تصویر تعمیر تلویزیون سونی kd-65x7500f

تعمیر تلویزیون سونی KD-65X7500F

در مرکز طنین سرویس تعمیر تلویزیون سونی KD-65X7500F بصورت تخصصی و با کمترین قیمت انجام می شود.این تلویزیون سونی از نوع LED بوده و مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد.تلویزیون سونی ۶۵X7500F علی رغم طراحی زیبا، با کیفیت تصویر ۴K و تکنیک های افزایش کیفیت تصویر به عنوان یکی از تلویزیون‌های میان رده‌ سونی شناخته شده که امکاناتی فراتر از جایگاهش را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
 با صفحه نمایش ۶۵ اینچ این تلویزیون ، شما می‌توانید در محیط های بزرگ و وسیع از این تلویزیون LED برای دیدن فیلم ها و برنامه‌های تلویزیون استفاده کنید. این نمایشگر با داشتن بیش از ۸ میلیون پیکسل، خیال شما را بابت کیفیت و ضوح تصویر   آسوده می‌کند و از تکنیک ‌هایی که یک بالارده برای ارتقا کیفیت تصویر استفاده می‌کند بهره می‌برد.

دیگر ویژگی های تلویزیون سونی KD-65X7500F

از دیگر امتیارات و ویژگی های این تلویزیون سونی می توان به سیستم صوتی نوع دو کاناله با ۲۰ وات توان خروجی اشاره کرد.همچنین این محصول دارای تکنولوژی Live Colour  می باشد که کمپانی سونی در جهت ارائه رنگ‌های  زنده  و واقعی در  تلویزیون ۶۵ اینچ ۴K استفاده کرده است.
در تلویزیون ال ای دی سونی مدل KD-65X7500F  از  فناوری Dynamic Contrast Enhancer استفاده شده است که در آن می توانید صفحه های روشن را روشن تر و صحنه های تاریک را تاریک تر مشاهده فرمایید.
همچنین برای رفع مشکل تاری دید در حین پخش تصاویر حرکتی فناوری Motionflow™ XR به صورت بی نظیری عمل می‌کند و با درج فریم های اضافی کیفیت تصویر واضح و دقیقی را عایدتان می‌کند.

تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی KD-65X7500F

مرکز طنین سرویس بصورت تخصصی تعمیر تلویزیون LED سونی را با کمترین هزینه  انجام می دهد.این مرکز تعمیر تلویزیون سونی KD-65X7500F را بصورت تخصصی و دارای هر ایرادی که باشد برای شما انجام می دهد.این خرابی ها ممکن است در پنل تلویزیون،مدار منبع تغذیه یا مین برد تلویزیون سونی باشد.

تعمیر مین برد تلویزیون سونی KD-65X7500F

یکی از مشکلات بزرگی که هر تلویزیون ممکن است به آن دچار شود ، مین برد دستگاه می باشد.در واقع مین برد دستگاه اصلی ترین قطعه تلویزیون می باشد که با تمامی قسمتهای صوتی و تصویری تلویزیون در ارتباط است.مین برد تلویزیون از قطعات الکترونیکی تشکیل شده و تمامی پردازش های تلویزیون را مدیریت می کند.از اینرو اگر در تعمیر تلویزیون سونی KD-65X7500F خرابی از جانب مین برد باشد، تلویزیون شما دچار خاموشی ناگهانی می شود.

تعمیر پنل تلویزیون سونی KD-65X7500F

تصویر تعمیر پنل تلویزیون سونی kd-65x7500f
پنل تلویزیون LED سونی در واقع همان پنل تلویزیون LCD سونی است، با این تفاوت که برای تولید نور در آن بجای لامپ فلورسنت از سیستم نورافشانی LED استفاده شده است. بدین ترتیب که برای وضوح بهتر بر روی صفحه نمایش‌های بزرگتر، تلویزیون های LCD به نور پس زمینه LED مجهز شدند و رزولوشن را افزایش دادند.
عواملی که باعث خرابی و ایراد در پنل تلویزیون سونی می شود می نوان به نفوذ مایعات پاک کننده به داخل پنل،ضربه های محکمی که باعث شکستگی LED می شود و سولفاته شدن و سوختگی فیزیکی فلت پنل تلویزیون اشاره کرد.
از نشانه های تعمیر پنل تلویزیون سونی KD-65X7500F می توان به چشمک زدن چراغ استند بای تلویزیون، کند شدن تصویر یا به اصلاح اسلوموشن شدن تصویر تلوزیون ، دوتایی شدن تصویر یا درهم رفتن تصاویر قبلی و بعدی و تیره و سیاه شدن تصویر تلویزیون از یک طرف اشاره کرد.
اگر دوست دارید اطلاعات دقیق تر و جامع تری در مورد پنل تلویزیون بدانید،کافیست مقاله تعمیر پنل تلویزیون سونی را مطالعه فرمایید.

تعویض بک لایت تلویزیون سونی KD-65X7500F

تیره شدن بخشی از تصویر، کم نور شدن کل صفحه نمایش تلویزیون سونی و نداشتن تصویر در صورتی که صدا وجود دارد از رایج ترین نشانه های خرابی بک لایت تلویزیون سونی می باشد.اگر شما تلویزیون LED سونی مدل KD-65X7500F را دارید و یکی یا چندین نشانه ای که در بالا ذکر شد را در تلویزیون خود مشاهده کردید، مطمئن باشید زمان تعویض بک لایت تلویزیون شما فرا رسیده است.
جالب است بدانید که بک لایت تعمیر شدنی نمی باشد و حتما می بایست به مراکز معتبر مراجعه کرده تا بک لایت تلویزیون بصورت تخصصی و اورجینال تعویض گردد.

تعمیر HDMI تلویزیون سونی KD-65X7500F

یکی از پورتهای مهم در هر تلویزیونی، پورت HDMI می باشد که در جهت وصل کردن لپ تاپ،تبلت و گیرنده دیجیتال بکار برده می شود تا تصویر بزرگ تر و در کیفیت بهتری نمایش داده شود.
آب خوردگی، ضربه خوردن و جا زدن نامناسب کابل HDMI در پورت، از اصلی ترین عواملی است که خرابی پورت HDMI را به دنبال دارند. از آنجا که این پورت به مین برد تلویزیون متصل شده است در اغلب مواقع امکان تعمیر آن وجود نداشته و برای استفاده از این قابلیت در تلویزیون می بایست مین برد تلویزیون تعویض گردد. اما در شرایطی که مشکل ناشی از خرابی اتصالات یا جرم گرفتگی پورت باشد کارشناسان طنین سرویس اقدام به تعمیر تلویزیون سونی KD-65X7500F خواهند کرد.

چشمک زدن نشانگر تلویزیون سونی KD-65X7500F

یکی دیگر از نشانه های خرابی و تعمیر تلویزیون سونی KD-65X7500F ، چشمک زدن نشانگر پنل تلویزیون سونی می باشد.جالب است بدانید تعداد چشمک زدن نشانگر، گویای خرابی قسمت معیوب تلویزیون می باشد.به عنوان مثال ۲ بار چشمک زدن نشانگر تلویزیون سونی،نشان از خرابی پاور تلویزیون سونی می باشد.
در صورت اینکه دوست دارید بدانید با تعداد چشمک زدن چه قسمتی از تلویزیون سونی دچار خرابی شده است،پیشنهاد می کنیم مقاله چشمک زدن تلویزیون سونی نشانه چیست را مطالعه فرمایید.

اگر با خواندن این مقاله هنوز در ذهن خود با سوالات و ابهاماتی روبرو هستید کافیست در بخش دیدگاه،برای ما سوالات و ابهامات خود را بنویسید تا به آنها پاسخ داده شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *