تصویر تعمیر ضبط سانگ یانگ

تعمیر ضبط و مانیتور سانگ یانگ یکی دیگر از خدمات تخصصی مرکز طنین سرویس می باشد.در پخش ماشین های سانگ یانگ بمانند دیگر پخش های دودین،ایرادات و خرابی های شایعی مشاهده می گردد که شامل:

  • روشن نشدن ضبط و پخش سانگ یانگ
  • روی آرم موندن ضبط  سانگ یانگ
  • از کار افتادن سنسور دنده عقب سانگ یانگ
  • کار نکردن تاچ و مانیتور سانگ یانگ
  • خاموش شدن ناگهانی پخش سانگ یانگ
  • تعمیر خرابی فلش ضبط سانگ یانگ
  • سفید شدن صفحه نمایش
  • نداشتن رادیو در پخش سانگ یانگ

که در این مقاله قصد داریم به تشریح هرکدام از این ایرادات بپردازیم.

مزایای ضبط و پخش سانگ یانگ

  • قابلیت پشتیبانی و ساپورت USB و کارت SD
  • پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی و تصویری
  • دارای ماژول بلوتوث
  • دارای GPS همراه
  • میرورلینک شدن با گوشی های اندروید
  • خروجی آمپلی فایر با تنظیم صدا
  • پشتیبانی از سنسور دنده عقب خودرو
  • دارای صفحه نمایش ۸ اینچی
  • حافظه داخلی ۱۶ گیگا بایت
  • دارای پردازنده ۴ هسته

نحوه ریست کردن ضبط سانگ یانگ

در بسیاری موارد ضبط و مانیتور فابریک سانگ یانگ هنگ کرده یا یک سری از تنطیمات سیستم به هم میخورد.در این موارد شاید گزینه ساده ای که شما را نجات بدهد ریست ضبط و پخش می باشد.نحوه ریست کردن دستگاه پخش و مانیتور سانگ یانگ نیز بدین صورت می باشد که وارد قسمت set up دستگاه شده سپس وارد قسمت سیستم می شویم و درنهایت  گزینه reset factory را لمس کرده تا دستگاه شروع به ریست کردن کند.در نظر داشته باشید در مدت ریست کردن هیچکونه فعالیتی بر روی ضبط و پخش خودروی سانگ یانگ انجام ندهید.

تعمیر هنگ کردن و روشن نشدن ضبط و مانیتور سانگ یانگ

یکی از خرابی های شایع در خودرو سانگ یانگ ، روشن نشدن ضبط و پخش ماشین می باشد که اولین مورد مربوط به شل شدن سوکت برق پخش می باشد.در صورتی که از صحت و سالم بودن سوکت اطمینان حاصل کردید می بایست ضبط خودرو برای بررسی دقیق باز شده و مورد ارزیابی مداری قرار بگیرد.توجه داشته باشید که این ارزیابی حتما توسط نفر متخصص انجام شود.طنین سرویس روشن نشدن پخش و مانیتور سانگ یانگ را بصورت کامل ارزیابی کرده و مشکل آن را رفع خواهد کرد.

روی آرم ماندن مانیتور سانگ یانگ

سیستم عامل پخش و مانیتور فابریک خودروی سانگ یانگ از نوع اندروید ۶ به بالا بوده و قابلیت بروزرسانی شدن را نیز دارا می باشد.همین سیستم عامل اندروید سبب بسیاری از مشکلات و خرابی های ضبط سانگ یانگ می شود.روی لوگو و آرم ماندن پخش سانگ یانگ به دلیل مشکل سیستم عامل می باشد که در مرکز طنین سرویس به عنوان یکی از مراکز تخصصی تعمیر ضبط دودین در شرق تهران ، تعمیر روی لوگو ماندن ضبط و مانیتور سانگ یانگ انجام می شود.

خاموش شدن ناگهانی مانیتور سانگ یانگ

تصویر تعمیر ضبط کوراندو
در خودرو و ماشین سانگ یانگ که دارای مانیتور و صفحه نمایش بزرگی نیز می باشند،بیشترین ایراد مربروط به  خاموشی کامل مانیتور یا روی لوگو ماندن می باشد.این عیب و خرابی بیشتر مربوط به خرابی برد ضبط و پخش دستگاه می باشد که در بیشتر موارد برد دستگاه می بایست تعویض گردد.
در مرکز طنین سرویس این تعویض برد پخش سانگ یانگ بمانند تعمیر ضبط سانتافه  در صورتی که جایی باز نشده باشد با ۴ ماه ضمانت و کمترین هزینه انجام می شود.

بروزرسانی و آپدیت ضبط و مانیتور ماشین سانگ یانگ

همانطور که گفته شد سیستم عامل پخش و مانیتور سانگ یانگ از نوع اندروید ۶ به بالا می باشد و بمانند سیستم عامل های گوشی موبایل ورژن های جدیدی از این سیستم عامل درحال بروز شدن می باشند.اگر ضبط و پخش خودروی سانگ یانگ شما نیاز به ارتقا و آپدیت سیستم عامل داشته باشد،بصورت کاملا تخصصی این امر قابل انجام می باشد.

تعمیر ضبط سانگ یانگ تیوولی

تصویر تعمیر ضبط تیوولی
یکی از خودروهای پرطرفدار شرکت کرده ای سانگ یانگ، خودرو تیوولی می باشد.تیوولی به فروش خوبی در بازار ایران دست پیدا کرده است. رقیب مستقیم تیوولی، رنو کپچر می باشد.تیوولی در ایران ابتدا با ۲ تیپ اسپورت و الیت عرضه شد که تیپ اسپورت دارای رینگ ها و سقف مشکی رنگ است و در تیپ الیت امکان سانروف وجود دارد. پس از ایجاد تغییرات جزیی ظاهری در این خودرو در مدل های ۲۰۱۷، مدل های عرضه شده در بازار با مدل ۲۰۱۷ و بالاتر با نام تیپ آرمور شناخته می شوند.
یکی دیگر از خدمات تخصصی مرکز طنین سرویس تعمیر ضبط تیوولی می باشد.ایرادات و تعمیر ضبط و پخش خودرو تیوولی بمانند تعمیر ضبط سانگ یانگ می باشد.اگر برد دستگاه باز نشده باشد عیب یابی و رفع عیب ضبط تیوولی با گارانتی انجام خواهد شد.

تعمیر ثابت شدن لوگو(LOGO) ضبط تیوولی

تصویر تعمیر ثابت شدن لوگو در ضبط تیوولی

یکی از ایرادات شایع در تعمیر ضبط سانگ یانگ، ثابت شدن لوگو سانگ یانگ در ضبط تیوولی می باشد.روی لوگو ماندن و ثابت شدن لوگو سانگ یانگ در ضبط و پخش تیوولی اخیرا بسیار مشاهده می شود و این ایراد به احتمال خیلی زیاد مربوط به نرم اقزار سیستم ضبط و پخش ضبط تیوولی می باشد.اگر نیاز به تعمیر ثابت شدن لوگو در ضبط تیوولی داشتید،با مراجعه حضوری به مرکز طنین سرویس و ارزیابی دقیق،مشکل لوگو شدن سانگ یانگ را برای شما برطرف خواهیم کرد.

تعمیر ضبط اکتیون

تصویر تعمیر ضبط اکتیون
از دیگر خودروها و ماشین های پرطرفدار شرکت کره ای سانگ یانگ در ایران ، خودرو اکتیون می باشد.سانگ یانگ که در سال ۱۹۵۴ تأسیس شده، از سال ۲۰۱۰ میلادی به بعد تحت مالکیت یک شرکت هندی قرار گرفته و هم اکنون پرقدرت‌تر از قبل در حال فعالیت در صنعت خودروسازی است. مدل اکتیون از جمله خودروهای تولید شده در شرکت سانگ یانگ کره می باشد.
در مرکز طنین سرویس عیب یابی و تعمیر ضبط اکتیون چه ضبط ویگو باشد و چه برند وینکا ، بصورت تخصصی و در صورتی که برد دستگاه باز نشده باشد با گارانتی ۶ ماهه انجام می شود.

تعمیر ضبط سانگ یانگ رکستون

تصویر تعمیر ضبط رکستون
سنگ‌یانگ رکستون (SsangYong Rexton) ، یکی از تولیدات اسپرت شرکت کره ای سانگ یانگ بر مبنای کلاس M مرسدس بنز می باشد. این خودرو از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۷ در کره جنوبی تولید و سپس نسل جدید آن، رکستون G4 به بازار عرضه شد . از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سواری مناسب در شهر و امکانات آفرود آن اشاره کرد. این خودرو دارای سه ریف صندلی که توانایی ۷ سرنشین را داراست و توسط استودیوی طراحی ایتال دیزاین طراحی شده‌است.
مرکز طنین سرویس در راستای خدمات تخصصی تعمیر ضبط دودین، تعمیر ضبط سانگ یانگ رکستون را با ارزیابی کامل و تست تخصصی بهمراه گارانتی معتبر انجام می دهد.

تعمیر ضبطتیوولیبصورت تخصصی

تعمیر سفید شدن مانیتور سانگ یانگ

در برخی موارد دیده شده که صفحه نمایش مانیتور سانگ یانگ  کاملا سفید شده و یا علامت مثبت (+) در وسط صفحه دیده می شود.این خرابی که بسیار در خودروهای هیوندا  می باشد مربوط به کالیبراسیون پخش ماشین می باشد.طنین سرویس تعمیر سفید شدن صفحه نمایش ضبط و پخش سانگ یانگ را با کمترین هزینه انجام می دهد.

تعمیر خرابی فلش ضبط و مانیتور سانگ یانگ

یکی دیگر از مشکلاتی که امکان دارد در پخش و مانیتور فابریک خودرو سانگ یانگ دیده شود،ایراد در قسمت فلش پخش است.این ایرادات عمدتا مربوط به خود فلش می باشد اما گاها دیده شده قسمت پورت فلش ضبط در اثر ضربه ریزی که به آن وارد شده از جای خود در آمده و به همین دلیل دیگر هیچ فلشی را نمی خواند.در اینگونه مواقع می بایست پنل ضبط باز شده و پورت مورد بازدید قرار بگیرد.اگر امکان تعمیر جای فلشی باشد اینکار انجام خواهد شد در غیر اینصورت پورت فلش می بایست تعویض گردد.

نمایندگی تعمیر و آپدیت انواع ضبط ماشین سانگ یانگ

مرکز طنین سرویس تعمیر ضبط هیوندا را بصورت تخصصی انجام می دهد.این مرکز به عنوان یکی از نمایندگان تعمیر ضبط سانگ یانگ در شرق تهران،آپدیت و تعمیر پخش خودروهای هیوندای آزرا، تعمیر ضبط توسان و اسپورتیج را نیز بصورت کاملا حرفه ای و با کمترین هزینه ممکن انجام می دهد.
از دیگر خدمات تخصصی که در مورد ضبط و پخش سانگ یانگ در طنین سرویس قابل انجام است می توان به تعمیر خرابی aux ،تاچ پخش سانگ یانگ ،نصب گیرنده دیجیتال  بر روی پخش سانگ یانگ  و عیب یابی مانیتور پخش سانگ یانگ  اشاره کرد.

اگر با خواندن این مقاله هنوز با سوالات و ابهاماتی در مورد تعمیر ضبط سانگ یانگ روبرو هستید، کافیست در بخش دیدگاه ها و نظرات برای ما بنویسید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.همچنین اگر تصور می کنید این مطلب برای دوستانتان می تواند مفید واقع شود خواهشمندیم در شبکه های اجتماعی خود با دوستانتان به اشتراک بزارید.

۲ دیدگاه

  • باسلام
    سیستم کوراندوی من امروز روی لوگوی android مونده و بالا نمیاد
    با دکمه ریست هم چند بار ریست کردم ولی همچنان همونجوره
    البته چون‌ رو رادیو بوده صدای رادیو میاد
    لطفا راهنمایی فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *