا
  • از کار افتادن سنسور دنده عقب کیزاشی
  • کار نکردن تاچ و مانیتور سوزوکی ویتارا
  • خاموش شدن ناگهانی ضبط و پخش کیزاشی
  •  خرابی فلش پخش ویتارا
  • سفید شدن صفحه نمایش سوزوکی کیزاشی
  • نداشتن رادیو در پخش سوزوکی

که به ترتیب به بررسی هرکدام از این موارد می پردازیم.

ویدئوی تعمیر ضبط سوزوکی ویتارا

در ابتدا ویدئوی تعمیر ضبط سوزوکی ویتارا که مشکل در صفحه نمایش و چینی شدن منوی مالتی مدیا را داشته و در مرکز طنین سرویس عیب یابی شده است را می توانید مشاهده نمائید:

مزایای ضبط و پخش سوزوکی

سوزوکی (Suzuki) شرکت خودروسازی ژاپنی است که تمرکز اصلی آن بر تولید خودروهای چهارچرخ محرک، خودروهای همه‌جارو، موتورسیکلتها، ویلچرها و طیف وسیعی از موتورهای درون‌ سوز معطوف می‌باشد.سوزوکی در سال ۲۰۱۱ از نظر تعداد خودروهای تولیدی، به‌عنوان دهمین خودروساز بزرگ جهان شناخته شد.

 ویژگی ها و امتیازات ضبط  و مالتی مدیای فابریک سوزوکی عبارتند از:

  • قابلیت پشتیبانی و ساپورت USB و کارت SD
  • پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی و تصویری
  • دارای ماژول بلوتوث
  • دارای GPS همراه
  • خروجی آمپلی فایر با تنظیم صدا
  • پشتیبانی از سنسور دنده عقب خودرو
  • قابلیت پخش انواع موسیقی و ویدئو 

تعمیر روشن نشدن ضبط  ویتارا

یکی از موارد خرابی ضبط سوزوکی مربوط به روشن نشدن ضبط  می باشد که این مشکل در تعمیر ضبط لیفان  نیز وجود دارد.اولین مورد مربوط به شل شدن سوکت برق پخش می باشد.در صورتی که از صحت و سالم بودن سوکت اطمینان حاصل کردید می بایست ضبط خودرو برای بررسی دقیق باز شده و مورد ارزیابی مداری قرار بگیرد.توجه داشته باشید که این ارزیابی توسط نفر متخصص می بایست انجام شود.
طنین سرویس روشن نشدن ضبط ماشین ویتارا  را بصورت تخصصی ارزیابی کرده و مشکل آنرا رفع خواهد کرد.

روی آرم ماندن پخش سوزوکی کیزاشی

سیستم عامل پخش خودروی سوزوکی از نوع اندروید  می باشد.همین عامل سبب بسیاری از مشکلات و خرابی های ضبط ماشین سوزوکی بمانند خرابی در پخش برلیانس نیز می شود.روی لوگو و آرم ملندن پخش ویتارا به دلیل مشکل سیستم عامل به احتمال زیاد می باشد  که در مرکز طنین سرویس بصورت تخصصی، روی لوگو ماندن ضبط سوزوکی کیزاشی انجام می شود.

تعمیر از کار افتادن سنسور دنده عقب ویتارا و کیزاشی

تصویر خاموش نشدن ضبط سوزوکی بعد از بستن سوئیچ

سنسور دنده عقب خودرو برای ایمنی و هشدار برخورد با شی یا نفر در قسمت عقب خودرو قرار گرفته است که در ماشینهایی که دارای پخش با مانیتور می باشند تصاویر دنده عقب بر روی صفحه نمایش، قابل مشاهده می باشد.در بسیاری مواقع در خودروی سوزوکی ویتارا بمانند خودروی دنا ،تصویر و ویدئوی پخش دنده عقب که با آلارمی همراه می باشد از بین رفته و در صفحه مانیتور فضای پشت ماشین دیگر نمایش داده نمی شود.جهت تعمیر از کار افتادن سنسور دنده عقب ماشین کیزاشی و عدم نمایش تصویر بر روی مانیتور، در مرحله اول باید ارتباط سنسور با صفحه نمایش بررسی و در نهایت سالم یا خراب بودن سنسور تست گردد.در مرحله بعدی در صورتی که از سالم بودن سنسور مطمئن شدیم باید ارزیابی برروی صفحه نمایش پخش مالتی مدیای ماشین بصورت تخصصی انجام شود.

تعمیر تاچ پخش ماشین سوزوکی

از مشکلات و خرابی های متعددی در خودروی سوزوکی صحبت کردیم اما یکی دیگر از مشکلات شایع در پخش ماشین ویتارا،عدم کارکرد صحیح تاچ پخش ماشین سوزوکی و خودروهایی همچون هیوندا ،دنا، مزدا ۳ و بسیاری از ماشین های دیگر می باشد.اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتر و بهتری در مورد ضبط دودین و مشکلات و ایرادات تاچ پخش ماشین بدست آورید، پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیر ضبط دودین بصورت تخصصی را مطالعه فرمایید تا بهتر بیشتر بتوانید مشکلات تاچ پخش انواع ماشین را بشناسید.

آپدیت ضبط سوزوکی

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم ، بسیاری از مشکلات و ایرادات رایج در ضبط و پخش ماشین مربوط به سیستم عامل می باشد.سیستم عامل های خودرو در دو نوع اندروید و ویندوز ce می باشد.در خودروی سوزوکی همانطور که گفته شد سیستم عامل آن از نوع اندروید است که در برخی مواقع به دلیل مشکل نرم افزاری ،  پخش و مالتی مدیای ویتارا دچار ایراد می گردد.
در مرکز طنین سرویس اگر خرابی و عیب دستگاه مربوط به سیستم عامل باشد ، سیستم عامل  را مورد بررسی قرار داده و ضبط خودرو را رفع عیب می نماییم.اما گاهی مشاهده شده که مشکل خرابی و ایراد ضبط و مالتی مدیا سوزوکی ویتارا مربوط به بروزرسانی سیتم عامل می باشد.طنین سرویس آپدیت ضبط سوزوکی را نیز بمانند آپدیت ضبط انواع ماشینهای رنو،  بصورت تخصصی انجام می دهد.

تعمیر سفید شدن مانیتور ضبط ویتارا

در برخی موارد دیده شده که صفحه نمایش پخش سوزوکی ویتارا کاملا سفید شده و یا علامت مثبت (+) در وسط صفحه دیده می شود.این خرابی که بسیار در خودروهای h30 cross ولوم بالا هم دیده می شود،  مربوط به کالیبراسیون ضبط و پخش می باشد.طنین سرویس تعمیر سفید شدن صفحه نمایش ضبط و پخش سوزوکی ویتارا را با کمترین هزینه انجام می دهد.

چینی شدن منو ضبط ویتارا

تصویر تعمیر چینی شدن منو سوزوکی ویتارا

بسیاری از مراجعین به مرکز طنین سرویس شکایت از چینی شدن زبان منوی دستگاه پخش و مالتی مدیا ویتارا دارند.این ایراد که بسیار زیاد هم بوجود می آید بیشتر به خرابی برنامه سیستم دستگاه می باشد.ما بصورت کاملا تخصصی مشکل چینی شدن زبان منوی سوزوکی ویتارا را حل خواهیم کرد.

ویروسی شدن ضبط کیزاشی و ویتارا

امروزه برای پخش موسیقی و ویدئو نیاز به سی دی و دی وی دی دیگر کمرنگ شده و حافظه های جانبی مانند فلش و هارد اکسترنال جای لوح های فشرده را گرفته اند.فلش ها و هاردهای اکسترنال علی رغم داشتن مزایای راحتی حمل،دارای مشکل بزرگی بنام ویروسی شدن می باشند.حافظه های جانبی با اتصال به کامپیوترها و دستگاه های ویروسی شده،براحتی به ویروس های مخرب آلوده شده و همین بدافزارها خسارات جبران ناپذیری به ضبط و پخش خودرو ها و حتی تلویزیون های هوشمند ببار می آورند.
یکی از این مشکلات،خرابی هایی است در ضبط و پخش خودرو  اتفاق می افتد و برد اصلی دستگاه را درگیر می کند.ضبط و پخش خودرو سوزوکی  نیز از این قضیه مستثنی نبوده و با انتقال ویروس از طریق فلش و هارد اکسترنال،برد اصلی ضبط دچار ایراد شده و باعث هنگ کردن یا حتی از کار افتادن کامل دستگاه می شود.
تعمیر ویروسی شدن ضبط سوزوکی ویتارا و کیزاشی در مرکز طنین سرویس  قابل انجام می باشد اما برای اینکه دچار این مشکلات و ایرادات نگردید و همچنین از فلش و هارد آلوده بخواهید آگاهی کامل کسب کنید،پیشنهاد می کنیم مقاله اتصال فلش و هارد به تلویزیون  را بطور کامل مطالعه نمایید.

مرکز تعمیر انواع ضبط سوزوکی

مرکز طنین سرویس با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی دوو ، سامسونگ و ال جی ، تعمیر ضبط و مانیتور دودین، به عنوان یکی از مراکز معتبر تعمیر ضبط سوزوکی در تهران شناخته شده است.این مرکز علاوه بر تعمیر، بروزرسانی و آپدیت انواع ضبط و پخش ماشین در انواع مختلف وینکا،ویگو،لکسوس،سانتافه،دنا و بسیاری از خودروهای داخلی و خارجی،تعمیر از کارافتادن خواندن سی دی و دی وی دی پخش ماشین،تعمیرات تخصصی برد بلوتوث،عدم اتصال بلوتوث ضبط و پخش خودرو به گوشی همراه،تعمیرات خرابی قسمت aux ضبط سوزوکی و رفع خرابی gps و رهیاب ضبط ماشین کیزاشیو ویتارا را نیز بصورت کاملا تخصصی انجام می دهد.

اگر هنوز با سوالات و ابهاماتی در رابطه با تعمیر ضبط سوزوکی ویتارا،آپدیت ضبط ماشین و یا سوالات دیگری روبرو هستید، کافیست در بخش نظرات و دیدگاه ها برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما پاسخ گوی شما باشند.همچنین اگر فکر می کنید این مقاله می تواند برای دوستان شما مفید باشد ، خواهشمندیم در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بزارید.

۱۱ دیدگاه

  • باسلام وعرض ادب . ضبط سوزوکی من کاسکا۱۰۶ هست ویندوز ce نویگیش تام ایران خودرو مال سال۸۹ بود ازکار افتاد ایا میشه نم افزار نویگیشین و عوض کرد

    • نرم افزار خودرو ویتارا از شرگت تارگت هست. می توانید با پرداخت ۵۰ هزار تومن فایل اپدیتش رو ازشون بخرید . من همین کار رو انجام دادم و درست شد .شرکت راهیاب تارگت : ۰۲۱-۲۲۳۶۷۲۶۲ – ۰۲۱-۲۲۰۸۱۰۱۶

  • با سلام سوالی داشتم ایا سایتی هست که برنامه اندروید سیستم صوتی ویتارا دانلود کنیم و روی حافظه دستگاه بریزیم؟

    • سلام وقت شما بخیر.بله مشکلی نیست میتونیم تعمیر ضبط ویتارا و چینی شدن زبان آنرا برای شما انجام دهیم.لطفا با ما در تماس باشید.

  • با سلام
    با توجه به شناخت شما از مشخصات سیستم صوتی فابریک ویتارا نیو فیس (مدل ۹۷ که احتمال قریب به یقین کاسکا نیست) چه باند با چه مشخصاتی برای بهتر شدن صدا ( بدون هیچگونه دستکاری در سیستم یا اضافه کردن آمپ) پیشنهاد میفرمایید. اندازه باند جلو و عقب ۱۶ میباشد.
    سپاس

    • سلام جناب مسعود خان از اونجای که ماتخصصی فقط کار تعمیرات مانیتور انجام میدیم و کار نصب نداریم نمیتونم دقیق راهنماییتون کنم اگه تهران هستید واتساپ پیام بدیت تلفن چند نفر از دوستان جهت راهنمایی و مشاوره بدم خدمتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *