تصویر تعمیر ضبط آزرا

تعمیر ضبط و مانیتور فابریک هیوندای آزرا یکی دیگر از خدمات تخصصی مرکز طنین سرویس می باشد.در پخش ماشین آزرا همانند دیگر پخش های دودین،ایرادات و خرابی های شایعی مشاهده می گردد که شامل:

  • روشن نشدن ضبط آزرا
  • روی آرم موندن ضبط آزرا
  • از کار افتادن سنسور دنده عقب آزرا
  • کار نکردن تاچ و مانیتور آزرا
  • خاموش شدن ناگهانی پخش آزرا
  • تعمیر خرابی فلش ضبط آزرا
  • سفید شدن صفحه نمایش
  • نداشتن رادیو در پخش آزرا

که در این مقاله قصد داریم به تشریح هرکدام از این ایرادات بپردازیم.

فیلم تعمیر ضبط و مانیتور هیودای آزرا

ویدئو و فیلم زیر ،تعمیر ضبط و مانیتور فابریک خودرو و ماشین هیوندای آزرا بصورت تخصصی به علت روشن نشدن در مرکز طنین سرویس می باشد.

مزایای ضبط و پخش آزرا

  • قابلیت پشتیبانی و ساپورت USB و کارت SD
  • پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی و تصویری
  • دارای ماژول بلوتوث
  • دارای GPS همراه
  • خروجی آمپلی فایر با تنظیم صدا
  • پشتیبانی از سنسور دنده عقب خودرو
  • دارای صفحه نمایش ۸ اینچی
  • حافظه داخلی ۱۶ گیگا بایت
  • دارای پردازنده ۴ هسته

نحوه ریست کردن ضبط آزرا

در بسیاری موارد ضبط و مانیتور فابریک هیوندای آزرا هنگ کرده یا یک سری از تنطیمات سیستم به هم میخورد.در این موارد شاید گزینه ساده ای که شما را نجات بدهد ریست ضبط و پخش آزرا می باشد.نحوه ریست کردن دستگاه پخش و مانیتور هیوندای آزرا نیز بدین صورت می باشد که وارد قسمت set up دستگاه شده سپس وارد قسمت سیستم می شویم و درنهایت  گزینه reset factory را لمس کرده تا دستگاه شروع به ریست کردن کند.در نظر داشته باشید در مدت ریست کردن هیچکونه فعالیتی بر روی ضبط و پخش خودروی آزرا انجام ندهید.

تعمیر روشن نشدن ضبط و مانیتور فابریک هیوندای آزرا

تصویر تعمیر مانیتور فابریک خودرو هیوندای آزرا
یکی از خرابی های شایع در خودرو آزرا، روشن نشدن ضبط و پخش ماشین می باشد که اولین مورد مربوط به شل شدن سوکت برق پخش می باشد.در صورتی که از صحت و سالم بودن سوکت اطمینان حاصل کردید می بایست ضبط خودرو برای بررسی دقیق باز شده و مورد ارزیابی مداری قرار بگیرد.توجه داشته باشید که این ارزیابی حتما توسط نفر متخصص انجام شود.
طنین سرویس روشن نشدن پخش و مانیتور فابریک آزرا  را بصورت کامل ارزیابی کرده و مشکل آن را رفع خواهد کرد.

روی آرم ماندن مانیتور فابریک هیوندای آزرا

سیستم عامل پخش و مانیتور فابریک خودروی هیوندای آزرا از نوع اندروید ۶ به بالا بوده و قابلیت بروزرسانی شدن را نیز دارا می باشد.همین سیستم عامل اندروید سبب بسیاری از مشکلات و خرابی های ضبط هیوندای آزرا می شود.روی لوگو و آرم ماندن پخش خودروی آزرا به دلیل مشکل سیستم عامل می باشد که در مرکز طنین سرویس به عنوان یکی از مراکز تخصصی تعمیر ضبط دودین در شرق تهران ، تعمیر روی لوگو ماندن ضبط و مانیتور فابریک هیوندای آزرا انجام می شود.

خاموش شدن مانیتور هیوندای آزرا

در خودرو و ماشین آزرا مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ که دارای مانیتور و صفحه نمایش بزرگی نیز می باشند،بیشترین ایراد مربروط به  خاموشی کامل مانیتور یا روی لوگو ماندن هیوندا می باشد.این عیب و خرابی بیشتر مربوط به خرابی برد ضبط و پخش دستگاه می باشد که در بیشتر موارد برد دستگاه می بایست تعویض گردد.
در مرکز طنین سرویس این تعویض برد پخش آزرا بمانند تعمیر ضبط سانتافه  در صورتی که جایی باز نشده باشد با ۴ ماه ضمانت و کمترین هزینه انجام می شود.

بروزرسانی و آپدیت ضبط و مانیتور فابریک هیوندای آزرا

همانطور که گفته شد سیستم عامل پخش و مانیتور هیوندای آزرا از نوع اندروید ۶ به بالا می باشد و بمانند سیستم عامل های گوشی موبایل ورژن های جدیدی از این سیستم عامل درحال بروز شدن می باشند.اگر ضبط و پخش خودروی آزرا شما نیاز به ارتقا و آپدیت سیستم عامل داشته باشد،بصورت کاملا تخصصی این امر قابل انجام می باشد.

تعمیر سفید شدن مانیتور هیوندای آزرا

در برخی موارد دیده شده که صفحه نمایش پخش و مانیتور هیوندای آزرا کاملا سفید شده و یا علامت مثبت (+) در وسط صفحه دیده می شود.این خرابی که بسیار در خودروهای هیوندا  می باشد مربوط به کالیبراسیون پخش ماشین می باشد.طنین سرویس تعمیر سفید شدن صفحه نمایش ضبط و پخش آزرا را با کمترین هزینه انجام می دهد.

تعمیر خرابی فلش ضبط و مانیتور آزرا

یکی دیگر از مشکلاتی امکان دارد در پخش و مانیتور فابریک خودرو هیوندای آزرا دیده شود،ایراد در قسمت فلش پخش می بالشد.این ایرادات عمدتا مربوط به خود فلش می باشد اما گاها دیده شده قسمت پورت فلش ضبط در اثر ضربه ریزی که به آن وارد شده از جای خود در آمده و به همین دلیل دیگر هیچ فلشی را نمی خواند.
در اینگونه مواقع می بایست پنل ضبط باز شده و پورت مورد بازدید قرار بگیرد.اگر امکان تعمیر جای فلشی باشد اینکار انجام خواهد شد در غیر اینصورت پورت فلش می بایست تعویض گردد..

مرکز معتبر تعمیر و آپدیت انواع ضبط هیوندای آزرا

مرکز طنین سرویس تعمیر ضبط هیوندا را بصورت تخصصی انجام می دهد.این مرکز به عنوان یکی از نمایندگان تعمیر ضبط آزرا در شرق تهران،آپدیت و تعمیر پخش خودروهای هیوندای آزرا، تعمیر ضبط توسان و اسپورتیج را نیز بصورت کاملا حرفه ای و با کمترین هزینه ممکن انجام می دهد.
از دیگر خدمات تخصصی که در مورد ضبط و پخش آزرا در طنین سرویس قابل انجام است می توان به تعمیر خرابی aux آزرا،تاچ پخش و ضبط  آزرا،نصب دوربین دنده عقب آزرا،نصب گیرنده دیجیتال  بر روی پخش آزرا و عیب یابی مانیتور پخش آزرا اشاره کرد.

۶ دیدگاه

  • سلام گرنجور ۲۰۱۳ گرفتم ولی امکانات مانیتورهای جدید رو ندارم.ازطرفی عاشق پخش صدای فابریکش هستم
    امکان داره دستگاه آپدیت بشه کار پلی و اندروید اتو داشته باشم.جی پی اس فعال بشه.وای مدیا عوض نشه ممنون

    • سلام جناب سهیل عزیز ما فقط تعمیرات داریم متاسفانه فروش نداریم
      شما میتونید از برندهای مثل هانستون و وستر استفاده کنید ز طریق سوکت فابریک آمپ ماشین فعال میشه و میتونید از امکانات اندروید و کار پلی هم استفاده کنید .با ضبط فابریک خودش خیلی خوش صدا هست ،این دو برندی هم که بهتون پیشنهاد دادم صداشون هم در حد فابریک هست

      • سلام خواهش می کنم سهیل جان.خوشحالیم تونستیم کمک و مشاور خوبی برای تعمیر ضبط خودروی شما باشیم.

    • سلام وقتتون بخیر.طنین سرویس تنها تعمیر ضبط آزرا رو انجام می دهد و قطعه ای برای فروش و ارسال ندارد.از اینکه با ما هستید سپاسگزاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *