تصویر تعمیر ضبط لیفان

از دیگر خدمات تخصصی مرکز طنین سرویس،تعمیر ضبط لیفان در انواع مدلهای مختلف می باشد.ضبط و پخش مالتی مدیا لیفان نیز بمانند پخش سانتافه،برلیانس،سانگ یانگ و دنا دارای خرابی های شایعی می باشد.خرابی هایی همچون :

  • روشن نشدن ضبط لیفان ۶۲۰
  • روی آرم موندن ضبط لیفان x60
  • عدم نمایش سنسور دنده عقب لیفان
  • کار نکردن تاچ و مانیتور لیفان
  • خاموش شدن ناگهانی ضبط لیفان
  • تعمیر خرابی فلش ضبط لیفان
  • سفید شدن و تعمیر صفحه نمایش و مانیتور لیفان

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوعی این مشکلات بطور کامل بپردازیم.

ویژگی های ضبط و پخش دودین لیفان

در ابتدا کمی در مورد ویژگی ها و مزایای ضبط و پخش لیفان ۶۲۰ و لیفان x60 صحبت کنیم.

  • قابلیت پشتیبانی و ساپورت USB و کارت SD
  • پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی و تصویری
  • دارای ماژول بلوتوث
  • دارای GPS همراه
  • خروجی آمپلی فایر با تنظیم صدا
  • میرورلینک شدن با گوشی های اندروید
  • پشتیبانی از سنسور دنده عقب خودرو
  • دارای صفحه نمایش ۸ اینچی با سیستم عامل اندروید 
  • متصل شدن به شبکه ی wifi برای استفاده از برنامه های آنلاین و دانلود دیگر برنامه ها
  • استفاده از gps آفلاین و آنلاین از جمله waze
  • ذخیره آهنگ ها و برنامه های دلخواه به علت داشتن حافظه داخلی
  • حافظه داخلی ۱۶ گیگا بایت
  • دارای پردازنده ۴ هسته

تعمیر روشن نشدن ضبط لیفان

یکی از موارد خرابی ضبط و پخش ماشین لیفان در انواع مدل های ۶۲۰ و x60، روشن نشدن ضبط لیفان می باشد که این مشکل دقیقا در تعمیر ضبط دنا نیز وجود دارد.اولین مورد مربوط به شل شدن سوکت برق پخش مالتی مدیای  می باشد.در صورتی که از صحت و سالم بودن سوکت اطمینان حاصل کردید می بایست ضبط خودرو برای بررسی دقیق باز شده و مورد ارزیابی مداری قرار بگیرد.توجه داشته باشید که این ارزیابی توسط نفر متخصص می بایست انجام شود.
طنین سرویس روشن نشدن ضبط مالتی مدیا لیفان در تمامی مدل ها  را بصورت تخصصی ارزیابی کرده و مشکل آنرا رفع خواهد کرد.

روی آرم ماندن مانیتور لیفان

تصویر تعمیر ضبط لیفان 620
سیستم عامل پخش و مانیتور فابریک خودروی لیفان بمانند سیستم ماشین های دیگر از نوع اندروید ۶ به بالا بوده و قابلیت بروزرسانی شدن را نیز دارا می باشد.همین سیستم عامل اندروید سبب بسیاری از مشکلات و خرابی های ضبط رنو می شود.روی لوگو و آرم ماندن پخش رنو به دلیل مشکل سیستم عامل می باشد که در مرکز طنین سرویس به عنوان یکی از مراکز تخصصی تعمیر ضبط دودین در شرق تهران ، تعمیر روی لوگو ماندن ضبط و مانیتور لیفان قابل انجام می باشد.
از دیگر عللی که سبب روی آرم و لوگو ماندن مانیتور لیفان می شود به خرابی برد ضبط و پخش دستگاه میتوان اشاره کرد که در بیشتر موارد برد دستگاه می بایست تعویض گردد.این ایراد در تعمیر ضبط برلیانس نیز بسیار شایع می باشد.

عدم نمایش تصویر دنده عقب ماشین لیفان

سنسور دنده عقب خودرو برای ایمنی و هشدار برخورد با شی یا نفر بر روی سپر عقب خودرو قرار گرفته است که در ماشینهایی که دارای پخش با مانیتور می باشند تصاویر دنده عقب بر روی صفحه نمایش، قابل مشاهده می باشد.در بسیاری مواقع در انواع مدل های لیفان بمانند تعمیرات ضبط سانگ یانگ این آلارم از بین رفته و در صفحه مانیتور فضای پشت ماشین دیگر نمایش داده نمی شود.جهت تعمیر عدم نمایش تصویر دنده عقب ماشین لیفان در مدل های مختلف  و عدم نمایش تصویر بر روی مانیتور، در مرحله اول باید ارتباط سنسور با صفحه نمایش بررسی و در نهایت سالم یا خراب بودن سنسور تست گردد.اگر این ارزیابی و تست مثبت بود می بایست پخش مالتی مدیا لیفان در مرکز طنین سرویس  بصورت تخصصی ارزیابی و در صورتی که نیاز به تعمیر داشت با کمترین هزینه انجام میشود.

تعمیر تاچ پخش ماشین لیفان

از مشکلات و خرابی های متعدد در ضبط خودروی لیفان،عدم کارکرد صحیح تاچ پخش ماشین و خودروهایی همچون هیوندا،دنا، مزدا ۳ و بسیاری از ماشین های دیگر می باشد.تاچ ماشین امکان دارد از کثیفی پشت صفحه نمایش که به صورت کلیدهایی قرار گرفته باشد عمل نکند که با شستشوی استریل شده امکان دارد این مورد برطرف شود اما در برخی موارد کار نکردن تاچ پخش و ضبط ماشین ممکن است مربوط به ایرادات الکتریکی باشد که بهتر است مرکز تخصصی تعمیر ضبط ، تاچ مانیتور و برد آنرا بررسی کرده و اگر نیاز به تعمیر داشت،خرابی تاچ پخش ماشین لیفان را برطرف نماید.

بروزرسانی و آپدیت ضبط و مانیتور ماشین لیفان

همانطور که گفته شد سیستم عامل پخش و مانیتور لیفان بمانند خودروهای دیگر از نوع اندروید ۶ به بالا می باشد و بمانند سیستم عامل های گوشی موبایل ورژن های جدیدی از این سیستم عامل درحال به روز شدن می باشند.در برخی موارد نیاز می باشد که اندروید سیستم این ضبط و پخش ها نیز آپدیت و بروزرسانی شوند.اگر ضبط و پخش خودروی لیفان شما در هرمدلی  نیاز به ارتقا و آپدیت سیستم عامل داشته باشد،بصورت کاملا تخصصی این امر در طنین سرویس انجام میگردد.

تعمیر سفید شدن مانیتور لیفان

از دیگر خرابی ها و ایرادات شایع در ضبط و پخش لیفان،سفید شدن صفحه نمایش و مانیتور لیفان می باشد که با علامت مثبت (+) در وسط صفحه دیده می شود.ایراد سفید شدن و روی آرم ماندن که بسیار در تعمیرات ضبط h30 cross  نیز دیده می شود ، مربوط به کالیبراسیون پخش ماشین می باشد.طنین سرویس تعمیر سفید شدن صفحه نمایش ضبط و پخش انواع ماشین های لیفان را با کمترین هزینه برای شما انجام خواهد داد.

تعمیر خرابی فلش ضبط لیفان

یکی دیگر از مشکلاتی که امکان دارد در پخش و مانیتور شرکتی خودرو لیفان دیده شود،ایراد در قسمت فلش پخش می باشد.این ایرادات عمدتا مربوط به خود فلش می باشد اما گاها دیده شده قسمت پورت فلش ضبط در اثر ضربه ریزی که به آن وارد شده از جای خود در آمده و به همین دلیل دیگر هیچ فلشی را نمی خواند.
در اینگونه مواقع می بایست پنل ضبط باز شده و پورت مورد نظر،مورد بازدید و ارزیابی قرار بگیرد.اگر امکان تعمیر جای فلشی باشد اینکار انجام خواهد شد در غیر اینصورت پورت فلش می بایست تعویض گردد.

ویروسی شدن ضبط لیفان

ضبط خودروها د انواع مختلف بمانند تلویزیون ها و گیرنده های دیجیتال به دلیل برخورداری و داشتن امتیاز استفاده از حافظه های جانبی نیز ممکن است آلوده به ویروس های مخربی شوند که همین ویروس ها می تواند بر روی سیستم عامل پخش خودرو تاثیر گذار باشد.یکی از اتفاقاتی که امکان دارد ویروس مخرب بر روی سیستم عامل ضبط و پخش لیفان بزارد،هنگ کردن و روی لوگو ماندن لیفان می باشد که در اینگونه موارد می بایست فلش مربوطه فرمت کامل شده و سیستم عامل در صورت لزوم بروزرسانی گردد.
ما در مقاله ای بطور کامل به بررسی و آنالیز دقیق این نوع از مشکلات پرداختیم که پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل مقاله اتصال هارد و فلش به تلویزیون را به دقت مطالعه نمائید.

تعمیر ضبط لیفان۶۲۰

لیفان ۶۲۰ (Lifan 620) یکی از اولین سدان‌ های تولید شده توسط کمپانی Lifan Motors چین است که نخستین‌ بار در سال ۲۰۰۹ میلادی از آن رونمایی شد.در ابتدا این خودرو در بازار کشورهای برزیل،روسیه و ویتنام مورد مصرف قرار گرفت اما بعد از یک سال در کشورمان توسط کرمان موتور مورد بهره برداری قرار گرفت. در سال ۱۳۹۶ آخرین نمونه‌های این خودرو در بازار داخلی به خریداران تحویل داده شد و پس از آن لیفان ۶۲۰ برای همیشه از خط مونتاژ کرمان موتور خداحافظی کرد.
تعمیر ضبط لیفان ۶۲۰ نیز بمانند دیگر مدل های لیفان دارای خرابی ها و ایرادات مشابهی می باشد که در مرکز طنین سرویس این ایرادات و مشکلات بررسی شده و پس از هماهنگی با شما مورد تعمیرات تخصصی قرار خواهد گرفت.

تعمیر ضبط دودین لیفان x60

تصویر تعمیر ضبط لیفان x60

لیفان X60 اولین تجربه‌ گروه صنعتی Lifan Group در ساخت خودروهای کراس ‌اوورهای محسوب می‌شود. این خودرو بر اساس یک طرح کانسپ به نام Lifan CUV شکل گرفته است که اولین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۰ در معرض دید عموم قرار گرفت.تعمیر ضبط خودروی کانسپ x60 لیفان نیز در بسیاری از موارد دچار ایرادات و خرابی های شایعی همچون نخواندن سی دی و هنگ کردن پخش می گردد که با نگاه تخصصی و کارشناسی تمامی مشکلات ضبط لیفان x60 نیز حل خواهد گشت.

تعمیر پخش لیفان x50

لیفان ایکس ۵۰ – Lifan X50 یک کراس اوور شهری کوچک چینی است که چند سال قبل توسط کرمان موتور برای بازار ایران عرضه شد.تیم  تعمیر ضبط طنین سرویس با کادری مجرب و تجهیزات تخصصی آماده تعمیر ضبط و پخش لیفان x50  به شما همراهان عزیز می باشد.

تعمیر پخش لیفان ۸۲۰

تصویر تعمیر ضبط لیفان820

لیفان ۸۲۰ (lifan 820) آخرین خودروی سدان کرمان موتور در کلاس متوسط D-Segment است. این خودرو سدان سایز متوسط شرکت‌ خودروسازی لیفان است که در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۴ رونمایی شد و در سال ۲۰۱۵ در دو نسخه با پیشرانه‌های ۱.۸ و ۲.۴ لیتری وارد بازار چین شد. شرکت کرمان‌موتور نسخه‌ مجهز به پیشرانه‌ ۲.۴ لیتری این سدان لوکس چینی را روانه‌ بازار می کند. اگر ماشین لیفان ۸۲۰ شما چه در ضبط و پخش و چه در مانیتور وصفحه نمایش دارای ایرادات و مشکلاتی شد،ما براحتی و با کمترین هزینه ممکن تعمیرات ضبط لیفان را انجام می دهیم.

نمایندگی تعمیر ضبط و پخش مالتی مدیا لیفان

مرکز طنین سرویس با بیش از ۲۰ سال سابقه تعمیرات تخصصی  بعنوان یکی از نمایندگی های تعمیر ضبط و پخش مالتی مدیا لیفان در تهران می باشد.این مرکز بصورت تخصصی ضبط خودرو شما را در صورت خرابی و عیب برطرف نموده و در مواقعی هم که نیاز به آپدیت و بروزرسانی داشته باشد، انجام خواهد داد.توجه داشته باشید تمام موارد تعمیری یا به روز رسانی حتما با شما هماهنگ خواهد شد.

در انتها اگر پس از خواندن این مقاله در ذهن خود با سوالات و ابهاماتی روبرو شدید، کافیست در بخش دیدگاه ها و نظرات برای ما بنویسید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.همچنین اگر فکر می کنید این مقاله می تواند برای دوستان شما  مفید باشد،در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بزارید.

۴۴ دیدگاه

  • سلام من ایکس ۶۰ لیفان دارم با تعویض ضبط فایرک به تصویری سنسور دنده عقب و چند آپشن دیگر از کار افتاده چه باید بکنم

  • سلام ماشین من لیفان ایکس ۶۰ هس به دلیل اینکه میخوام بفروشمش میخوام کل تماس های دریافتیم از قسمت مانیتور و سیستم ضبطش پاک شه میشه راهنماییم کنین ممنون میشم

  • درود بر شما
    من ماشین لیفان ۶۲۰ دارم و امروز ضبطش بعد روشن شدن ماشین دیگه روشن نشد، برق پشت ضبط داره و دکمه پاورش دورش نور قرمز داره به نشانه برق داشتن میخواستم بدونم مشکلش چی میتونه باشه؟

    • سلام به احتمال زیاد قسمت سیستم یا تغذیه دستگاه ایراد داره که باید تعمیر بشه اگر تهران هستید میتونید حضوری تشریف بیارید اگرم شهرستان هستید میتونید ارسال کنید در صورت لزوم واتساپ هماهنگ کنید

  • سلام وقت بخیر… بببخشید ضبط لیفان X60، قسمت پخش فلش روی حالت لودینگ همینجور میمونه بعد ۳ تا فلش مختلف بهش زدم مشکل حل نشد. تعمیر کار گفت درگاه سالمه قطعات هم سالمه مشکل از چیپ USB هستش.
    بعد خواهشا نظر شما؟

    • سلام آقا ایمان بیزحمت از قسمت sdکارت هم تست بگیرید اگه اونجا هم اجرا نداشتید احتمال زیاد برد سرمو ایراد داره و قابل تعمیر .واتساپ جهت تعمیر هماهنگ کنید

  • سلام ، من لیفان ۶۲۰ دارم ، تاچ مانیتورش گاهی وقتها اصلا کار نمیکنه ، گاهی کار میکنه ، گاهی خودش خود ب خود لمس میکنه یه نقاطی رو
    ضمنا دکمه های کنترل روی فرمان هم گهگاه قاطی میکنن و عمل نمیکنن ، مثلا چراغ روشن میشه بعضی دکمه های فرمون کار نمیکنن.
    میتونید راهنمایی کنید ؟
    تشکر

    • سلام محمد آقا به خود تاچ خرابه باید تعویض بشه احتمال زیاد با تعویض تاچ مشکل کنترل فرمون هم حل بشه

      • سلام داداش ممنون از جوابت
        خود ِ تاچ صفحه رو دارن جایی که تهیه کنم ؟ شما دارین؟
        یه سوال دیگه اینکه اگه از این صفحه های جدیدتر لمسی که قالبش برای لیفان ۶۲۰ هست بخرم ، راحت به این ماشین میخوره یا ممکنه فیش هاش نخوره به ماشین و دردسر داشته باشه؟

        • سلام محمد آقا ما کلا فروش نداریم فقط تعمیرات اگه خواستید بیارید براتون اول عیب روش تشخیص بدم بعد تعمیر بشه برای تعویض هم الان مدل های مختلف تو بازار فراوان هست که به ماشین شما بخوره فقط دستگاه با کیفیت و با ضمانت خرید کنید چون دستگاه متفرقه ضعیف تو بازار زیاد هست

      • سلام وقت بخیر روی ضبط فابریک لیفان ایکس ۶۰ علامت آچار میاد و باند سمت راننده قطعه میشه لطفا راهنمایی کنید

        • سلام جناب احمدرضا علامت آچار ربطی به ضبط ندارم برای قطعی بلندگو هم خود بلندگو و سیم کشی باید چک بشه اگه اونا سالم بودن ایراد از ضبط که باید باز بشه و بررسی ولی چون فقط یک بلندگو ایراد دارید به احتمال زیاد ایراد از دوتا مورد اول که بهتون گفتم

  • سلام ماشین من ۶۲۰ هستش ورادیو دچار مشکل شده و هنگ کرده وسایر آپشنهاش سالم هستند.لطفا راهنمایی کنید

    • سلام جناب باقری هنگ کرده یعنی روی آرم اولیه گیر کرده بالا نمیاد یا تاچ کار نمیکنه یا فلش نمی‌خونه ؟بیزحمتذواتساپ پیام بدیت جهت عیب یابی و راهنمایی

    • سلام.من لیفان ایکس ۵۰ دارم فلش آهنگها را چند بار تعویض کردیم ام آهنگ قدیمی در فلشهای قبلی را میخونه…دستکاری کردم دکمه های روی فرمان از کار افتاد..میشه راهنمایی کنید

  • سلام،بنده لیفان ایکس ۶۰ دارم با مانیتور فابریک ولی نمیتونم ساعتش رو به روز رسانی کنم،هم تو بروز رسانی ساعت مشکل دارم و هم تو بروز رسانی تاریخ،دستگاه اجازه ی تغییر نمیده،میشه راهنمایی کنید

  • سلام ماشین من x50 لیفان است. بعد این که ماشین را به تست موتور داده بودم و تحویل گرفتم کلا برق مانیتور و ضبط قطع شده لطفا راهنمایی کنید.

  • سلام بزرگوار خسته نباشید من لیفان ایکس ۶۰ مدل ۹۴ دارم مانیتور فابریکش اکثرا مواقع موسیقی رو باز نمیکنه دکمه و اکپرا کنترل رو فرمان عمل نمیکنه بجز ولوم که اونم موقع صدا دادن یا صدا رو قطع میکنه و ارم صدا هم رو مانیتور نشون نمیده-بعضی وقتا اصلا لمسیش کار نمیکنه باید پنج شش بار ریستارت کنم تا اهنگ پخش بشه و خلاصه خیلی چیزای دیگه–نرم افزار بلد رو باز نمیکنه همش موقع بازکردن برنامه بسته میشه

  • سلام من مانیتور خریدم اندروید تنظیماتش بهم ریخته کل دگمه هاش کار نمیکنه چطور تنظیم کنم انگاری دگمهای بغل اومده پایین دوبار میزنی به روی صفحه یه برنامه باز میشه ….

  • سلام من مانیتور خریدم اندروید تنظیماتش بهم ریخته کل دگمه هاش کار نمیکنه چطور تنظیم کنم انگاری دگمهای بغل اومده پایین دوبار میزنی به روی صفحه یه برنامه باز میشه

  • سلام من یه لیفان ایکس ۵۰ دارم صفحه لمسی فقط کار نمیکنه تصوید هست همه چیکار میکنه حتی کلید فقط لمسش کار نمیکنه

    • سلام ممکنه یا خرابی برد داشته باشه یا حتی خود تاچ خراب باشه که باید تعویض بشهدر صورت نیاز واتساپ جهت هماهنگی تعمیر پیام بدیت

  • سلام من یه لیفان ایکس ۵۰ دارم صفحه لمسی فقط کار نمیکنه تصوید هست همه چیکار میکنه حتی کلید فقط لمسش کار نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *