تصویر تعمیر ضبط دنا و دنا پلاس

خرابی های ضبط دنا و دنا پلاس و مراجعه های بسیار باعث شد در مورد تعمیر ضبط و مانیتور دنا و دنا پلاس و علت روشن نشدن و قفل کردن مانیتور دنا پلاس اتوماتیک و دستی مقاله ای بنویسیم و انتشار بدهیم تا همراهان طنین سرویس راحت تر بتوانند مشکلات اساسی و ساختاری ضبط دنا و دنا پلاس را شناخته  و براحتی خود بتوانند مشکل را برطرف کنند.

همچنین در بخش های بعد فیلم ریست و تنظیمات ضبط  مانیتور دنا و دنا پلاس را برای شما قرار دادیم تا براحتی بتوانید در صورت لزوم عملیات ریست فکتوری و ریست ضبط و مانیتور فابریک dena و دنا پلاس را انجام دهید.همانطور که ما توانایی تعمیر ضبط دودین هر نوع خودرویی را دارا می باشیم، در این مقاله سعی داریم به علل و عوامل خراب های ضبط دنا و دنا پلاس در انواع مدل های مختلف این خودروها بپردازیم پس با ما همراه باشید.

فیلم تعمیر ضبط و پخش دنا

ویدئو زیر نمونه ای از عیب یابی و تعمیر ضبط و مانیتور دنا است که بمدت ۲۹ ثانیه می باشد  و در این ویدئو روشن نشدن ضبط دنا برطرف شده که در صورت تمایل می توانید مشاهده نمائید:

فیلم ریست کردن و تنظیمات ضبط و ماینتور دنا پلاس

بسیلری از همراهان مرکز طنین سرویس در مورد تنظیمات ضبط دنا و دنا پلاس سوال می کنند.به احترام این عزیزان ویدئویی را آماده کردیم که نحوه ریست کردن و تنظیمات ضبط و مانیتور دنا پلاس در آن بطور کامل تشریح شده است:

سیستم عامل ضبط و پخش دنا و دنا پلاس

یکی از عوامل ایجاد خرابی و روشن نشدن و تعمیر ضبط دنا ودنا پلاس سیستم عامل ویندوزی آن می باشد.ويندوز CE بيشتر براى كامپيوترهاى پورتابل (قابل حمل) طراحى شده است و بر اساس ارتباط گرافيكى كاربر ( GUI) كار می ‏كنند.
طراحى وسايل الكترونيكى كنترلى توسط ويندوز CE بسيار آسان می باشد و براى ساخت وسايل كامپيوترى پيشرفته از ويندوز سى‏ی اى استفاده می ى‏شود. از اين رو گفته می ى‏شود ويندوز سىی ‏اى بيشتر كاربرد فنى دارد.از طرفى ويندوز CE  به عنوان سيستم عامل در سيستم‏هاى درونه‏اى (embedded) نيز استفاده می ى‏شود.
اما در خودروی دنا پلاس شرکت ایران خودرو از سیستم عامل اندرویدی در ضبط و مانیتور خودروی دنا پلاس استفاده کرده است اما همین سیستم عامل اندرویدی باعث نشده که خرابی های این سیستم پخش کم شود و اخیرا خرابی های ضبط دناپلاس به حدی شده است که ما مشتری های بسیاری از شهرستان داریم که تعمیر ضبط دنا و حتی تعمیر ضبط دنا پلاس برای شهرستانی ها با تاخیر انجام می دهیم.

مشکلات سیستم و مانتیور دنا پلاس و دنا

تصویر تعمیر ضبط دنا و دناپلاس

در سال های نه چندان دور سیستم عامل ویندوز ce خودروی دنا یکی از عوامل و علل خرابی ضبط دنا بود اما با پیشرفت خودروی دنا و تبدیل شدن این ماشین به دنا پلاس در مدل های مختلف، سیستم عامل مالتی مدیا دنا پلاس به اندروید تبدیل شد.سیستم عامل های ضبط و سیستم دنا پلاس به مانند گوشی های اندروید قابلیت آپدیت شدن نرم افزار و ورژن های مختلف اندورید را دار می باشند، لذا همین به وجود آمدن ورژن های مختلف اندروید و وجود برخی مشکلات و باگها در این سیستم عامل، سبب ایجاد بسیاری از مشکلات و خرابی های ضبط دنا و دنا پلاس گشته است.

از علل و عوامل مشکلات سیستم صوتی دنا ، همین سیستم عامل و ویندوز ce بود که بر روی مولتی مدیا دنا نصب شده  که این مشکل اکثرا به خاطر وصل کردن موبایل به سیستم صوتی مالتی مدیا دنا می بود.از دیگر مشکلات سیستم صوتی دنا می توان به نشان ندادن مانیتور ضبط خودروی دنا در اثر فلش های ویروسی اشاره کرد  که باعث خراب کردن پخش دنا می شوند.دلیل آن هم بخاطر نداشتن یک سیستم امنیتی در برابر فایلهای مخرب در ویندوز سی ای می باشد.

از بیشترین خرابی ها در مورد ضبط دنا پلاس، گم شدن دکمه منو(menu) است که قطعه ای کمیاب است و بسیار باید مراقب این شاسی باشید تا گم نشود.از دیگر مشکلات رایج ضبط دنا پلاس، کار نکردن و هنگ کردم مانیتور دنا پلاس به خصوص در هنگام برداشتن سرباتری می باشد که بسیاری از خریداران خودروی دنا پلاس شاکی می باشند.از دیگر مشکلات رایج در مانیتورهای دنا پلاس، خرابی های مکرر آی سی سیستم حافظه (usb)  و آی سی سیستم دنا پلاس است.

علل روشن نشدن و قفل کردن مانیتور دنا و دنا پلاس

تصویر علل روشن ندن ضبط دنا و دنا پلاس

از دیگر عوامل خراب شدن ضبط دنا و دناپلاس خصوصا خودروهای مدل  ۹۴ تا ۹۶ ، آی سی های مورد استفاده شده در سیستم های پخش دنا می باشد که کیفیت مناسبی ندارند و ممکن است باعث ایراد در ضبط و پخش ماشین دنا شود.عامل IC علاوه بر مشکل روشن نشدن پخش دنا باعث بوجود آمدن مشکلات دیگری همچون:

  • روشن نشدن و سفید شدن صفحه در هنگام دنده عقب
  • سوختن باندهای خودرو
  • گیر کردن صفحه نمایش با لوگو
دو ضعف عمده در ضبط  دنا پلاس های جدید وجود دارد که یکی خاموش شدن کامل مالتی مدیا است که مربوط به برد gps پخش خودرو می باشد که قطعه ای بر روی جی پی اس خودرو سوخته که می بایست تعویض گردد.این خرابی تنها مربوط به خرابی مانیتور نمی شود بلکه ممکن است باعث شود که در هنگام دنده عقب صفحه نمایش کاملا سفید شده یا بصورت خط خطی نمایش داده شود.
ضعف دیگری که بر روی سیستم و مانیتور دنا پلاس گاهی به وجود می آید مربوط به صدای نویزی است که بر روی باند شنیده می شود یا قطع شدن کامل صدای ضبط دنا است.در مواقع اتصال کوتاه شدن باندهای پخش دنا و دنا پلاس باعث می شود که صدای پخش قطع شده که در این مواقع می بایست سریعا یکی از باندهای خراب را پیدا کرده و قطع کنیم تا صدا دوباره پخش شود و اینکه به آمپلی فایر ضبط آسیبی وارد نشود.

باید توجه کنید که بیشترین مشکل هنگ کردن و قفل کردن مانیتور دنا پلاس اتومامیک و دستی، IC های سیستم دنا پلاس است. آی سی شاید باعث خرابی ضبط دنا پلاس شود و این تنها دلیل نیست.لذا حتما برای تعویض و عیب یابی واقعی دستگاه حتما به مراکز معتبر مراجعه کرده یا با مرکز طنین سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ضبط دنا پلاس

خرابی و ایرادات ضبط و پخش دنا پلاس هم بمانند دنا می باشد با اندکی تفاوت که ما در طنین سرویس براحتی تعمیر ضبط دنا پلاس را با گارانتی ۸ ماهه و هزینه ای اندک برای شما انجام خواهیم داد.بیشترین خرابی و مشکلاتی که در ضبط و پخش دنا پلاس دیده می شود مربوط به آبی یا سبز شدن تصویر مانیتور یا روی لوگو ماندن ضبط دنا پلاس می باشد که در مدلهای خودروی دنا پلاس ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ بسیار فراوان مشاهده می شود. این قبیل خرابی ها می بایست کاملا کارشناسی شده تا با کمترین هزینه برطرف گردد چرا که مشاهده شده است در بسیاری موارد بی احتیاطی و بی تجربه بودن شخص تعیرکار باعث آسیب رساندن به آی سی سیستم دنا پلاس شده و منجر به از بین رفتن یا خرابی آی سی شده است.

علت روی لوگو ماندن و قفل شدن ضبط دنا پلاس

تصویر تعمیر مانیتور خودرو دنا و دناپلاس

از دیگر خرابی ها  و اشکالات شایع در تعمیر ضبط و پخش دنا و دنا پلاس، روی لوگو ماندن و هنگ کردن ضبط دنا پلاس می باشد.در برخی مواقع خصوصا در هنگام دنده عقب، صفحه نمایش و مانیتور خودروهای دنا و دنا پلاس هنگ می کنند یا سفید می شوند که این ایراد مربوط بیشتر به این موضوع برمیگردد که می بایست سیستنم عامل ضبط و پخش دنا آپدیت گردد.

آپدیت کردن سیستم خودرویی دنا و دنا پلاس می بایست حتما توسط افراد متخصص و مراکز معتبر انجام شود.به دلیل اینکه اگر در مرحله برزورسانی و آپدیت کردم نرم افزار مشکل نرم فزاری پیش بیاید این امکان وجود دارد که به آی سی و برد اصلی دستگاه ایراد و خرابی وارد شود پش هواره بدنبال فایل آپدیت نرم افزاری سیستم دنا و دنا پلاس در اینترنت نباشید چرا این فایلهای بروزرسان کامل نیستند و امکان آسیب رساندن آنها به سیستم عامل ضبط و پخش خودرو زیاد است.

علت روشن نشدن مانیتور دنا و دنا پلاس

یکی دیگر از مشکلات پخش خودروی دنا و حتی دنا پلاس، روشن نشدن مانیتور و صفحه نمایش ماشین دنا و دنا پلاس می باشد.اگر بخواهیم دقیق تر علت روشن ندشن مانیتور دنا پلاس را بررسی کنیم می توان به شکسته شدن، نیم سوز شدن و هنگ کردن مانیتور اشاره کرد.ما در مرکز طنین سرویس تعمیرو عیب یابی دقیق مانیتور دنا و دنا پلاس را در انواع مدل های مختلف و بصورت تخصصی و با ضمانت ۸ ماهه انجام می دهیم.همچنین در صورت خرابی تاچ ماشین و خودرو نیز می توانید مطلی مربوط به تعمیر تاچ پخش ماشین را مطالعه فرمایید.

مشکلات ضبط دنا و دنا پلاس مدل ۹۹

اخیرا مالتی مدبا و ضبط های دنا و دنا پلاس که برای تعمیر و عیب یابی به مرکز طنین سرویس آورده می شود مشکلات جدیدی مشاده می شود که در مدل های قدیمی تر وجود نداشته است.مشکلاتی از قبیل چینی شدن زیان سیستم عامل ضبط، چینی شدن منوی مالتی مدیا و بهم ریختن نوشته ها در هنگام نمایش آهنگ و دقیقا مشابه مشکلاتی است که در هنگام تعمیر ضبط اچ سی کراس دیده شده است.

علت هم به این خاطر است که در دناهای مدل ۹۹ به بعد از ضبط و پخش h30 cross استفاده شده است و وقتی این چنین مشکلاتی پیش می آید در صورتی که از سیستم عامل خودروی اچ سی کراس که استفاده شود باعث بوجود آمدن مشکلاتی همچون از کار افتادن دوربین دنده عقب، از کار افتادن سیستم رهیاب یا همان gps و از کار افتدان دکمه های راهبری بر روی فرمان می شود.

در صورتی که خرابی هایی اینچنینی در سیستم و ضبط ماشین دنا و دنا پلاس مشاده کردید اجازه ندهید که سیستم عامل مالتی مدیا اچ سی کراس بر روی سیستم شما ریخته شود.

علت روشن نشدن ضبط ماشین: گرم شدن آمپلی فایر

یکی دیگر از علت روشن نشدن مانیتور دنا، گرم شدن بیش از حد آمپلی فایر است.در مطلب تعمیر ضبط اچ سی کراس گفته شد، زمانی که مدت زمان زیادی از ضبط، آن هم با صدای بلند استفاده کنید، آمپلی فایر داغ می‌شود. برای جلوگیری از داغ شدن دستگاه و بروز این مشکل باید جریان هوای کافی به آمپلی فایر برسد تا دستگاه خنک شود.  در زمان نصب آمپلی فایر توجه کنید که چیزی جلوی رسیدن جریان هوا به آن را  نگیرد.

ریست ضبط دنا و دنا پلاس؟

اگر در برخی موارد نیاز شد که سیستم صوتی و تصویری ضبط و پخش دنا یا دنا پلاس را ریست نمائید، کافیست برای مدت ۱۰ ثانیه دکمه پاور دستگاه را نگه داشته تا دستگاه کاملا به تنظیمات اولیه کارخانه برگشته یا به اصطلاح ریست شود.توجه داشته باشید در این موارد تمام تنظیماتی که بر روی ضبط دودین ماشین خود انجام داده اید به روز اول برگشته و می بایست تنظیمات دلخواه خود را دوباره انجام دهید.

رمز پیش فرض مانیتور و ضبط دنا و دنا پلاس؟

از سال ۱۴۰۰ بر روی مانیتور ضبط دنا پلاس تنظیماتی انجام شده است که در برخی مواقع نیاز است که رمز مانیتور دنا پلاس وارد شود.خودروهای دنا پلاس در مدل های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به بعد اگر نیاز به رمز مانیتور دنا پلاس شد، چهار بار یک می بایست وارد شود ( ۱۱۱۱) تا نیاز شخص مرتفع گردد.اگر در مدل های قبل از ۱۴۰۰ دنا پلاس نیاز به رمز پیدا کند یعنی در سیستم عامل ایراداتی به وجود آمده است که می بایست به مرکز طنین سرویس ارجاع داده شود.

نمایندگی تعمیر ضبط دنا و دنا پلاس

برخی از دوستان تمایل دارند که تعمیر ضبط دنا و تعمیر مانیتور دنا و دنا پلاس را به نمایندگی تعمیرات ضبط ماشین دنا بسپارند.نمایندگی رسمی از طرف ایرانخودرو برای تعمیرات معرفی نشده اما طنین سرویس براحتی و تنها در ۲ ساعت علت روشن نشدن مانیتور دنا و دنا پلاس را انجام می دهد تا شما با خیالی آسوده ضبط خود را به ما بسپارید.

تعمیر تخصصی ضبط دنا و دنا پلاس

خودرو دنا با امکانات ویژه و آپشن هایی که دارا می باشد مورد استقبال عموم قرار گرفته، اما خرابی و عیوب ضبط و پخش دنا کم نبوده و در برخی موارد نیاز به ارزیابی و کارشناسی دقیق می باشد.مرکز طنین سرویس با بیش از ده سال سابقه تعمیرات در زمینه تعمیر تلوزیون، تعمیر دی وی دی پلیر، تعمیر ضبط خودرو سانتافه، سانگ یانگ، تعمیر ضبط دنا و دنا پلاس را با هزینه ای اندک و بصورت تخصصی انجام می دهد.

اگر شما با خواندن این مقاله درباره تعمیر ضبط و روشن نشدن ضبط دنا و دنا پلاس و همچنین تعمیر و عیب یابی مانیتور دنا با ابهامات و سوالاتی روبرو هستید، کافیست در بخش دیدگاه ها و نظرات برای ما بنویسید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.همچنین اگر این مطلب تصور می کنید برای دوستاناتن مفید است خواهشمندیم در شبکه های اجتماعی خود با دوستانتان به اشتراک بزارید.

۱۲۲ دیدگاه

    • با سلام خدمت شما.مرکز طنین سرویس در منطقه پاسداران قرار دارد وو تعمیرات ضبط دودین و مانیتور خودرو را بصورت تخصصی انجام می دهیم.
      در رابطه با هزینه می بایست علت و عوامل خرابی ضبط دنا مشخص بشه تا بتوان هزینه را برآورد کرد.

      • برای دنا پلاس مانیتور اندروید نصب کردم کار نکرد یه بار هنک کرد مانیتور را عوض کردیم الان هم دکمه های فرمان کار نمیکنه و موقع تنظیم مانیتور کلا خاموش شد و روشن نشد علت چیست

          • سلام عزیز جان.دومین فیلمی که در صفحه تعمیر ضبط دنا می بینید مربوط به ریست و تنظیمات ضبط دنا هست.موفق باشید.

          • داداش پول تو همینه که نذارن مردم بفهمن ، من سالی یکبار مانیتور ماشینم میرهروی لوگو ، باید برم درستش کنم

          • سلام جناب فرید معمولا مدل های ۹۸/۹۹ضعف لوگو شدن داره که دلیلش هم شوک های برقی هست باطری به باطری کردن یا چند بار بست باطری بردارید مجدد بزارید قبل از این کار باید ضبط خودتون خاموش کنید که تو مدار نباشه در کل اگه قبل از خاموش کردن ماشین ضبط خودتون خاموش کنید خیلی بهتره .واینکه ما ایراد لوگو شدن ضبط انجام میدیم یکسال ضمانتش میکنیم

          • سلام محمد آقا ،حمزه لو هستم مسئول تعمیرات طنین سرویس ببخشید من پیامتون رو الان خوندم لازم دونستم یه توضیح کامل تر خدمتتون عرض کنم البته ادمین جواب سوالتون رو داده بود ، ریست کردن برای ضبط های دنا فقط روی مدل فول تاچشون امکان پذیر هست با گرفتن کلید پاور به مدت ده ثانیه دستگاه ریست میشه ولی تو مدل های ولوم داره این امکان وجود ندارد فقط باید بست منفی باطری بردارید تا دستگاه ریست بشه .باز اگه سوالی بود تلفنی تماس بگیرید درخدمتم

          • ضبط خاموش شده و مدام ریست میشه تو دنده عقب فقط یک تصویر سفید داره گویا تو ضبط برق نیست اما هر از چند دقیقه ریست میشه مشکل چیست و چقدر هزینه داره

      • سلام، مدل دنا پلاس توربو من اول ۱۴۰۰ است، به تازگی در هنگام پخش صداش قطع میشود و دیگر صدا ندارم، میتونید راهنمایی کنید

        • سلام باید بررسی بشه معمولا یا بلندگو ها خراب میشه یا خود ضبط
          اگه میتونید یکبار ضبط باز کنید سوکت های پشت ضبط هم قبلش چک کنید

          • سلام من دنا ۹۷ دارم ۶ماهی هس که ضبطم ازکار افتاده صفحه آبی بالگو ایرانخودرو میاد بالا خودبه خود میره ومیاد مشکل وهزینش چقد میشه

        • سلام اگه گوشی آیفون باشه معمولا ورژن بلوتوث با ضبط سازگار نیست.اگه با گوشی دیگه ای هم تست گرفتید همین مشکل داره جهت هماهنگی واتساپ پیام بدیت

    • سلام.
      من از شهرستان هستم .لطفا هزینه تعمیر روشن نشدن وسفید شدن صفحه هنگام دنده عقب را بفرمایید
      ضمنا روش ارسال به شما چگونه میباشد
      ممنون از حسن همکاری شما

      • سلام عزیز جانممنون بابت همراهی که با مرکز طنین سرویس دارید.جسارتا اگر امکانش هست برای تعیین قیمت مشکل تعمیر ضبط دنا خود با کارشناسان مجموعه تماس گرفته یا با پشتیبانی فنی از طریق پیام رسان واتس آپ ارتباط برقرار نمایید.

      • سلام روز بخیر
        بعضی وقتا صفحه مانیتور که در حال پخش رادیو یا آهنگ از طریق بلوتوث موبایل میباشد، یهویی خود به خود روی قسمتAUX می‌رود و خش خش می‌کند، میشه بگین علتش چیه؟

        • سلام اینکه فانکشن تعویض می‌کنه کلیدهای فرمان ایراد داشته باشه .خش خش صدا هم خود دستگاه باید بررسی بشه و عیب دقیق تشخیص داده بشه

      • برای دنا پلاس مانیتور اندروید نصب کردم کار نکرد یه بار هنک کرد مانیتور را عوض کردیم الان هم دکمه های فرمان کار نمیکنه و موقع تنظیم مانیتور کلا خاموش شد و روشن نشد علت چیست

    • با سلام و خسته نباشید ماشین من دنا پلاس هست ظبط آن روشن مانده وقتی ماشین روشن هست و عکس ایران خودرو اومده پخش هم نمیکند ممنون میشم جواب بدین

    • سلام
      مانیتور دنای من اندروید ۱۰ هست
      یه مدتیه که کلا وارونه کار می‌کنه مثلاً برای آوردن کنترل سنتر باید از پایین با بالا بکشم
      اگه میشه کمک کنید بهم ممنون میشم

      • سلام باعرض معذرت دیر پاسخ گو بودم اگه میتونید تو تنظیمات یکبار ریست فکتوری کنید احتمال زیاد مشکلتون حل میشه

      • سلام تو مدل های ۹۵که دستگاه فول تاچ هست معمولا خرابی برده‌ای پشت کلید شایع هست که باید تعویض بشن جهت هماهنگی و اطلاعات بیشتر واتساپ پیام بدیت

  • سلام ممنون میشم راهنمایی فرمائید
    بنده دنا مدل۹۷ دارم ،پارسال زمستان وقتی استارت سرد میزدم مانیتور روشن میشد و لوگو ایران خودرو میومد و هنگ میکرد و پس از گرم شدن ماشین مانیتور در حالت طبیعی روشن میشد و میتونستیم دکمه پاور را بزنیم خاموش کنم ،با مراجعه به نمایندگی و آبدیت کردن مانیتور این مشکل برطرف شده بود تا امسال که مجددا با سرد شدن هوا استارت که میزنیم مانیتور خاموش و روشن میشه و هنگ میمونه تا حدود ۱۵دقیقه ای از روشن بودن ماشین بگذره تا به حالت طبیعی برگردد تا بشه خاموشش کرد ،هر لحظه حس میکنم میخواد بسوزه این طوری ،ریست کردنش هم مشکلشو رفع نمیکنه ، ممنون میشم راهنمایی بفرمایند

    • حسین جان سلام.باعث خوشحالیه که مارو دیدین و سوال تخصصی خودتون از ما پرسیدین.عارضم به خدمتتون که برای این مشکل ایرادات زیادی بصورت ذهنی وجود داره و اولین مورد مربوط به ic برد دستگاه بر میگرده اما برای این تعمیر ضبط دنا شما بصورت کاملا تخصصی انجام بشه کافیه به مرکز طنین سرویس مراجعه کنید تا پخش دنای شما بصورت کاملا رایگان ارزیابی بشه یا اینکه با شماره ۰۹۱۲۲۴۰۲۷۷۱ مهندس حمزه لو تماس بگیرید یا سوالتون واتس اپ کنید تا پاسخگوی شما باشند.

    • با سلام من امروز دنا معمولی تحویل گرفتم مانیتور روشن میشه ولی اصلا صداش درنمیاد نه ضبط نه رادیو نه بلوتوث مشکل ضبط از کجاست اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

      • سلام و عرض ادب.مبارک باشه آقای کریمی کیا.دقیق نمیشه گفت که چرا این اتقاق براش داره میوفته اما با دیدن و ارزابی دقیق میتوونیم مشکل و عمیر ضبط دنا و دنا پلاس شما را انجام بدیم.

        • سلام خسته نباشید مانیتور روشن میشه ولی صدا ندارد فقط در شبهای سرد صبح که مانیتور را روشن میکنم صدای خرتی از بلند گوی درب راننده میاد و لحظه ای گاهی چند دقیقه صدا پخش میشه و دوباره قطع میشه فقط شبهای سرد این اتفاق میفته

      • سلام من دنا پلاس مدل ۱۴۰۱ گرفتم نیمه دوم سال برج ۶ ۴۰۱ یدفه مانیتور کد خورده هرچی ۴ عدد ۱۱۱۱وارد میکنم باز نمیشه همه عددارو چهارتا زدم میزنه خطای رمز عبور میشه مشکلش به ایمیل یا تلفنم بفرستین ممنون میشم ۰۹۱۳۴۹۳۵۲۹۶

        • سلام آقا وحید متاسفانه اون مدل باید ایسی کد تعویض بشه اونو موجود ندارم ببرید نمایندگی بدون هزینه گارانتی براتون انجام میدن

    • با سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز من دنا پلاس ۱۴۰۰دارم و مانیتورش یهو رفت رو لگو ایرانخودرو گیر کرد دوربین دنده عقب کار میکنه و مشکلی نداره ولی مانیتور رو لگو ایرانخودرو گیر کرده میخواستم ببینم مشکل نرم افزاری هست یا سخت افزاری با ریست کردن درست مبشه ؟ ممنونم

  • سلام مهندس
    مانیتور دنای ۹۷ من دیروز پس از برداشتن و گذاشتن سرباطی از کار افتاده و هیچ تصویر نداره فقط کلیدهای طرفین ضبط به طور دائم روشنه لطفا راهنمایی کنید ممنون

  • سلام ، وقت بخیر
    ضبط ماشین به صورت خودکا فلش رو نمی خونه
    و باید پس از روشن شدن خودرو باید خواندن فلش رو دوباره انتخاب کنم و از اول آهنگ ها خونده میشه
    چطور میشه به صورت پیش فرض فلش اجرا بشه

    • با سلام خدمت شما دوست عزیز.جهت اینکه بصورت اتوماتیک ضبط و پخش شما فلش مموری را بخواند می بایست از قسمت تنظیمات اقدام به تنظیم این مد نمائید در صورت تمایل می توانید مشکل خود را از طریق مشاره رایگان واتس اپ اقدام کنید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

      • سلام هر وقت ماشین رو روشن میکنم پنل مانیتور هم ریست میشه و بعد از مدت حدود ۳۰ ثانیه روشن میشه و کمی هم لمس مانیتور میکنم تاخییر اجرا داره یکم که کار میکنه خوب میشه چکار باید بکنم. ممنون

  • سلام روز بخیر ببخشید من دیروز ظبت رو بردم که باند نصب کنم برای سوکت رو کشیدن و موقع وصل کردن دیگه ظبت روشن نشد . البته پشت ظبت که باید فیوز داشته باشه هم فیوزی نیود برای همین سرویس کار گفت احتمال داره ظبت مشکلی داشته که روش فیوز نگذاشتن. یه توضیحی بهم میدید؟

    • سلام و خسته نباشید.زحمت بکشید با مرکز تماس تلفنی داشته باشید تا مشاوران بصورت رایگان به شما اطلاعات دقیق تری در مرد خرابی بلوتوث یا عدم نمایس بلوتوث ضبط دنا را براتون توضیح بدند.

  • سلام و خداقوت
    بنده ماشین دنا معمولی مدل آخر ۹۷ دارم
    باتری ماشین رو عوض کردم بعد دیگه مانیتور ضبط روشن نمیشه . فیوزهاهم دیدم مشکلی نداشت،
    ب نظرتون مشکل از آی سی هست یا برنامه پاک شده؟
    بعد قیمت آی سی چقدر؟؟؟؟

    • حسین آقا سلام.همانطور که در مقاله گفته شده خاموش شدن ناگهانی مانیتور ضبط دنا و دنا پلاس بیشتر مربوط به آی سی یرد ضبط می شود اما برای بررسی دقیق تر باید از نزدیک این مشکل کاملا بررسی شود.موید باشید.

    • امروز ماشین رو دست دوم خریدم دوبار روشن کردم ضبط سالم بودم البته حواسم نبود فلش بوت شده روش نصب کردم بعد که سوار ماشین شدم دیدم اصا ضبط روشن نمیشه وقتی ۱۰ ثانیه هم پاور رو نگه میدارم یه صدایی میده و دکمه هاروشن خاموش میشه و اتفاق نمیوفته چه کار باید کنم؟

      • باعرض سلام خدمت شما
        زمانی که ماشین دنده عقب میزنید تصویر سفید میشه ؟
        اگه به این صورت هست دستگاه تون خرابی برد داره و در صورت دستکاری نشدن قابل تعمیر هست و دو ساعته تقدیمتون میشه با ضمانت

        • سلام جناب امین ،این ایراد کلا ضعف دنا ۹۸الی ۱۴۰۰هست‌ که ما با یک سال ضمانت تعمیر میکنیم و دوساعته تحویل میدیم در صورت لزوم واتساپ هماهنگ کنید در خدمتتون باشم

  • با سلام.بنده امیری هستم از تبریز…مالتی مدیا خودرو دنا من صفحه سیاه شده بود و در دنده عقب هم سفید میشد..به طور تصادفی در گوگل سرچ کردم و اینجا رو پیدا کردم و با اقای مهندس حمزه لو اشنا شدم..ایشون گفتند بفرست تهران اوکی کنم…منم فرستادم برای ایشون و ظرف ۱ ساعت مشکل منو حل کرد و برای بنده فرستاد..ایشون انسان درستکار و با اخلاق و مسولیت پذیری هستند..از ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم ..

  • سلام وقت شما بخیر
    دنا پلاس شهریور دریافت کردم. مانیتور مشکلی نداشت. به دلایلی تا امروز ماشین در پارکینگ خواب بود و برای جلوگیری از خوابیدن باطری، سر باطری را برداشتم. امروز که روشن کردم مانیتور روشن نمیشه و فقط دو چراغ LED داخل آن چشمک می زنند. دکمه پاور را هم چندین ثانیه نگه داشتم ولی باز هم روشن نمیشود. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • سلام قربان متاسفانه خرابی مولتی مدیا دنا پلاس خیلی زیاد هست .اگه گارانتی براتون انجام میدن ببرید نمایندگی اگه انجام ندادن برای تعمیر در خدمتتون هستم

  • سلام.خدا قوت.
    دنا پلاس تحویل شهریور ۱۴۰۰ دارم. برای دومین باره خاموش میشه کامل و با کلید پاور هم روشن نمیشه و اینکه سوویچ که بسته ست کلیداش روشن میمونه.بست باتری رو برداشتم گذاشتم اکی شد! ممنون میشم کامل راهنماییم کنید اخه واقعا عصبیم کرده
    کرمان هستم

  • سلام خسته نباشید خرابی ایسی حافظه و ایسی سیستم دنا پلاس بسیار زیاد و در کل ضبط های دنا پلاس خرابیشون زیاد حداقل در هفته سه چهار مورد داریم ماشین گارانتی داره ببرید نمایندگی اگه بصورت گارانتی براتون تعمیر یا تعویض ضبط انجام ندادن بفرستید تهران براتون درستش کنیم و اینکه هر چند وقت یکبار اینطوری میشه و آیا با خارج کردن usbممکنه ایرادتون رفع بشه ؟

    • سلام این ایراد ضعف دنا هست و با تعویض قطعه قابل رفع بشرط دستکاری نشدن دوساعته قابل رفع و تحویل داده میشه با ضمانت

  • سلام خسته نباشید
    دنا پلاس ۹۷ دارم این یهو صداای کل سیستم صوتی قط شد همه چی اوکیی ولی صدا کلا قطعه
    بعد بردمش ی تعمیرکار برق ماشینرو بازش کرد مانیتور رو بعد خودش گفت ولتمتر ک بهش زدم شوک وارد شده وصل شد.
    ی ماه درست بود وقتی از ماشین از روی برق در میاوردم ی صدای ((کپ)) از بلندگو میومد ک حالا دوباره قطع شد صدای سیستم
    میتونید بفهمید مشکل از‌کجاست و اینکع بنده از شهرستانم مشکل صد درصد از مانیتورع ؟اگه باز کنم مانتیور رو بفرستم خدمتتون میتونید درستش کنید؟

    • سلام روزتون خوش به احتمال زیاد یکی از بلندگو های ماشین شما تغییر اهم داده یا نیم سوز شده باید اول اهم بلندگوها چک بشه اگه درست بود مولتی مدیا باید بررسی بشه .بلندگوها و چک کنید و برای هماهنگی با تلفن ۰۹۱۲۲۴۰۲۷۷۱مهندس حمزه لو تماس بگیرید تشکر

    • سلام روزتون بخیر روشن نشدن و سفید شدن تصویر حین دنده عقب شامل خرابی برد gps هست که اگه دستکاری نشده باشه قابل تعمیر هست

  • سلام دنا معمولی مدل آخر ۹۸ دارم مونیتور مدیا روی آرم ایرانخودرو هنگ کرده و دستگاه کار نمیکنه دوربين دنده عقب مشکلی نداره ریست هم نمیشه لطفا راهنمایی کنید

    • سلام خسته نباشید این ایراد قابل رفع هست لطفاً جهت تعمیر با تلفن ۰۹۱۲۲۴۰۲۷۷۱ هماهنگ کنید یا به واتساپمون پیام بدیت

  • سلام ببخشید من دناپلاس دارم سیستم بستم وقتی سویچو یه پله میچرخونم برق وارد ضبط میشه هیچ نویزی سیستم نداره ولی وقتی استارت میزنم و کامل روشن میشه ماشین خیلی نویز به وجود میاد میخواستم بدونم مشکل چیه و هزینه اش چقدر است؟؟؟؟؟

    • سلام احتمال زیاد سیم کشی ،ارتباط مسیر منفی آمپ ،جنس کابل rc,و در نهایت آمپی که بستید باعث نویز میشه ربطی به مولتی مدیا نداره.باید مراجعه کنید به نصابتون احتمالا کیفیت قطعات نصبی پایین هست یا اینکه تو نصب ایراد داره

  • سلام
    بنده دنا مدل ۹۷ دارم. مدهای مولتی مدیا بنده خود به خود عوض میشه. مشکل از چی میتونه باشه؟ البته این رو هم بگم دکمه ولوم روی فرمان قبلا شکسته بود و دادم تعمیرکار قطعه ش رو عوض کرد. ولی بعد از حدود ۲ هفته این مشکل پیش امده. امکان داره بخاطر این موضوع باشه؟

    • سلام می‌تونه ایراد از همون کلیدهای رو فرمان باشه ،بابد اول اونا از مدار خارج بشه تا مشخص بشه ضبط ایراد داره یا کلید فرمان

  • سلام
    ضبط دنا قسمت ساعت تنظیم نمیشه و ارور در جستجوی ماهواره. لطفا به فضای باز رانندگی کنید میزنه
    ریست هم کردم درست نشد
    مشکل از کجاست؟باتشکر

  • سلام خسته نباشین بنده دنا معمولی ۹۹ دارم چندباری دستگاه پخش هنگ میکرد و روشن نمیشد و خود به خود خوب میشد این بار هنگ کرده رو لوگوی ایران خودرو و هنگام دنده عقب صفحه مشکیه ۲روزی هست خوب نشده

    • سلام.من دناپلاس توربو دارم.دکمه های لمسی ضبط با تاخیر چندثانیه ای عمل میکنه.وحتی بادکمه های روفرمان هم باتاخیرعمل میکنه ومیشه گفت که بصورتی هنگ میکنه.علتش چی میتونه باسه

  • سلام و خسته نباشید
    بنده اچ سی دارم ضبط اهنگ پخش میکنه یعنی میزنه در حال پخش ولی صدا از باندها در نمیاد گاهی اوقات خود به خود درست میشه
    مشکل از چی میتونه باشه

  • سلام.رادیو هم به همین صورت هست ؟
    می‌تونه خرابی بلندگو باشه ،دستگاهتون هم میتون ایراد داشته باشه .همیشه به این صورته یا گاهی اوقات؟

  • سلام دنا ۹۸ دارم . تاچ ضبط کار نمیکنه البته دکمه های اطراف مونیتور کار می کنه ولی ایکن های داخل مونیتور هنگ کرده

  • باسلام
    من خودروی دنا پلاس مدل ۹۹ دارم هربار که ماشین رو روشن میکنم از اولین آهنگ پخش میشه بعضی وقتها هم از همون جایی که خاموش کردم ولی در اکثر اوقات از اولین آهنگ پخش میشه آیا ضبط مشکلی داره یا طبیعیه؟

  • سلام مونیتور دنا پلاس هنگام دنده عقب پرش داشت و تعمیر گاه بردم میگن ضبط و دوربین ولتاژ هر دو شون ۳.۵ نشون میده ایرادش چی میتونه باشه

    • سلام جناب عربان ایراد دستگاه قابل رفع هست ما نرسیده به چهارراه پاسداران هستیم واتساپ پیام بدیت براتون آدرس و لوکیشن ارسال میشه

  • سلام متاسفانه وقتی تشخیص درست و تخصصی نباشه این چنین ایراد ها بوجود میاد .و یک ایراد می‌کنه چند ایراد ،نمیدونم چرا نمایندها فکر میکنن همه ایراد ها رو با آپدیت کردن میشه درست کرد و این چنین ضرر به مشتری میزنن ،بیزحمت جهت تعمیر واتساپ پیام بدیت و هماهنگ کنید

  • با سلام. مانیتور مالتی مدیا ۱۰ اینچی دنای من هر بار بطور اتوماتیک با چرخاندن سوییچ و روشن کردن ماشین, روشن میشه آیا راهی وجود داره که بتونیم هر وقت خواستیم و بصورت دستی آنرا روشن کنیم؟؟؟؟

    • با سلام خسته نباشید
      من‌ امروز وقتی ماشین روشن کردم مانیتور روی لوگو ایرانوخودرو گیر کرد. باطری ماشین رو قطع و وصل کردم وقتی ماشین رو روشن کردم اینبار لوگو رو رد کرد و صفحه اصلی رو آورد ولی تاچ و کلیدها کار نمی کنه. ممنون میشم کمکم کنید.
      با تشکر

  • سلام
    من دنا اتومات ۴۰۱ دارم سر باتری رو برداشتم الان ضبط ماشین رمز میخواد و اعداد ۱۱۱۱ و ۰۰۰۰ و ۱۲۳۴ رو زدم منتهی باز نکرد ضمنا دسترسی به کارت پخش هم اصلا ندارم چه باید کرد ؟

  • سلام وخسته نباشید
    دکمه های روی فرمان دنا معمولی مدل ۹۹ قاطی کرده ولی خود مانیتور مشکلی نداره
    میشه بفرمایی ایرادش چیه

  • سلام . وقتتون بخیر
    یک سوال داشتم از خدمتتون
    اینکه دکمه ی عقب و جلو روی فرمان ماشین من در حالت بلوتوث اصلا کار نمیکنه(همه ی دکمه‌های روی فرمان در حالت بلوتوث کار می‌کند به جز دکمه های عقب و جلو. حتی از روی ضبط هم دکمه های عقب و جلو کار می‌کند ولی روی فرمان خیر) ولی در حالت usb کار میکنه
    میخواستم بدونم این طبیعیه یا اینکه ایراد داره که روی بلوتوث کار نمی‌کنه؟

  • سلام ببخشید من دناپلاس مدل۱۴۰۰دارم چند روزه مانیتورش روی لوگو ایرانخودرو گیر میکنه.مانیتور رو ریسیت کنم درست میشه؟اگه نه چقد هزینه داره؟

    • سلام خیر متاسفانه با ریست ایرادش رفع نمیشه بیزحمت جهت هماهنگی و تعمیر اتساپ پیام بدیت و با آقای حمزه لو هماهنگ کنید تشکر

  • سلام وقت بخیر
    ظبط ماشین کاملا سالم
    فقط بلوتوث (اونم قسمت موزیک) مشکل داره
    وقتی به گوشی وصل میکنم
    اگه کسی زنگ بزنه زنگ میخوره ولی موقع پخش موزیک چند دقیقه بعد از وصل کردن خود به خود قطع میشه

    چیکار کنم موزیک قطع نشه ؟
    ماشینم دنا معمولی

    • سلام جناب عطایی آیا با گوشی دیگه ای هم تست کردیت ؟واینکه یکبار دکمه پاور ده ثانیه نگه دارید تا یکبار ریست بشه

    • سلام آقا مهدی این ایراد نیست جهت اینکه راننده تمرکز بهتری حین دنده عقب داشته باشه و همچنین صدای. سنسور رو بهتر متوجه بشه خود ضبط صدا رو قطع می‌کنه و تو بعضی از ضبط ها هم صدا کلا قطع نمیشه و حجم صدا نصف میشه

  • سلام وقت بخیر
    من دنا پلاس ۹۹ دارم.
    مشکل چینی شدن زیان سیستم عامل ضبط و منوی مالتی مدیا و بهم ریختن نوشته ها در هنگام نمایش آهنگ، عدم نمایش تصویر دوربین عقب و کار نکردن کلیدهای روی فرمان بوجود اومده. چطور برطرف میشه و حدودا چقدر هزینه داره؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *