تصویر تعمیر ضبط اچ سی کراس

تعمیر ضبط و مانیتور اچ سی کراس

مرکز طنین سرویس علاوه بر تعمیر پخش ماشین هیوندا،دنا،مزدا۳ و بسیاری خودروهای دیگر، تعمیر ضبط اچ سی کراس را نیز بصورت تخصصی انجام می دهد.در پخش خودروی اچ سی کراس بمانند بسیاری از ماشین های دیگر خرابی های شایعی دیده می شود.خرابی هایی همچون:
  • روشن نشدن ضبط h30 cross
  • روی آرم موندن ضبط اچ سی کراس
  • از کار افتادن سنسور دنده عقب اچ سی کراس
  • کار نکردن تاچ و مانیتور اچ سی کراس
  • عدم مشاهده فیلم و ویدئو در هنگام حرکت
  • خاموش شدن ناگهانی ضبط اچ سی کراس
  • تغییر زبان و بصورت چینی نمایش دادن 
  • تعمیر خرابی فلش ضبط اچ سی کراس
  • سفید شدن صفحه نمایش اچ سی کراس
  • نداشتن رادیو در پخش اچ سی کراس

که به ترتیب به بررسی هرکدام از این موارد می پردازیم.

فیلم تعمیر ضبط h30 cross ولوم بالا و ولوم پایین

در این قسمت می توانید تعمیرات ضبط اچ سی کراس ولوم بالا و ولوم پایین که در مرکز طنین سرویس انجام شده است را مشاهده نمایید.

 

مزایای ضبط و پخش اچ سی کراس

  • قابلیت پشتیبانی و ساپورت USB و کارت SD
  • پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی و تصویری
  • دارای ماژول بلوتوث
  • دارای GPS همراه
  • خروجی آمپلی فایر با تنظیم صدا
  • پشتیبانی از سنسور دنده عقب خودرو

فرق ضبط اچ سی کراس ولوم بالا و ولوم پایین

تصویر برد دستگاه اچ سی کراس ولوم بالا

در خودرو و ماشین اچ سی کراس دو نوع ضبط و پخش وجود دارد.

ضبط و پخش اچ سی کراس ولوم بالا:

این نوع مولتی مدیا در خودرو دانگ فنگ مربوط به نسل قدیمی ماشین های اچ سی کراس برمی گردد و دارای مشکلات بالایی می باشند.

ضبط و پخش دانگ فنگ ولوم پایین:

این نوع ملتی مدیا و ضبط دانگ فنگ که به نسل جدیدی از خودروهای اچ سی کراس برمی گردد مشکلات ضبط ولوم بالا را حل کرده و قابلیتهای بهتری به پخش H30 CROSS اضافه کرده است.

تعمیر روشن نشدن ضبط اچ سی کراس

یکی از موارد خرابی ضبط اچ سی کراس مربوط به روشن نشدن ضبط دانگ فنگ  می باشد که این مشکل در تعمیر ضبط سانتافه نیز وجود دارد.اولین مورد مربوط به شل شدن سوکت برق پخش می باشد.در صورتی که از صحت و سالم بودن سوکت اطمینان حاصل کردید می بایست ضبط خودرو برای بررسی دقیق باز شده و مورد ارزیابی مداری قرار بگیرد.توجه داشته باشید که این ارزیابی توسط نفر متخصص انجام شود.
طنین سرویس روشن نشدن ضبط اچ سی کراس را بصورت تخصصی ارزیابی کرده و مشکل آنرا رفع خواهد کرد.

روی آرم ماندن و رفع ارور مانیتور پخش h30 cross

سیستم عامل پخش خودروی اچ سی کراس از نوع ویندوز ce می باشد.همین عامل سبب بسیاری از مشکلات و خرابی های ضبط h30 croos و ارورهای بسیار در مانیتور خودروی اچ سی کراس می شود.روی لوگو و آرم ملندن پخش و مانیتور اچ سی کراس به دلیل مشکل سیستم عامل ویندوزی است که در مرکز طنین سرویس بصورت تخصص تعمیر روی لوگو ماندن ضبط اچ سی کراس انجام می شود.

تعمیر از کار افتادن سنسور دنده عقب H30 cross

سنسور دنده عقب خودرو برای ایمنی و هشدار برخورد با شی یا نفر بر روی سپر عقب خودرو قرار گرفته است که در ماشینهایی که دارای پخش با مانیتور می باشند تصاویر دنده عقب بر روی صفحه نمایش، قابل مشاهده می باشد.در بسیاری مواقع در خودروی h30 cross این آلارم از بین رفته و در صفحه مانیتور فضای پشت ماشین دیگر نمایش داده نمی شود.جهت تعمیر از کار افتادن سنسور دنده عقب ماشین اچ سی کراس  و عدم نمایش تصویر بر روی مانیتور، در مرحله اول باید ارتباط سنسور با صفحه نمایش بررسی و در نهایت سالم یا خراب بودن سنسور تست گردد.ما در مرکز طنین سرویس این آزمایشات را بصورت تخصصی و با کمترین هزینه انجام می دهیم.

تعمیر تاچ پخش ماشین اچ سی کراس

از مشکلات و خرابی های متعدد در خودروی h30 cross،عدم کارکرد صحیح تاچ پخش ماشین اچ سی کراس و خودروهایی همچون هیوندا،دنا، مزدا ۳ و بسیاری از ماشین های دیگر می باشد.اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتر و بهتری در مورد ضبط دودین و مشکلات و ایرادات تاچ پخش ماشین بدست آورید، پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیر ضبط دودین بصورت تخصصی را مطالعه فرمایید تا بهتر بیشتر بتوانید مشکلات تاچ پخش انواع ماشین را بشناسید.

تغییر منو اچ سی کراس به منو ویتارا

بسیاری از مراجعه کنندگان به طنین سرویس سوالشان این است که آیا منو پخش اچ سی کراس ولوم پایین قابل تبدیل به منو دیگری می باشد؟ در پاسخ باید گفت بله.ما در طنین سرویس می توانیم منو ضبط اچ سی کراس را به منو پخش سوزوکی ویتارا تبدیل کنیم.در این تبدیل تنظیمات اینترفیس به منو اضافه شده و دارای ماشین حساب، تقویم و در  قسمت رسانه نیز دکمه های usb ، دی وی دی ، دوربین و آیپد اضافه می گردد.ویدئوی زیر شامل تغییرات منو اچ سی کراس به منو ویتارا می باشد که در طنین سرویس انجام شده است.

چینی شدن منو ضبط اچ سی کراس

بسیاری از مراجعین به مرکز طنین سرویس شکایت از چینی شدن زبان منوی دستگاه پخش دانگ فنگ دارند.این ایراد که بسیار زیاد هم بوجود می آید بیشتر به خرابی برنامه سیستم دستگاه می باشد که خصوصا در پخش و ضبط ولوم پایین اچ سی کراس بسیار دیده می شود.ما بصورت کاملا تخصصی مشکل چینی شدن زبان منوی اچ سی کراس را حل خواهیم کرد.

تعمیر عدم نمایش فیلم در هنگام حرکت ضبط اچ سی کراس

یکی دیگر از مشکلاتی که خریداران ماشین و خودروی دانگ فنگ با آن روبرو هستند،عدم نمایش فیلم در هنگام حرکت خودرو می باشد.شرکت چینی دانگ فنگ به خاطر امنیت و ایمنی راننده و سرنشینان،نمایش فیلم و ویدئو را در هنگام حرکت اتومبیل اچ سی کراس قطع می کند و همین عامل ایمنی در این خودروی چینی باعث نارضایتی بسیاری از خریداران خودروی دانگ فنگ گردیده است.
ما در طنین سرویس، تعمیر عدم نمایش قیلم ضبط اچ سی کراس را  برای کسانی که تمایل دارند در هنگام حرکت ماشین بتواندد فیلم و کلیپ تماشا کنند انجام می دهیم.

آپدیت ضبط اچ سی کراس

تصویر آپدیت ضبط اچ سی کراس
بسیاری از مشکلات و ایرادات رایج در ضبط و پخش ماشین مربوط به سیستم عامل می باشد.سیستم عامل های خودرو در دو نوع اندروید و ویندوز ce می باشد.در خودروی اچ سی کراس همانطور که گفته شد سیستم عامل آن از نوع windows ce می باشد که در برخی مواقع به دلیل مشکل نرم افزاری پخش h30 cross دچار ایراد می گردد.
سیستم عامل ویندوز دارای فایل های کاربردی(EXE) می باشد و برخلاف سیستم عامل اندروید که فایلهای آن از نوع APK می باشد و با یک فلش هم می توان آنرا آپدیت کرد،باید ROM  ضبط دانگ فنگ از مدار بیرون آورده شده و به کامپیوتر وصل کرده و آپدیت ویندوز CE را انجام داد که این کار به دلیل تخصصی بودن می بایست توسط مراکز تعمیراتی و معتبر انجام شود.
در مرکز طنین سرویس اگر خرابی و عیب دستگاه مربوط به سیستم عامل باشد را مورد بررسی قرار داده و آنرا تعمیر می نماییم.اما گاهی مشاهده شده که مشکل خرابی و ایراد ضبط اچ سی کراس مربوط به بروزرسانی سیتم عامل می باشد.طنین سرویس آپدیت ضبط اچ سی کراس را نیز بمانند آپدیت ضبط وینکا و وینکو را بصورت تخصصی انجام می دهد.

علت کار نکردن دکمه های روی فرمان ضبط اچ سی کراس

در برخی مواقع کاربران ضبط اچ سی کراس در رابطه با خرابی و علت کار نکردن دکمه های روی فرمان ضبط اچ سی کراس تماس می گیرند.با توجه به اینکه سیستم عامل ضبط و مانیتور اچ سی کراس از نوع ویندوز می باشد و امکان دارد فرد برای تعمیر ضبط اچ سی کراس، سیستم عامل خودرو را به جای دیگری برده باشد و تعمیرکار مجاز سیستم عامل را تغییر دهد و همین تغییر امکان دارد که با دستگاه خودروی اچ سی کراس هم خوانی ندشته باشد.

برای برطرف کردن مشکل و علت کار نکردن دکمه های روی فرمان ضبط h30 cross لازم است دستگاه به طنین سرویس انتقال پیدا کرده تا سیستم عامل متناظر با خود خودرو به سیستم مالتی مدیا انتقال پیدا کند.در برخی مواقع نیز با آپدیت و بروزرسانی نرم افزار این مشکل حل خواهد شد.

تعمیر سفید شدن مانیتور در ضبط اچ سی کراس

در برخی موارد دیده شده که صفحه نمایش پخش دانگ فنگ کاملا سفید شده و یا علامت مثبت (+) در وسط صفحه دیده می شود.این خرابی که بسیار در خودروهای h30 cross ولوم بالا می باشد مربوط به کالیبراسیون ضبط دانگ فنگ می باشد.طنین سرویس تعمیر سفید شدن صفحه نمایش ضبط و پخش اچ سی کراس را با کمترین هزینه انجام می دهد.

 ویروسی شدن ضبط و پخش h30 cross

امروزه برای پخش موسیقی و ویدئو نیاز به سی دی و دی وی دی دیگر کمرنگ شده و حافظه های جانبی مانند فلش و هارد اکسترنال جای لوح های فشرده را گرفته اند.فلش ها و هاردهای اکسترنال علی رغم داشتن مزایای راحتی حمل،دارای مشکل بزرگی بنام ویروسی شدن می باشند.حافظه های جانبی با اتصال به کامپیوترها و دستگاه های ویروسی شده،براحتی به ویروس های مخرب آلوده شده و همین بدافزارها خسارات جبران ناپذیر به ضبط و پخش خودرو ها و حتی تلویزیون های هوشمند ببار می آورند.
یکی از این مشکلات،خرابی هایی است در ضبط و پخش خودرو  اتفاق می افتد و برد اصلی دستگاه را درگیر می کند.ضبط و پخش خودرو h30 cross دانگ فنگ  نیز از این قضیه مستثنی نبوده و با انتقال ویروس از طریق فلش و هارد اکسترنال،برد اصلی ضبط دچار ایراد شده و باعث هنگ کردن یا حتی از کار افتادن کامل دستگاه می شود.
تعمیر ویروسی شدن ضبط نیسان در مرکز ما قابل انجام می باشد اما برای اینکه دچار این مشکلات و ایرادات نگردید و همچنین از فلش و هارد آلوده بخواهید مطلع شوید،پیشنهاد می کنیم مقاله اتصال فلش و هارد به تلویزیون  را بطور کامل مطالعه نمایید.

نمایندگی ضبط اچ سی کراس

مرکز طنین سرویس با بیش از ۲۰ سال سابقه تعمیرات تخصصی ، علاوه بر نمایندگی تعمیر ضبط دنا ، بعنوان یکی از نمایندگان ضبط اچ سی کراس بوده و بصورت کاملا تخصصی و کارشناسی شده ضبط خودرو شما را در صورت خرابی و عیب برطرف نموده و در مواقعی هم که نیاز به آپدیت و بروزرسانی داشته باشد، انجام خواهد داد.

تعویض برد ضبط اچ سی کراس

در برخی مواقع تعمیر ضبط اچ سی کراس به دلیل نداشتن تخصص لازم منجر به از بین رفتن برد ضبط و پخش ماشین شده و در نهایت می بایست برد ضبط تعویض گردد.درموردی که در زیر نمایش داده می شود،یکی از همین موارد می باشد که مراجع کننده محترم به مرکز طنین سرویس اعلام داشته که ضبط را برای تعمیر به تعمیرگاه دیگری برده که به دلیل عدم تخصص در تعمیر ضبط و برد h30 crooss ، برد دستگاه بطور کامل از بین رفته است.بنابراین تعویض برد ضبط اچ سی کراس تنها راهکاری بود که می باست انجام می شد که با هماهنگی با خود ایشان بصورت کمنلا تخصصی برد تعویض شد.

تصویر تعویض برد ضبط اچ سی کراس After
تصویر غیر تخصصی برد ضبط اچ سی کراس Before

ریست ضبط اچ سی کراس

در برخی مواقع ضبط و مانیتور خودروی اچ سی کراس هنگ کرده و نیاز است که سیستم ضبط و مالتی مدیای اچ سی کراس ریست شود.برای ریست ضبط اچ سی کراس نیاز نیست که کار خاصی انجام شود و تنها با برداشتن پل منفی باتری خودرو به مدت ۵ دیقه و بازگرداندن به حالت اول، ریست ضبط اچ سی کراس انجام خواهد شد.

مرکز معتبر تعمیر و آپدیت ضبط  اچ سی کراس

مرکز طنین سرویس با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی سونی ، سامسونگ و ال جی ، تعمیر ضبط و مانیتور دودین، به عنوان یکی از مراکز معتبر تعمیر ضبط و مانیتور اچ سی کراس در تهران شناخته شده است.این مرکز علاوه بر تعمیر، بروزرسانی و آپدیت ضبط ماشین در انواع مختلف وینکا، ویگو، لکسوس، سانتافه، دنا و بسیاری از خودروهای داخلی و خارجی را نیز انجام می دهد.

اگر هنوز با سوالات و ابهاماتی در رابطه با تعمیر ضبط اچ سی کراس،آپدیت ضبط ماشین و یا سوالات دیگری روبرو هستید، کافیست در بخش نظرات و دیدگاه ها برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما پاسخ گوی شما باشند.

۴۷ دیدگاه

  • با سپاس
    نمایندگی برای اصفهان یا شخص که مورد تایید باشه برای تعمیر ضبط اچ سی کراس معرفی کنین
    صفحه روشن نمی شه.ممنون

    • سلام دوست عزیز.نه متاسفانه نمایندگی معتبر و شخصی در اصفهان نداریم اما از کل ایران ضبط و پخش برامون ارسال می کنند و بصورت تخصصی تعمیر پخش و ضبط اچ سی کراس بررسی و مورد ارزیابی قرار می گیره و بعد از تعمیر با پست براتون ارسال میشه.در صورت تمایل با شماره تلفن دفتر تماس حاصل نمایید تا اطلاعات کافی در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

  • خدایش شم هم به فکر پولید درهنگام رانندگی کافیه سیمی که به ترمز دستی وصله قطع کنید اونوقت پخش تصویری هم نشون میده این هم کاری داره که شما با افتخار میگین تعمیر میکنید بابا

    • سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار.بله شما درست می فرمایین اما این تنها راه پخش فیلم هنگام حرکت نیست.اما ممنون بخاطر حسن توجه شما.بزرگوار خیلی از ما برای برخی کارهای کوچیکمون هم نیاز به متخصص داریم.همه مثل شما کاربلد نیستن و اینکه ما تنها کار تخصصی همه انجام میدیم این نیست و کارها و خدمات تخصصی دیگری در رابطه با تعمیر ضبط انواع ماشن های داخلی و خارجی انجام میدیم.

    • سلام و خسته نباشید سوالی داشتم در مورد روشن نشدن پنل کولر اچ سی کراس ، بعضا روشن میشه ونمایشگر تمامی دستورات کولر را انجام میده ولی بعضا هم اصلا روش نمیشه الان چند روزی هست روشن نمیشه میشه راهنمایی کنید.
      ممنون

    • سلام خسته نباشید ..آیا امکان تغییر سیستم عامل ضبط اچ سی کراس به اندروید میباشد .
      آیا باتوجه به Gps امکان کنترل وردیابی خودرو ازلحاظ مکان یاب برروی گوشی اندروید میباشد .ممنون

    • سلام محمد جان.جهت آگاهی از قیمت آی سی پاور و تغذیه ضبط و پخش اچ سی کراس با دفتر طنین سرویس تماس گرفته یا از طریق مشاوره رایگان واتس اپ اطلاعات دقیق تری بدست اورید.

  • سلام خسته نباشید دوست عزیز ،آیا امکان استفاده از سیم کارت
    در ماژول sd کارت در سیستم پخش اچ سی ولوم بالا و مزایای آن وجود دارد. ممنون از راهنماییتان

  • سلام
    ضبط ماشینم ولوم پایینه و مشکل چینی شدن منو و عدم کارکرد دوربین دید عقب می‌باشد.
    از استان سیستان و بلوچستان هستم لطفاً راهنمایی کنید چکار کنم.

    • سلام دستگاه باید مجدد پروگرام بشه و برنامه بخوره اگه توشهرتون کسی هست که تخصصی انجام بده مراجعه کنید برای تعمیر اگرم انجام ندادن واتساپ هماهنگ کنید جهت تعمیر

  • سلام ضبط من آپدیت شده ولی بازم آهنگ هنگام پخش خودکار پشت سر هم رد میشه و صدا کم زیاد میشه ؟

    • سلام آقا محسن احتمالا دستگاه تون جای دیگه ایراد داره باید باز بشه و بررسی بشه خرابی ایسی سیستم هم می‌تونه دلیل این ایراد باشه

    • سلام جناب. مانیتور صفحه h30 ما چند وقته ماشین رو که روشن میکنیم صفحش سفید میشه و یک ارور میاد، وسط مانیتور هم یک علامت + هست ک باید ۳ بار روش بزنی تا بعد از ۳۰ ثانیه صفحه اصلی بالا بیاد و اگر ماشین خاموش کنی و دوباره روشن کنی همون ارور میاد، ممنون میشم بگین علتش چیه؟!و راه تعمیرش چیه؟!

  • سلام و وقت بخیر.من دیروز ماشین رو کارواش بردم بعد از روشویی ماشین برق پشت آمپر میومد ولی ماشین استارت نمی خورد و مانیتور حتی زمان خارج شدن سوییچ هم روشن می ماند بعد از آمدن باتری ساز و با تشخیص خرابی و تعویض باتری ماشین به راحتی روشن شد ولی مانیتور همچنان خاموش نشد. و کلید های اطراف مانیتور و حتی پیچ ولوم و کلید های روی فرمان هم کار نمیکرد.
    ماشین رو با تحقیق پیش یک تعمیرکار بردم بعد از باز کردن میگه بورد جلویی مانتیور خرابه.
    می خواهم بدونم تشخیصش با توجه به مشکل پیش اومده صحیح است یا نه؟

      • سلام
        دوربین عقب ماشین اچ سی کراس وقتی رو Rمیزنم سیاه نشون میده ضبط چک شده از نظر سخت افزار و برنامه جدبدم ریختم درست نشد دوربینم چک شد ولی نمیدونم مشکل چیه و چرا بازم سیاه نشون میده بعضی وقتام no signal چند ثانیه وسط صفحه سیاه میاد
        راهنمایی کنید

    • این ایراد در اثر ضعیفی باتری و جریان کشی باعث شده تا ضبط آسیب ببینه که کاملا قابل رفع هست در صورت نیاز به تلفن های آقای حمزه لو تماس بگیرید و جهت تعمیر هماهنگ کنید

  • سلام خسته نباشید ضبط ماشین من بعد از خاموش کردن رادیو دیگه روشن نشد فقط در حالت دنده عقب صفحه مانیتور روشن میشه ممکنه ایراد از سوکت باشه

  • سلام خسته نباشین ضبط اچ سی ولوم بالا مدتی هست که هربار که ماشین خاموش میشه قطع میشه و یه علامت نشون میده پیغام میده دست روی علامت بذارین تا سیستم ریست بشه مشکل از کجاست

  • سلام. وقتتون بخیر. مانیتور اچ سی کراس روی آرم ایران خودرو می مونه و بالا نمیاد. نیاز به تعمیر داره؟و اینکه تعمیرش زمانبره؟

  • سلام
    میبخشید یه ایراد عجیب در ضبط من پیدا شده اونم اینکه گاهی وقتا یدفه صدای پخش قطع میشه ولی صدای بیپ دکمه ها میاد و بعد از بین ۱۰ دقیق تا نیم ساعت معمولا دوباره صدا وصل میشه ممکنه بفرمایید ایراد از کجاشه
    من شهرستان هستم و بدلیل مشغله امکان اومدن تهران ندارم
    ممنون از لطفتون

  • سلام وقت بخیر، لطفا راهنمایی بفرمایید
    بعد از باز کردن سوئیچ و قبل از استارت زدن بلوتوس،ضبط،MAP،رادیو ،CD, همه کار می کنن ولی بعد از استارت زدن دیگر رادیو صدا ندارد
    حین رانندگی بغیر از رادیو که صدا ندارد باقی اجزا مشکل ندارند و کار خود را انجام میدهند،تشکر

    • سلام
      وقتتون بخیر
      ببخشید من مانیتور ماشین اچ سی کراسم
      تاچش خوب کار نمیکنه و بعد از چند دقیقه هنگ میکنه
      علتش چیه داداش؟

  • سلام
    وقتتون بخیر
    ببخشید من مانیتور ماشین اچ سی کراسم
    تاچش خوب کار نمیکنه و بعد از چند دقیقه هنگ میکنه
    علتش چیه داداش؟

    • سلام احتمال زیاد خرابی تاچ داره یا ممکنه ایراد سخت افزاری داره جهت بررسی دقیق و تشخیص ایراد واتساپ یه فیلم از کار کرد دستگاه ارسال کنید

  • سلام
    وقتتون بخیر
    ببخشید من مانیتور ماشین اچ سی کراسم
    تاچش خوب کار نمیکنه و بعد از چند دقیقه هنگ میکنه
    علتش چیه داداش؟

  • باسلام مولتی مدیا اچ سی کراس ولوم پایین دارم که پس از دنده عقب تصویر روی صفحه باقی ماند وباتعوبض دنده ثابت ماند باخاموش وروشن کردن تصویر دوربین عقب حذف شد وچیدمان صفحه مانیتور تغییر پیدا کردواکنون هم روی آرم ایران خودرو مانده لطفا راهنمایی کنید آدرس هم استان گیلان هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *