تصویر تعمیر ضبط هیوندا

به دلیل حساسیت بالایی که درضبط هیوندا وجود دارد تعمیر ضبط هیوندا ، تعمیر مانیتور هیوندا و رفع ایراد روشن نشدن ضبط هیوندا از کارهای تخصصی می باشد که مرکز طنین سرویس به بهترین نحو آنرا انجام می دهد.خودروسازی هیوندا یکی از کمپانی های معتبر دنیا می باشد که طرفداران خاص خود را نیز در ایران دارا می باشد.کمپانی هیوندا  ضبط و مانیتور دودین قابریک را بر روی خودروهای خود نصب می کند.
علی رغم کیفیت بالای ضبط دودین ماشین هیوندا در برخی مواقع دچار ایراد های مختلفی همچون نمایش لوگو،روشن نشدن ضبط هیوندا و مشکلات عدیده دیگر می شود.در این مقاله سعی داریم تعمیر ضبط هیوندا را بطور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های ضبط هیوندا

ضبط و مانیتور دودین در ماشن هیوندا دارای امتیازات ویژه زیر می باشد:

  • توانایی پخش فیلم با فرمت HD
  • قابلیت پشتیبانی و ساپورت USB و کارت SD
  • پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی و تصویری
  • دارای ماژول بلوتوث
  • دارای GPS همراه
  • خروجی آمپلی فایر با تنظیم صدا
  • پشتیبانی از سنسور دنده عقب خودرو
  • صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی به منظور سیستم نقشه ی دیجیتال هوشمند و برنامه های دیجیتالی
  • دارای سوکت اتصال گوشی های هوشمند
  • سیستم دودین هیوندا بازی های مورد علاقه ی کاربر را با پشتیبانی اپل خودرو و آندروید خودرو در دسترس قرار می دهد.

مشکلات رایج تعمیر ضبط هیوندا

در این قسمت به معرفی خرابی های رایج در ضبط هیوندا اشاره می کنیم که در طنین سرویس بصورت تخصصی قابل تعمیر می باشد:

  • گیر کردن روی لوگو
  • روشن نشدن ضبط هیوندا
  • پخش نکردن دی وی دی در ضبط هیوندا
  • عدم خروجی صدا
  • ایراد های نرم افزاری سیستم اندروید

تعمیر تاچ پخش هیوندا

یکی از معضلات و مشکلات ضبط و سیستم پخش ماشین هیوندا مربوط  به تاچ مانیتور می باشد.در واقع مشکل تاچ پخش ماشین بیشتر مربوط به شکسته شدن تاچ یا نیم سوز شدن تاچ می باشد که بدقت می بایست بررسی گردد.اگر تمایل دارید در مورد تاچ پخش خودرو مطالب بیشتری را بدانید کافیست مطلب مورد تعمیر تاچ پخش ماشین را در تعمیر ضبط دودین خودرو مطالعه فرمایید.
ما در طنینی سرویس بصورت کاملا تخصصی عیب یابی و تعمیر تاچ پخش هیوندا را انجام می دهیم.

گیر کردن لوگو در صفحه نمایش

یکی از مشکلات عدیده در تعمیر ضبط هیوندا مربوط به گیر کردن لوگو و آرم هیوندا بر روی صفحه نمایش می باشد، ایرادی که بیشتر بر روی ضبط های مدل هیوندای جنسیس اتفاق می افتد.برای تعمیر خرابی و رفع مشسکل این ایراد می بایست به مرکز مراجعه کرده تا تست های دقیق تری بر روی پخش هیوندا صورت بگیرد.

تعمیر روشن نشدن ضبط هیوندا

روشن نشدن ضبط هیوندا

از دیگر خرابی های متعدد ضبط و مانیتور هیوندا، روشن نشدن ضبط هیوندا می باشد، ایرادی که بر روی ضبط های دنا و تعمیر ضبط وینکا نیز بسیار قابل مشاهده می باشد.بسیاری از پخش های هیوندا که دچار این ایراد می باشند با تعویض دایودی که بر روی برد اصلی قرار گرفته است، مشکلشان حل شده است اما برای بررسی دقیق تر در رابطه با تعمیر ضبط دودین و روشن نشدن پخش هیوندا می بایست توسط نفر متخصص بررسی شود.

تعمیر ضبط و مانیتورسانتافهدر طنین سرویس

آپدیت ضبط  و پخش هیوندا

سیستم عامل ضبط و پخش هیوندا از نوع سیستم عامل اندروید می باشد.این سیستم عامل علی رغم قابلیتهایی همچون یازی و برنامه های کاربردی متنوع که بسیار پرکاربرد نیز می باشد اما همانند بسیاری از سیتم عامل های دیگر دارای خطاها و باگ هایی می باشد.شرکت گوگل که سازنده سیستم عامل اندروید می باشد،هرچند وقت این سیستم عامل را بروزرسانی و آپدیت می کند.بروزرسانی های گوگل تنها برای باگها و خطاها نمی باشد بلکه در برخی موارد برای ایجاد قابلیت های جدید در اندروید است.
ضبط و پخش هیوندا نیز از این قاعده مستثنی نیست و این پخش پرطرفدار نیاز به بروزرسانی دارد.ما در مرکز طنین سرویس آپدیت و بروزرسانی ضبط و پخش هیوندا را بصورت تخصصی و در کمترین زمان ممکن انجام می دهیم.

تعمیر پخش نکردن DVD ضبط هیوندا

از دیگر خرابی های متعدد و شایع در ضبط و پخش ماشین هیوندا، عدم پخش دی وی دی می باشد.ایرادی که به احتمال فراوان مربوط به خرابی اپتیک یا کثیفی لنز دی وی دی پلیر می باشد که برای ارزیابی دقیق تر می بایست توسط مرکز معتبری بررسی گردد.

تعمیر قطع شدن یا نداشتن صدا ضبط هیوندا

از دیگر خرابی های شایع در پخش هیوندا، نداشتن صدا یا قطع شدن ناگهانی صدا در ضبط و مانیتور هیوندا می باشد.در اولین گام می بایست باندهای صدا مورد ارزیابی قرار بگیرد و در مرحله بعد سوکت های خروجی صدا و در نهایت مدار اصلی ضبط و مانیتور هیوندا باید تست گردد.این مورد نیز همانند موارد دیگر نیازمند بازبینی یک نفر کارشناس الکترونیک می باشد.

تعمیر ضبط توسان

هیوندای توسان، یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران است.تلفظ درست نام این خودرو، توکسان است که شهری در صحرای آریزونای آمریکا است.اولین مدل توسان با کد ix35، در سال ۲۰۰۴ معرفی شد و با تولید هم‌زمان در کره، هندوستان، برزیل، چین، مصر ، اوکراین و تایوان تا سال ۲۰۰۹، موفقیت بزرگی برای هیوندای کسب کرد. این خودرو در ایران هم حضور پررنگی داشت و توانست اطمینان مردمی را جلب کند.
در نسل دوم، توسان در ظاهر و باطن متحول شد. طراحی بی‌تفاوت نسل قبل، در مدل ۲۰۱۰ پویا و چشم‌ نواز شد و پیشرانه ۲.۷ لیتری پرمصرف قبلی، با نمونه ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر جایگزین گردید تا این‌که امسال، نسل سوم توسان وارد بازار شلوغ و پرطرفدار کراس‌اوورها شود.
طنین سرویس به عنوان یکی از مراکز تخصصی می باشد که تعمیر ضبط توسان را با ارزیابی دقیق انجام می دهد.در صورتی که تمایل دارید اطلاعات دقیق تری از مشکلات و ایرادات ضبط توسان داشته باشید کافیست به مقاله تعمیر ضبط توسان مراجعه نمایید.

تعمیر ضبط سانتافه

تصویر آپدیت ضبط سانتافه
هیوندای سانتافه – Hyundai Santa Fe – توانست عنوان پر فروش ترین خودروی وارداتی را در کشور کسب کند.سواری نرم و امکانات فراوان در کنار ساخت مناسب از ویژگی های هیوندای سانتافه هستند. سانتافه با موتور های ۲ لیتری توربو، ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی ( ۴ سیلندر ) و ۳.۳ لیتری تنفس طبیعی ( ۶ سیلندر ) در بازار های جهانی عرضه شده است که از این ۳ مدل تنها مدل ۲.۴ لیتری به ایران آمده است.
مرکز طنین سرویس به عنوان یکی از مراکز تخصصی تعمیر ضبط هیوندای سانتافه می باشد که انواع ضبط و پخش خودرو سانتافه را به صورت کاملا مهندسی شده ، ارزیابی و تعمیر می کند.در صورت اینکه تمایل داشته باشید اطلاعات دقیقتر و کاملتری در مورد ضبط سانتافه بدست آورید، پیشنهاد می کنیم مقاله تعمیر ضبط سانتافه  را بدقت مطالعه نمایید.

تعمیر ضبط جنسیس

سدان سایز بزرگ خودروساز کره ای، هیوندای جنسیس سدان (فیس لیفت) برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ پرده برداری شده و یکی از مدیران ارشد این کمپانی در نطقی جنجالی اظهار داشت که ما خودرویی با سواری رولزرویس فانتوم ، کیفیت لکسس LS اما با قیمت کرایسلر ۳۰۰ ساخته ایم.
جنسیس در بازار ایران با یک پیشرانه ی ۳.۸ لیتری ۶ سیلندر با حدود ۲۹۰ اسب بخار قدرت عرضه شد. توانایی حرکتی مناسب این خودرو در کنار سواری مثال زدنی و امکانات رفاهی فراوان جنسیس را به یک سدان قدرتمند در بازار ایران تبدیل کرد. در صورتی که ضبط خودرو جنسیس شما باز نشده باشد، بصورت تضمینی تعمیر ضبط جنسیس هیوندای شما را انجام می دهیم.

تعمیر ضبط سوناتا هیبریدی و هیبریدی

یکی دیگر از مدل های پر طرفدار خودروی هیوندا، ماشین سوناتا هیبریدی و معمولی است که در انواع مدل های LF, YF و NF  تولید می شود که به علت کیفیت بسیار مناسبی که دارد از هوادان بسیاری در ایران برخوردار است.در مرکز طنین سرویس در قسمت تعمیر ضبط هیوندا،  تعمیر ضبط سوناتا است که مشکلات و خرابی هایی که ضبط هیوندا دارا است، در انواع مدل های ضبط سوناتا LF , YF و  NF مشاهده می شود.

ایرادات و خرابی های شایعی که در ضبط سوناتا عمدتا مشاهده می شود عبارت است از:

  • ایراد در قسمت صدای خروجی
  • روشن نشدن ضبط سوناتا
  • خاموشی ناگهانی دستگاه  پخش سوناتا
  • خرابی تاچ و کالیبره نبودن تاچ
  • عدم پخش dvd و usb
  • ویروسی شدن ضبط و مالتی مدیای سوناتا
  • بروزرسانی و آپدیت دستگاه پخش در صورت لزوم
  • اختلال در پخش ویدیو و عکس و بهم ریختگی صفحه
  • ایراد قسمت تغذیه
  • ایراد و غبار گرفتن در قسمت لنز اپتیک که  عمدتا منجر به نخواندن CD می شود
  • نمایش  لوگو روی صفحه مانیتور به طور ثابت
  • سفید شدن صفحه نمایش یا مانیتور خودروی سوناتا

تعمیرات تخصصی ضبط هیوندای سوناتا با توجه به تغییرات اساسی که در برد و طراحی های سیستم پخش و مالتی مدیای این خودروی کره ای صورت گرفته است، داری سختی های بسیاری است که بصورت تضمینی و براحتی در طنین سرویس تعمیر و رفع عیب می گردد.

تیم فنی طنین سرویس براحتی و در کمتر از سه ساعت تمامی مشکلات و خرابی های ضبط سوناتا هیبریدی LF , YF  و NF را در غرب و شرق تهران برطرف کرده و با هزینه بسیار مناسبی این کار را برای شما انجام می دهد.

رفع ایراد نرم افزاری پخش هیوندا

یکی از موارد مهم در خرابی های متعدد پخش هیوندا مربوط به سیستم عامل اندروید می باشد.سیستم عامل اندروید دارای باگ های زیادی می باشد که سازندگان اندروید به مرور زمان این مشکلات را از طریق آپدیت و بروزرسانی نرم افزار از بین می برند. ضبط و پخش هیوندا نیز از این قاعده استثنا نبوده و در موارد نیاز به ریست کلی نرم افزار یا آپدیت نرم افزار اندروید می باشد.
در مرکز طنین سرویس همانطور که آپدیت ضبط ویگو WIGO و آپدیت ضبط وینکا انجام می شود، آپدیت و بروزرسانی سیستم عامل اندروید پخش هیوندا نیز قابل انجام است.

مرکز معتبر تعمیر ضبط هیوندا

مرکز طنین سرویس با ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر  انواع  تلویزیون led و lcd  به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینه تعمیر ضبط هیوندا در تهران و در منطقه پاسداران مشغول به فعالیت می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *