تصویر تعمیر ضبط سانتافه

یکی دیگر از خدمات تخصصی مرکز طنین سرویس، تعمیر ضبط و مانیتور سانتافه می باشد.در پخش خودرو سانتافه همانند پخش های دیگر دودین،ایرادات و خرابی های شایعی مشاهده می گردد که شامل:

  • روشن نشدن ضبط سانتافه
  • روی آرم موندن ضبط سانتافه
  • از کار افتادن سنسور دنده عقب 
  • کار نکردن تاچ و مانیتور 
  • عدم کارکرد کارت حافظه
  • خاموش شدن ناگهانی  ضبط سانتافه در حین رانندگی و حرکت
  • تعمیر خرابی فلش و usb ضبط سانتافه
  • سفید شدن صفحه نمایش و مانیتور فابریک و غیر فابریک ماشین سانتافه
  • نداشتن رادیو در پخش سانتافه
  • تعمیرات تخصصی دکمه های مولتی مدیا روی فرمان سانتافه
  • عدم ارتباط بلوتوث مانیتور با گوشی و موبایل
  • خرابی دوربین دنده عقب و عدم نمایش بر روی مانیتور سانتافه
  • تعمیر و رفع مشکل کار نکردن تاچ مانیتور سانتافه

البته اصلی ترین ایراد مانیتور سانتافه مدل ۲۰۱۶  ، خاموش شدن بی دلیل و خود به خود پخش سانتافه می باشد.وقتی ماشین را روشن میکنید ولی پخش سانتافه روشن نمیشه به شرطی که توسط افراد غیر متخصص باز نشده باشه یا توسط تعمیرکار غیر مجاز کاری انجام نشده باش براحتی تعمیر می گردد.در این مقاله قصد داریم به تشریح هرکدام از این ایرادات ضبط و پخش هیوندای سانتافه بپردازیم.

ویدئو تعمیر ضبط سانتافه

فیلم زیر نمونه ای از تعمیر ضبط سانتافه می باشد که بدلیل مشکل در هارد به مرکز طنین سرویس ارسال شده و بصورت تخصصی بازبینی و تعمیر گشته است.

معرفی ضبط و پخش سانتافه

ضیط و پخش هیوندای سانتافه از طریق فلش مموری، سی دی و AUX موسیقی را پخش کرده و در مدلهای ۲۰۱۷ به بعد نیز قادر به پخش فیلم نیز می باشد.دستگاه پخش سانتافه همچنین از طریق GPS قادر به ناوبری و کمک به راننده نیز می باشد.از طرفی سیستم پخش سانتافه نیز در صورت مجهز بودن به دوربین های عقب و اطراف، قادر به پخش تصاویر دوربین ها نیز می باشد.

مزایای ضبط و پخش santa fe

  • قابلیت پشتیبانی و ساپورت USB و کارت SD
  • پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی و تصویری
  • دارای ماژول بلوتوث
  • دارای GPS همراه
  • خروجی آمپلی فایر با تنظیم صدا
  • پشتیبانی از سنسور دنده عقب خودرو

ریست کردن ضبط ماشین سانتافه

در بسیاری موارد پخش و ضبط سانتافه هنگ شده یا یک سری از تنطیمات سیستم به هم میخورد.در این موارد شاید گزینه ساده ای که شما را نجات بدهد ریست ضبط و پخش سانتافه می باشد.نحوه ریست کردن دستگاه پخش  ماشین سانتافه نیز بدین صورت می باشد که وارد قسمت set up دستگاه شده سپس وارد قسمت سیستم می شویم و درنهایت  گزینه reset factory را لمس کرده تا دستگاه شروع به ریست کردن کند.در نظر داشته باشید در مدت ریست کردن هیچکونه فعالیتی بر روی ضبط و پخش سانتافه انجام ندهید.

روشن نشدن سیستم پخش سانتافه

یکی از خرابی های شایع در خودرو سانتافه، روشن نشدن ضبط و پخش ماشین می باشد که اولین مورد مربوط به شل شدن سوکت برق پخش می باشد.در صورتی که از صحت و سالم بودن سوکت اطمینان حاصل کردید می بایست ضبط خودرو برای بررسی دقیق باز شده و مورد ارزیابی مداری قرار بگیرد.توجه داشته باشید که این ارزیابی توسط نفر متخصص انجام شود.طنین سرویس روشن نشدن پخشو مولتی مدیای سانتافه بمانند تعمیر ضبط تیگو ۵ و ۷ ، بصورت کامل ارزیابی کرده و مشکل آن را رفع خواهد کرد.

روی آرم و لوگو ماندن پخش سانتافه

تصویر تعمیر روی لوگو ماندن ضبط و پخش سانتافه

 

سیستم عامل پخش خودروی سانتافه از نوع اندروید می باشد.همین عامل سبب بسیاری از مشکلات و خرابی های ضبط ساننافه می شود.روی لوگو و آرم ملندن پخش خودروی سانتافه به دلیل مشکل سیستم عامل می باشد که در مرکز طنین سرویس به عنوان یکی از مراکز تخصصی تعمیر ضبط دودین در شرق تهران ، تعمیر روی لوگو ماندن ضبط سانتافه انجام می شود.

عدم نمایش تصویر دنده عقب در مانیتور سانتافه

سنسور دنده عقب خودرو برای ایمنی و هشدار برخورد با شی یا نفر بر روی سپر عقب خودرو قرار گرفته است.در بسیاری مواقع در خودروی هیوندای سانتافه این آلارم از بین رفته و در صفحه مانیتور نمایش نمی دهد.جهت تعمیر از کار افتادن سنسور دنده عقب ماشین سانتافه و عدم نمایش تصویر بر روی مانیتور، در مرحله اول باید ارتباط سنسور با صفحه نمایش بررسی و در نهایت سالم یا خراب بودن سنسور تست گردد.ما در مرکز طنین سرویس این آزمایشات را بصورت تخصصی و با کمترین هزینه انجام می دهیم.

تعمیر عدم نمایش فیلم در هنگام حرکت خودروی سانتافه

یکی دیگر از مشکلاتی که خریداران ماشین و خودروی سانتافه با آن روبرو هستند،عدم نمایش فیلم در هنگام حرکت خودرو می باشد.شرکت کره ای هیوندا به خاطر امنیت و ایمنی راننده و سرنشینان،نمایش فیلم و ویدئو را در هنگام حرکت اتومبیل قطع می کند و همین عامل ایمنی در خودروی هیوندا باعث نارضایتی بسیاری از خریداران خودروی سانتافه گردیده است.

خاموش شدن مانیتور و صفحه نمایش ضبط سانتافه

در خودرو و ماشین سانتافه مدل ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ که دارای مانیتور و صفحه نمایش بزرگی نیز می باشند،بیشترین ایراد خاموشی کامل مانیتور یا روی لوگو ماندن هیوندا می باشد.این عیب و خرابی بیشتر مربوط به خرابی برد ضبط و پخش دستگاه می باشد که در بیشتر موارد برد دستگاه می بایست تعویض گردد.
در مرکز طنین سرویس این تعویض برد پخش سانتافه در صورتی که جایی باز نشده باشد با ۴ ماه ضمانت و کمترین هزینه انجام می شود.

آپدیت و بروزرسانی ضبط سانتافه

تصویر آپدیت ضبط سانتافه

 

همانطور که گفته شد سیستم عامل پخش سانتافه از نوع اندروید می باشد و بمانند سیستم عامل های گوشی موبایل ورژن های جدیدی از این سیستم عامل درحال بروز شدن می باشند.اگر ضبط و پخش خودروی سانتافه  شما نیاز به ارتقا و آپدیت سیستم عامل داشته باشد،بصورت کاملا تخصصی این امر قابل انجام می باشد.

ویروسی شدن ضبط سانتافه

امروزه انتقال اطلاعات از طریق حافظه های جانبی مانند هارد و فلش ممموری انجا می شود و از همین هارد اکسترنال و فلش مموری برای دیدن ویدئو و شنیدن موسیقی در پلیرهای ماشین و خودرو بکار برده می شود.اگر به هردلیلی هارد یا فلش مموری دچار ویروس شود و همان حافظه جانبی به ضبط و پخش خودرو اتصال پیدا کند،باعث خرابی و ویروسی شدن پخش ماشین می گردد.
یکی از ضبط و پخش هایی که بسیار از طریق ویروس خراب می شود،ضبط و پخش سانتافه می باشد.ویروسی شدن ضبط سانتافه باعث می شود سیستم عامل ضبط دچار خرابی شده و باعث خاموش شدن ناگهانی یا روشن نشدن ضبط سانتافه می گردد.مرکز طنین سرویس براحتی تعمیر ضبط هیوندا سانتافه را که از طریق فلش مموری و هارد باشد در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.
اگر قبل از اتصال هارد و فلش به سیستم صوتی و پخش خودرو،حافظه های جانبی را به رایانه و کامپیوتر شخصی خود اتصال دهید و با یک آنتی ویروس فلش و هارد مورد نظر را اسکن کنید،در صورتی که حاوی فایل مخرب و ویروسی باشد،آنتی ویروس فایل مخرب و ویروسی شده را پاکسازی می کند.در صورت اینکه تمایل داشته باشید اطلاعات دقیق تری در مورد ویروسی شدن دستکاه های حافظه جانبی بدست آورید،پیشنهاد می کنیم مقاله اتصال هارد و فلش به تلویزیون را مطالعه نمایید.

تعمیر مانیتور اندروید و ویندوز سانتافه

امروزه سیستم های خودروهای کره ای بمانند سانتافه به دلیل فراگیر شدن سیستم عامل اندروید، مجهز به این سیستم عامل گوگل شده اند.این سیستم عامل های جدید هرچند وقت یکبار نیاز به آپدیت و بروزرسانی دارند.سیستم های جدید و مانیتورهای سانتافه نیز هرچند وقت یکبار بصورت اتوماتیک وار آپدیت می شوند اما اگر این سیستم عامل ها نتوانند بروزرسانی شوند، امکان دارد به مشکلاتی دچار شوند.

ما در مرکز طنین سرویس تعمیر مانیتور اندروید و ویندوز و ضبط سانتافه را در کمترین زمان ممکن و هزینه با گارانتی معتبر برای شما عزیزان انجام می دهیم تا با خیالی آسوده و در محیطی دلنشین اقدام به رانندگی در مسیرهای طولانی و کوتاه کنید.

رفع ایراد سفید شدن مانیتور ضبط  hyundai santa fe

در برخی موارد دیده شده که صفحه نمایش پخش سانتافه کاملا سفید شده و یا علامت مثبت (+) در وسط صفحه دیده می شود.این خرابی که بسیار در خودروهای هیوندا  می باشد مربوط به کالیبراسیون پخش ماشین می باشد.طنین سرویس عیب یابی و رفع ایراد سفید شدن صفحه نمایش ضبط و پخش سانتافه را با کمترین هزینه انجام می دهد.

تعمیر خاموش شدن و محو شدن تصویر ضبط سانتافه

یکی از مواردی که منجر به تعمیر ضبط سانتافه می شود، محو شدن تصویر خصوصا در ضبط و پخش های برند fly audio می باشد.ضبط و پخش fly audio  برندی است که  در خودرو هیوندای سانتافه مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است اما این محصول مالتی مدیا علی رغم ویژگی های خوبی مانند gps و صفحه نمایشی که دارد، دارای ضعف عمده محو شدن تصویر می باشد.
ما در مرکز طنین سرویس رفع ایراد و تعمیر خاموشی و محو شدن تصویر ضبط و پخش fly audio را بصورت کاملا تخصصی و با کمترین زمان ممکن انجام می دهیم.در زیر نمونه ای از این تعمیر که در مرکز انجام شده است را برای شما قرار داده ایم.
تصویر تعمیر محو شدن تصویر ضبط سانتافه

تعمیر خرابی فلش ضبط سانتافه

یکی دیگر از مشکلاتی امکان دارد در پخش خودرو سانتافه دیده شود،ایراد در قسمت فلش پخش می بالشد.این ایرادات عمدتا مربوط به خود فلش می باشد اما گاها دیده شده قسمت پورت فلش ضبط در اثر ضربه ریزی که به آن وارد شده از جای خود در آمده و به همین دلیل دیگر هیچ فلشی را نمی خواند.
در اینگونه مواقع می بایست پنل ضبط باز شده و پورت مورد بازدید قرار بگیرد.اگر امکان تعمیر جای فلشی باشد اینکار انجام خواهد شد در غیر اینصورت پورت فلش می بایست تعویض گردد..

مرکز معتبر تعمیر و آپدیت انواع ضبط هیوندا

مرکز طنین سرویس تعمیر ضبط هیوندا را بصورت تخصصی انجام می دهد.این مرکز به عنوان یکی از نمایندگان تعمیر ضبط سانتافه در شرق تهران،آپدیت و تعمیر پخش خودروهای سانتافه، تعمیر ضبط توسان و اسپورتیج را نیز بصورت کاملا حرفه ای و با کمترین هزینه ممکن انجام می دهد.
از دیگر خدمات تخصصی که در مورد ضبط و پخش سانتافه در طنین سرویس قابل انجام است می توان به تعمیر خرابی aux سانتافه،تاچ پخش و ضبط سانتافه،نصب دوربین دنده عقب سانتافه،نصب گیرنده دیجیتال بر روی پخش سانتافه و عیب یابی مانیتور پخش سانتافه اشاره کرد.

در این مطلب سعی شد که نکات مهم در تعمیر ضبط سانتافه را برای شما بازگو کنیم اما اگر هنوز با خواندن این مقاله با ابهامات و سوالاتی روبرو هستید کافیست در بخش دیدگاه ها و نظرات برای ما بنویسید تا پاسخگوی شما باشیم.همچنین اگر تصور می کنید که این مطلب ممکن است برای دوستان شما نیز مفید واقع شود خواهشمندیم در شبکه های اجتماعی خود با دوستانتان به اشتراک بزارید.

۷ دیدگاه

  • سلام.ممنون از مرکز طنین سرویس که ضبط سانتافه ۲۰۱۸ تعمیر کردن و هزینه تعمیر با قیمتی بسیار مناسب.ممنون از طنین سرویس

  • سلام وقتتون بخیر آیا این خاموش شدن ناگهانی و بی دلیل ضبط سانتافه ۲۰۱۶ مانیتور بزرگ ..با تعمیر‌ کردن بورد درست میشه ؟ و یا ماژولار خاصی باید عوض بشه از جایی سوال کردم‌گفتش ۱۴۰۰ میگیرم با ضمانت ۱ ساله با شرط اینکه باز نشده باشه..و چون ماشین از اول دست خودم بوده میدونم باز نشده ..آیا قیمت شما کمتر هستش و آیا گارانتی میکنید ممنون میشم پاسخ بدید ..سپاس

  • سوال دیگه ای هم دارم که آیا شما نقشه تهران رو روی sdکارت دارید برای سانتافه ۲۰۱۶ ؟ یا خیر…از یکی از همکارانتون که خیلی هم تبلیغ میکنه تقریباً ماهی یکبار سوال میکنم‌میگه ایشالله هفته دیگه ؟ و جالبه که تبلیغ خودش رو هم برنمیداره ..اگه این سوالمم پاسخ بدید ممنون میشم .‌البته نقشه برند Targetمد نظرم هستش چون بودن جاهایی که نقشه هاشون بسیار رابط کاربری زشتی داشت ‌..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *