تصویر تعمیر ضبط رنو

از دیگر خدمات تخصصی مرکز طنین سرویس،تعمیر ضبط رنو می باشد.ضبط و پخش مالتی مدیا رنو نیز بمانند پخش سانتافه،برلیانس،سانگ یانگ و دنا دارای خرابی های شایعی می باشد.خرابی هایی همچون :

  • روشن نشدن ضبط رنو
  • روی آرم موندن ضبط رنو
  • عدم نمایش سنسور دنده عقب رنو
  • کار نکردن تاچ و مانیتور رنو
  • خاموش شدن ناگهانی ضبط رنو
  • تعمیر خرابی فلش ضبط رنو
  • سفید شدن صفحه نمایش و مانیتور رنو

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوعی این مشکلات بپردازیم.

مزایای ضبط و پخش دودین رنو

در ابتدا کمی در مورد ویژگی ها و مزایای ضبط و پخش انواع ماشین های رنو می پردازیم.

  • قابلیت پشتیبانی و ساپورت USB و کارت SD
  • پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی و تصویری
  • دارای ماژول بلوتوث
  • میرورلینک شدن با گوشی های اندروید
  • دارای GPS همراه
  • خروجی آمپلی فایر با تنظیم صدا
  • پشتیبانی از سنسور دنده عقب خودرو
  • دارای صفحه نمایش ۸ اینچی
  • متصل شدن به شبکه ی wifi برای استفاده از برنامه های آنلاین و دانلود دیگر برنامه ها
  • ذخیره آهنگ ها و برنامه های دلخواه به علت داشتن حافظه داخلی
  • حافظه داخلی ۱۶ گیگا بایت
  • دارای پردازنده ۴ هسته

تعمیر روشن نشدن ضبط رنو

یکی از موارد خرابی ضبط و پخش ماشین های رنو مربوط به روشن نشدن ضبط  رنو می باشد که این مشکل دقیقا در تعمیر ضبط دنا نیز وجود دارد.اولین مورد مربوط به شل شدن سوکت برق پخش مالتی مدیای رنو می باشد.در صورتی که از صحت و سالم بودن سوکت اطمینان حاصل کردید می بایست ضبط خودرو برای بررسی دقیق باز شده و مورد ارزیابی مداری قرار بگیرد.توجه داشته باشید که این ارزیابی توسط نفر متخصص می بایست انجام شود.
طنین سرویس روشن نشدن ضبط مالتی مدیا رنو در تمامی مدل ها  را بصورت تخصصی ارزیابی کرده و مشکل آنرا رفع خواهد کرد.

روی آرم ماندن مانیتور رنو

سیستم عامل پخش و مانیتور فابریک خودروی رنو بمانند سیستم ماشین های دیگر از نوع اندروید ۶ به بالا بوده و قابلیت بروزرسانی شدن را نیز دارا می باشد.همین سیستم عامل اندروید سبب بسیاری از مشکلات و خرابی های ضبط رنو می شود.روی لوگو و آرم ماندن پخش رنو به دلیل مشکل سیستم عامل می باشد که در مرکز طنین سرویس به عنوان یکی از مراکز تخصصی تعمیر ضبط دودین در شرق تهران ، تعمیر روی لوگو ماندن ضبط و مانیتور رنو انجام می شود.

تعمیر روی لوگو و آرم ماندن ضبط و مانیتور رنو

در خودرو و ماشین رنو در مدل های مختلف که دارای مانیتور و صفحه نمایش بزرگی نیز می باشند،بیشترین ایراد مربروط به  خاموشی کامل مانیتور یا روی لوگو ماندن است.این عیب و خرابی بیشتر مربوط به خرابی برد ضبط و پخش دستگاه می باشد که در بیشتر موارد برد دستگاه می بایست تعویض گردد.
در مرکز طنین سرویس این تعویض برد پخش رنو بمانند تعمیر روی لوگو و آرم ماندن ضبط و مانیتور برلیانس  در صورتی که جایی باز نشده باشد با ۴ ماه ضمانت و کمترین هزینه انجام می شود.

 از کار افتادن سنسور دنده عقب ماشین رنو

سنسور دنده عقب خودرو برای ایمنی و هشدار برخورد با شی یا نفر بر روی سپر عقب خودرو قرار گرفته است که در ماشینهایی که دارای پخش با مانیتور می باشند تصاویر دنده عقب بر روی صفحه نمایش، قابل مشاهده می باشد.در بسیاری مواقع در خودروهای رنو این آلارم از بین رفته و در صفحه مانیتور فضای پشت ماشین دیگر نمایش داده نمی شود.جهت تعمیر از کار افتادن سنسور دنده عقب ماشین رنو در مدل های مختلف  و عدم نمایش تصویر بر روی مانیتور، در مرحله اول باید ارتباط سنسور با صفحه نمایش بررسی و در نهایت سالم یا خراب بودن سنسور تست گردد.اگر این ارزیابی و تست مثبت بود می بایست پخش مالتی مدیا رنو در مرکز طنین سرویس  بصورت تخصصی ارزیابی و در صورتی که نیاز به تعمیر داشت با کمترین هزینه انجام میشود.

تعمیر تاچ پخش ماشین رنو

از مشکلات و خرابی های متعدد در خودروی رنو،عدم کارکرد صحیح تاچ پخش ماشین رنو و خودروهایی همچون هیوندا،دنا، مزدا ۳ و بسیاری از ماشین های دیگر می باشد.تاچ ماشین امکان دارد از کثیفی پشت صفحه نمایش که به صورت کلیدهایی قرار گرفته باشد که با شستشوی استریل شده امکان دارد این مورد برطرف شود اما در برخی موارد کار نکردن تاچ پخش و ضبط ماشین ممکن است مربوط به ایرادات الکتریکی باشد که بهتر است مرکز تخصصی تعمیر ضبط ، تاچ مانیتور و برد آنرا بررسی کرده و اگر نیاز به تعمیر داشت،خرابی تاچ پخش ماشین رنو را برطرف نماید.

بروزرسانی و آپدیت ضبط و مانیتور ماشین رنو

تصویر به روزرسانی و آپدیت ضبط رنو

همانطور که گفته شد سیستم عامل پخش و مانیتور رنو بمانند خودروهای دیگر از نوع اندروید ۶ به بالا می باشد و بمانند سیستم عامل های گوشی موبایل ورژن های جدیدی از این سیستم عامل درحال به روز شدن می باشند.اگر ضبط و پخش خودروی رنو شما در هر مدلی  نیاز به ارتقا و آپدیت سیستم عامل داشته باشد،بصورت کاملا تخصصی این امر در طنین سرویس انجام میشود.

تعمیر سفید شدن مانیتور رنو

از دیگر خرابی ها و ایرادات شایع در ضبط و پخش رنو،سفید شدن صفحه نمایش و مانیتور رنو می باشد که با علامت مثبت (+) در وسط صفحه دیده می شود.ایراد سفید شدن و روی آرم ماندن که بسیار در ماشین تیوولی سانگ یانگ نیز دیده می شود ، مربوط به کالیبراسیون پخش ماشین می باشد.طنین سرویس تعمیر سفید شدن صفحه نمایش ضبط و پخش انواع ماشین های رنو  را با کمترین هزینه انجام می دهد.

تعمیر خرابی فلش ضبط و مانیتور رنو

یکی دیگر از مشکلاتی که امکان دارد در پخش و مانیتور شرکتی خودرو رنو دیده شود،ایراد در قسمت فلش پخش می باشد.این ایرادات عمدتا مربوط به خود فلش می باشد اما گاها دیده شده قسمت پورت فلش ضبط در اثر ضربه ریزی که به آن وارد شده از جای خود در آمده و به همین دلیل دیگر هیچ فلشی را نمی خواند.
در اینگونه مواقع می بایست پنل ضبط باز شده و پورت usb، مورد بازدید و ارزیابی قرار بگیرد.اگر امکان تعمیر جای فلشی باشد اینکار انجام خواهد شد در غیر اینصورت پورت فلش می بایست تعویض گردد.

تعمیر ضبط رنو کولیوس

یکی از خودروهای پرطرفدار در ایران ، رنو کولیوس فرانسوی است که ابتدا در سال ۲۰۰۰ میلادی در ژنو و سپس در سال ۲۰۰۶ میلادی بطور رسمی در پاریس رونمایی شد.اولین نسل از رنو کولیوس توسط مهندسین رنو طراحی و با همکاری شریک تجاری این شرکت یعنی نیسان ژاپن توسعه داده شد.
ما در طنین سرویس تعمیر ضبط و پخش رنو کولیوس را بمانند تعمیر ضبط ام وی ام بصورت کاملا تخصصی و ارزیابی شده انجام می دهیم.ایراداتی همچون روی لوگو ماندن رنو، عدم کارکرد صحیح بلوتوث و روشن نشدن ضبط کولیوس بخوبی و بطور کامل رفع می گردد.

تعمیر ضبط تلیسمان

رنو تلیسمان (renault talisman) خودروی سدان خانوادگی بزرگ نیمه لوکس رنو است که در سال ۲۰۱۵ میلادی در کشورهای کره جنوبی و فرانسه تولید و در نهایت معرفی شد.تالیسمان هایی که به ایران وارد می‌شوند همگی ساخته کشور کره جنوبی هستند. رنو تلیسمان روی پلتفرم CMF رنو طراحی شده و از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوی نیسان جوک اسپرت استفاده می کند.
طنین سرویس از دیگر خدماتی که  بموازات تعمیر ضبط رنو انجام می دهد، عیب یابی و تعمیر ضبط تلیسمان رنو می باشد.رفع عیب و ایراد هرگونه ضبط و پخش مالتی مدیا و آمپلی فایر و سیستم صوتی تلیسمان خود را به ما بسپارید.

تعمیر ضبط رنو داستر

رنو داستر خودرویی شاسی بلند است که از سال ۲۰۱۰ به طور مشترک توسط رنو و داچیا تولید شده و در بعضی کشور ها با نام Nissan Terrano نیز به فروش میرسد. پلتفرم این خودرو با نیسان جوک و رنو ساندرو مشترک است.
در صورتیکه در سیستم صوتی دودین، مانیتور و صفحه نمایش یا هر ایرادی در ضبط و آمپلی فایر ماشین رنو داستر روبرو شدید، طنین سرویس تعمیر ضبط رنو داستر را با کارشناسی و ارزیابی کامل و با کمترین هزینه انجام خواهد داد.

تعمیر ضبط و پخش رنو فلوئنس

رنو فلوئنس ( Renault Fluence ) یک سدان سایز متوسط است که از سال ۲۰۰۹ تولید و از سال ۲۰۱۲ توسط نگین خودرو وارد ایران شد. فلوئنس خودرویی است که که هر روز آن را در خیابان ها نمی بینید چرا که این خودرو در ابتدای ورود خود در ایران به دلیل قیمت بالا و عامه پسند نبودن طراحی چندان پرطرفدار نبود اما بعد از مدتی خریداران روی خوش به این خودرو نشان دادند. همانطور که گفته شد این خودرو از سال ۲۰۱۲ در دو تیپ E4 ( فول ) و E2 ( نیمه فول ) وارد بازار شد که هر دو تیپ از یک نوع پیشرانه بهره می برند و تفاوتشان در برخی از امکانات رفاهی میباشد.
اگر ضبط و پخش و حتی مانیتور خودرویرنو فلوئنس شما نیاز به تعمیر و عیب یابی داشت،ما در طنین سرویس تمامی مشکلات آنرا بررسی کرده و بطور کامل برطرف می کنیم.

تعمیر ضبط رنو ساندرو

داچیا ساندرو بر روی پلت فرم لوگان (ال۹۰) ساخته شده است. این خودرو (رنو ساندرو اتوماتیک – Renault Sandero Automatic) اما با برند رنو در ایران عرضه می شود و فروش خوب تندر۹۰ از سال ۱۳۸۶ تا عرضه  رنو ساندرو، مسیر را برای موفقیت این خودرو در بازار بسیار هموار کرد. پارس خودرو، که زیر مجموعه سایپا محسوب می شود این محصول را مونتاژ و عرضه کرد تا سال ۹۸ که با پیدایش تحریم های خودروسازی تولید این خودرو متوقف شد. رنو ساندرو در ۲ تیپ معمولی و استپ وی عرضه شد که این ۲ تیپ تفاوت فنی با یکدیگر ندارند. ساندرو همچنین در ۲ مدل دنده ای و اتوماتیک عرضه می شود.
تعمیرات تخصصی رنو ساندرو در سیستم صوتی و مانیتور دودین ، پس از ارزیابی و بررسی اولیه و در نهایت با تایید خود شما در طنین سرویس با گارانتی معتبر قابل انجام می باشد.

نمایندگی تعمیر ضبط و پخش مالتی مدیا رنو

مرکز طنین سرویس با بیش از ۲۰ سال سابقه تعمیرات تخصصی  بعنوان یکی از نمایندگی های تعمیر ضبط و پخش مالتی مدیا رنو در تهران می باشد.این مرکز بصورت تخصصی ضبط خودرو شما را در صورت خرابی و عیب برطرف نموده و در مواقعی هم که نیاز به آپدیت و بروزرسانی داشته باشد، انجام خواهد داد.توجه داشته باشید تمام موارد تعمیری یا به روز رسانی حتما با شما هماهنگ خواهد شد.

در انتها اگر با خواندن این مقاله در ذهن خود با سوالات و ابهاماتی روبرو هستید، کافیست در بخش دیدگاه ها و نظرات برای ما بنویسید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.همچنین اگر تصور می کنید که این مقاله می تواند برای دوستان شما  مفید باشد،در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بزارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *