تصویر تعمیر ضبط توسان

تعمیر ضبط توسان یکی دیگر از خدمات تخصصی مرکز طنین سرویس می باشد.در پخش خودرو توسان همانند پخش های دیگر دودین،ایرادات و خرابی های شایعی مشاهده می گردد که شامل موارد زیر می باشد:

  • روشن نشدن ضبط توسان
  • روی آرم موندن ضبط توسان
  • از کار افتادن سنسور دنده عقب توسان
  • کار نکردن تاچ و مانیتور توسان
  • عدم مشاهده فیلم و ویدئو در هنگام حرکت
  • خاموش شدن ناگهانی پخش 
  • تعمیر خرابی فلش ضبط توسان
  • سفید شدن صفحه نمایش
  • نداشتن رادیو در پخش توسان

ویدئو تعمیر ضبط توسان در طنین سرویس

در زیر می توانید نمونه تعمیر و فارسی کردن منو ضبط توسان بهمراه راه اندازی gps ایران بر روی ضبط و پخش توسان مدل ix35  را که در مرکز طنین سرویس انجام شده است، مشاهده نمائید:

مزایای ضبط و پخش توسان

  • قابلیت پشتیبانی و ساپورت USB و کارت SD
  • پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی و تصویری
  • دارای ماژول بلوتوث
  • دارای GPS همراه
  • خروجی آمپلی فایر با تنظیم صدا
  • پشتیبانی از سنسور دنده عقب خودرو
  • داشتن تاچ بسیار قوی
  • دارا بودن منو بسیار مناسب

تعمیر روشن نشدن ضبط توسان

تصویر تعمیر روشن نشدن ضبط توسان
یکی از خرابی های شایع در خودرو توسان، روشن نشدن ضبط و پخش ماشین می باشد که اولین مورد مربوط به شل شدن سوکت برق پخش می باشد.در صورتی که از صحت و سالم بودن سوکت اطمینان حاصل کردید می بایست ضبط خودرو برای بررسی دقیق باز شده و مورد ارزیابی مداری قرار بگیرد.توجه داشته باشید که این ارزیابی توسط نفر متخصص انجام شود.
طنین سرویس روشن نشدن پخش توسان را بصورت کامل ارزیابی کرده و مشکل آن را رفع خواهد کرد.

روی آرم ماندن پخش توسان

سیستم عامل پخش خودروی توسان از نوع اندروید می باشد.همین عامل سبب بسیاری از مشکلات و خرابی های ضبط توسان می شود.روی لوگو و آرم ماندن پخش خودرو به دلیل مشکل سیستم عامل می باشد که در مرکز طنین سرویس به عنوان یکی از مراکز تخصصی تعمیر تاچ پخش ماشین در شرق تهران ، تعمیر روی لوگو ماندن ضبط توسان انجام می شود.

تعمیرعدم نمایش تصویر دنده عقب در ضبط توسان

سنسور دنده عقب خودرو برای ایمنی و هشدار برخورد با شی یا نفر بر روی سپر عقب خودرو قرار گرفته است.در بسیاری مواقع در خودرو توسان این آلارم از بین رفته و در صفحه مانیتور نمایش داده نمی شود.جهت تعمیر از کار افتادن سنسور دنده عقب ماشین توسان و عدم نمایش تصویر بر روی مانیتور، در مرحله اول باید ارتباط سنسور با صفحه نمایش بررسی و در نهایت سالم یا خراب بودن سنسور تست گردد.
ما در مرکز طنین سرویس این آزمایشات را بصورت تخصصی و با کمترین هزینه انجام می دهیم.در زیر نمونه ای از رفع ایراد نداشتن صدا و تصویر در دنده عقب توسان ix35-2012 را می توانید مشاهده کنید که در طنین سرویس انجام شده است.
تصویر رفع ایراد نداشتن تصویر و صدا در دنده عقب توسان

آپدیت ضبط توسان

تصویر آپدیت ضبط توسان

همانطور که گفته شد سیستم عامل پخش توسان از نوع اندروید می باشد و بمانند سیستم عامل های گوشی موبایل ورژن های جدیدی از این سیستم عامل درحال بروز شدن می باشند.اگر ضبط و پخش خودرو شما نیاز به ارتقا و آپدیت سیستم عامل داشته باشد،بصورت کاملا تخصصی این امر قابل انجام می باشد.

تعمیر سفید شدن مانیتور در ضبط توسان

در برخی موارد دیده شده که صفحه نمایش پخش توسان کاملا سفید شده و یا علامت مثبت (+) در وسط صفحه دیده می شود.این خرابی که بسیار در خودروهای هیوندا دیده می شود مربوط به کالیبراسیون پخش ماشین می باشد.طنین سرویس تعمیر سفید شدن صفحه نمایش ضبط و پخش توسان را با کمترین هزینه انجام می دهد.

تعمیر خرابی فلش ضبط توسان

یکی دیگر از مشکلاتی امکان دارد در پخش خودرو توسان دیده شود،ایراد در قسمت فلش پخش می بالشد.این ایرادات عمدتا مربوط به خود فلش می باشد اما گاها دیده شده قسمت پورت فلش ضبط در اثر ضربه ریزی که به آن وارد شده از جای خود در آمده و به همین دلیل دیگر هیچ فلشی را نمی خواند.
در اینگونه مواقع می بایست پنل ضبط باز شده و پورت مورد بازدید قرار بگیرد.اگر امکان تعمیر جای فلشی باشد اینکار انجام خواهد شد در غیر اینصورت پورت فلش می بایست تعویض گردد..

مرکز معتبر تعمیر و آپدیت انواع ضبط هیوندا

مرکز طنین سرویس تعمیر ضبط هیوندا را بصورت تخصصی انجام می دهد.این مرکز به عنوان یکی از نمایندگان تعمیر ضبط توسان در شرق تهران،آپدیت و تعمیر پخش خودروهای سانتافه  و اسپورتیج را نیز بصورت کاملا حرفه ای و با کمترین هزینه ممکن انجام می دهد.
از دیگر خدمات تخصصی که در مورد ضبط و پخش توسان در طنین سرویس قابل انجام است می توان به تعمیر خرابی aux توسان،تاچ پخش و ضبط توسان،نصب دوربین دنده عقب ،نصب گیرنده دیجیتال بر روی پخش توسان و عیب یابی مانیتور پخش توسان اشاره کرد.

اگر هنوز با خواندن این مقاله در ذهن خود با سوالات و ابهاماتی در زمینه تعمیر ضبط توسان روبرو هستید،کافیست در بخش دیدگاه و نظرات با ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *